Chyba č. 14

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Uživatelský avatar
sedlibedli
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 810
Registrován: 22 bře 2010 21:57
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Mara
tel.:: 607473933
Bydliště: Salavice 37 Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od sedlibedli »

aha . to je horsi . ale ja kdyz jsem prehazoval motor tak jsem to zapomnel zapojit a motor chytl po naky dobe startovani a dokonce jsem i jezdil nakou chvilku -.
Peugeot 205 1.4 GT -) generálka, momentálně depozit
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od draken »

čidlo je jen odpor, takže jeden ukostři a druhej natáhni k RJ
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od lukas309 »

To jako normálně po delší době chytne ale než se rozjedu tak musím zahřát motor takže musím chvíli stát na plynu jinak to chcípne. Jakmile se to zahřeje, tak to jede celkem normálně. Jednotka totiž neví jak teplej nebo studenej je motor takže je nastavená tak, aby to jelo když se to ohřeje. (asi nouzovej režim nebo něco podobnýho)
Uživatelský avatar
sedlibedli
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 810
Registrován: 22 bře 2010 21:57
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Mara
tel.:: 607473933
Bydliště: Salavice 37 Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od sedlibedli »

jj to bude mit nejlepsi .
Peugeot 205 1.4 GT -) generálka, momentálně depozit
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od lukas309 »

drakenx700 píše:čidlo je jen odpor, takže jeden ukostři a druhej natáhni k RJ
A je jedno kterej?
Uživatelský avatar
Vomec
309kář
309kář
Příspěvky: 2159
Registrován: 15 úno 2009 21:12
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 608700768
Bydliště: Vyškov - Moravské Málkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od Vomec »

je to fuk, odpor nemá žádnou polarizaci +/- :)
Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev
EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od lukas309 »

Tak to já to kdyžtak zkusím zítra a dám vědět jak jsem dopadl
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Chyba č. 14 - vyřešeno + vysoké otáčky

Příspěvek od lukas309 »

Takže další poznatky. Čirou náhoduo jsem zjistil, že mi nesvítí zpátečka. Hned jak jsem viděl ten bílej konektor, tak mi bylo jasný, že jsem to zapojil blbě. Takže čidlo teploty jsem dal na čidlo zpátečky. Takže jsem čidla prohodil a ejhle po nastartování otáčky do 1000. Problém ale nastal po přidání plynu. Otáčky najednou 3500 a dolů ani trochu. Násilně jsem zatlačil krokáč a zase dobrý. Tak jsem vzal čidlo a proměřil. Čidlo ukazovalo úplně jiný ohmy (při 80° má ukazovat ca kolem 3700 Ohm mě ukazovalo asi 70k Ohm) Pokud jsem čidlo připojil a zapalovačem ohříval, tak krokáč pouštěl klapku směrěm k dorazu, ale velmi pomalu. Předpokládám, že to to čidlo nějakým způsobem poškodilo.

Moje otázka zní je špatný jenom to čidlo nebo je možný, že to nějakým způsobem odnesla i jednotka?

Momentálně mám čidlo odpojený a když je motor zahřátý, tak to jede celkem v pořádku.
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od vinorak »

tak vyndej čidlo z 1.1 co si měl v autě :up: jinak zkoušel jsi vyresetovat jednotku ?
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od lukas309 »

vinorak píše:tak vyndej čidlo z 1.1 co si měl v autě :up:
Právěže já tam zkoušel dát obě čidla včetně obou řídících jednotek. Obě čidla teď ukazují bludné hodnoty. Čidlo mi ale zítra přijde nové takže zkusím to. Hlavně doufám, že se nic nestalo s jednotkou.
Uživatelský avatar
sedlibedli
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 810
Registrován: 22 bře 2010 21:57
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Mara
tel.:: 607473933
Bydliště: Salavice 37 Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od sedlibedli »

tak muzes jen doufat nam se jednu stalo na jeepovi ze se pripekli kabeli od lambda sondy na vejfuk a vypalila se pojistka na jednotku a nakej autoelektrikar tam dal drat kokot. a nastesti se nic nestalo .
Peugeot 205 1.4 GT -) generálka, momentálně depozit
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
Uživatelský avatar
Vomec
309kář
309kář
Příspěvky: 2159
Registrován: 15 úno 2009 21:12
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 608700768
Bydliště: Vyškov - Moravské Málkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od Vomec »

tak jde o to, kolik ampér do toho odporu šlo, kdo ví, jak je to uvnitř toho čidla dělaný... odpálit jsi ho klidně mohl, ale moc tomu nevěřím... kontakty jsou OK? nic zaoxidovanýho? máš možnost čidlo vyzkoušet v jiné 1.4 (tím myslím uplně jinej PUG)
Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev
EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od lukas309 »

Tak možnost bych asi měl, ale když měřím uplně jiný hodnoty než by mělo mít řekněmě, že když mělo ca 25° jako okolí (zkoušel jsem na tom co nebylo v motoru) tak odpor byl řekněme ca 70kOhm (podle Autodata by měl být ca 3750 Ohmů) S roustoucí teplotou klesá odpor takže při 80° má být ca 340 Ohmů. Pokud jsem to čidlo ohříval, tak odpor klesal a když byl ca kolem 9000 tak to začalo hýbat s klapkou. Takže podle toho kolik jsem naměřil předpokládám, že si jednotka myslela že je motor stále studený (na základě údajů od čidla) a proto přidávala tolik plynu.

Zítra dám nový čidlo (investice ca 100 to mě nezabije) a uvidím co to udělá. Nejdřív teda odpojím baterku aby se vymazaly všechny chyby a uvidím co to potom udělá. Bohužel kolik do toho čidla mohlo jít netuším.
Uživatelský avatar
sedlibedli
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 810
Registrován: 22 bře 2010 21:57
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Mara
tel.:: 607473933
Bydliště: Salavice 37 Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od sedlibedli »

uvidis,
Peugeot 205 1.4 GT -) generálka, momentálně depozit
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
Uživatelský avatar
Vomec
309kář
309kář
Příspěvky: 2159
Registrován: 15 úno 2009 21:12
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 608700768
Bydliště: Vyškov - Moravské Málkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba č. 14

Příspěvek od Vomec »

jo s tím resetem jednotky je to taky dobrej nápad, třeba po připojení novýho čidla se chytne dobře... když ne, tak asi jednotka v háji, ale myslím, že 1.4 jednotku by neměl být problém sehnat ne?
Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev
EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
Odpovědět