lukas309 píše:Já mám třeba 1.1 a motor z 1.4 tak se mrkni, motory jsou úplně stejný. Někdo pravděpodobně GTI zadřel a nejlevnější jsou maloobsahy takže sehnal motor a dal ho tam.
Jinak co se týká oplastování tak to netuším já se vyznám spíš v 309tkách. Jinak Určitě omrkni všechny čísla i VINko i štítek na motoru a kastli. Jestli tohle všechno sedí s papírama. Pokud ne, máš problém :-(
Problem ma prodavajici neni tomu vubec dlouho ! jdu se na to mrknout !
lukas309 píše:Pokud ti budou souhlasit všechny čísla tak to ani na technický nikdo řešit nebude, ale pokud cokoli nesouhlasí tak máš v podstatě jenom železnej šrot.
Prodavajici ma velky problem prodal mi něco co neni podle papiru to co ma byt! kdo mi z jistotou řekne že muj motor neni 1.6 ??
lukas309 píše:Pokud ti budou souhlasit všechny čísla tak to ani na technický nikdo řešit nebude, ale pokud cokoli nesouhlasí tak máš v podstatě jenom železnej šrot.
Prodavajici ma velky problem prodal mi něco co neni podle papiru to co ma byt! kdo mi z jistotou řekne že muj motor neni 1.6 ??
DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO
OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU PEUGEOT
MODELOVÁ ŘADA 205 OD MODELOVÉ ŘADY 1991
TYP KAROSERIE SEDAN 3-DVEŘOVÁ
ÚROVEŇ VÝBAVY STUPEŇ 4+
MOTOR VSTŘIKOVÁNÍ TU3M
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5
TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ
BARVA ČALOUNĚNÍ "FT"
lukas309 píše:DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO
OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU PEUGEOT
MODELOVÁ ŘADA 205 OD MODELOVÉ ŘADY 1991
TYP KAROSERIE SEDAN 3-DVEŘOVÁ
ÚROVEŇ VÝBAVY STUPEŇ 4+
MOTOR VSTŘIKOVÁNÍ TU3M
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5
TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ
BARVA ČALOUNĚNÍ "FT"
V techničaku mam datum prvni registrace 1986 tyvole začinam byt asi hodně nasrany.
Podle VIN je to 1.4 55kW a rok výroby po 1991 takže jestli máš papíry na 1.6GTI tak bude někde problém. Respektive VIN v papírech a na karoserii + hliníkovém štítku je stejný? Případně není někde vyražen jiný VIN alternativní technologií, ale to by bylo napsáno v TP
lukas309 píše:Podle VIN je to 1.4 55kW a rok výroby po 1991 takže jestli máš papíry na 1.6GTI tak bude někde problém. Respektive VIN v papírech a na karoserii + hliníkovém štítku je stejný? Případně není někde vyražen jiný VIN alternativní technologií, ale to by bylo napsáno v TP
Ne TU3M je 1.4 (1360) jednobodový vstřik 55kW. Pokud vím tak ani v minulosti nikdy nešlo zlegalizovat 1.4 na papíry 1.6 respektive muselo by to být v TP napsáno. Mrkni kolem VINka jestli někde neuvidíš zda to není převařený, kolem lakovaný apod. Případně mrkni do TP jestli se tam nepíše cokoli o změně barvy změně karoserie motoru apod.
lukas309 píše:Ne TU3M je 1.4 (1360) jednobodový vstřik 55kW. Pokud vím tak ani v minulosti nikdy nešlo zlegalizovat 1.4 na papíry 1.6 respektive muselo by to být v TP napsáno. Mrkni kolem VINka jestli někde neuvidíš zda to není převařený, kolem lakovaný apod. Případně mrkni do TP jestli se tam nepíše cokoli o změně barvy změně karoserie motoru apod.
Nic takoveho v tp neni prodavajici ma Hodně velky problem !neni to ani tyden !
No tak to asi jo. Ono kdysi šla vyměnit karoserie že jsi mohl použít třeba kastli z diesla na benzín, ale nikdy ne tak, že by jsi nechal papíry na 1.6 a vzal celý auto 1.1
lukas309 píše:No tak to asi jo. Ono kdysi šla vyměnit karoserie že jsi mohl použít třeba kastli z diesla na benzín, ale nikdy ne tak, že by jsi nechal papíry na 1.6 a vzal celý auto 1.1
Jinak to VINko co jsi mi psal bylo opsaný z TP?
Ano opsany z tp a ještě takova perlička v TP je napsane ýe kod motoru je KDY! a když se to prožene v service boxu tak je to Tu3M ! Tyvole
nejde mi do hlavy jak může v TP být napsáno 1.6GTI ale přitom VINka všechny sedí. Pochopil bych, kdyby někdo převařil vinka z GTI kastle, ale v tom případě by podle SB to mělo vyhodit GTI. Můžeš naskenovat ten TP a poslat mi ho třeba mailem nebo v SZ