P 309 1.1
Moderátor: rada
Re: P 309 1.1
Tak dneska jsem si udělal výlet ke Svitavám pro spoustu dílů ze ZXka. Konkrétně komplet klimu včetně kabeláže (konečně mám i ten termostat a začínám chápat její zapojení), holý motor 1.4 (řemenice na drážkovaný řemen), 80A alternátor a pán se toho už potřeboval zbavit takže i servořízení (chybí akorát čerpadlo).
To všechno za hodně přijatelnou cenu takže jsem spokojený.
To všechno za hodně přijatelnou cenu takže jsem spokojený.
Re: P 309 1.1
Takže děkuji drakenovi za čidlo na tlak, vypadá že funguje. Olej sice lítal zhruba od 4 do 7 bar ale motor 14 dní stál a zkoušel jsem to včera večer když už mrzlo takže olej byl studenej. Uvidím co to bude dělat až se to zahřeje. Pokud to bude dělat bordel, tak tu redukci vymyslím jinak (možná to nebude ukazovat přesně když je tak dlouhá)
- 309Fun
- 309kář
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24 kvě 2009 12:22
- Skutečné jméno: Michal
- tel.:: 0
- Bydliště: Ashburton/Liberecko
Re: P 309 1.1
Takhle se ti to podle me neodvzdusni a bude ti to prave delat bordel pri mereni.
Ja to mel udelany takhle: http://lanzdarek.wz.cz/obr.jpg
Ja to mel udelany takhle: http://lanzdarek.wz.cz/obr.jpg
Peugeot 309 GTI16
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
Re: P 309 1.1
Já jsem to původně taky měl krátký, ale čidlo mi odešlo, tak jsem myslel, že je to tím, že je to moc blízko výfuku. S tím odvzdušněním máš pravdu o tom jsem taky uvažoval. Budu to asi muset celý předělat a dát tam zase krátkou redukci.
- 309Fun
- 309kář
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24 kvě 2009 12:22
- Skutečné jméno: Michal
- tel.:: 0
- Bydliště: Ashburton/Liberecko
Re: P 309 1.1
Na stary to prave bylo asi 1cm od vyfuku a v klidu.Teplo by tomu snad nemuselo vadit,kdyz samotnej olej ma 90 stupnu a prez centimetrovou mezeru uz se tolik tepla neprenese,kor kdyz zespoda furt fouka vitr
Peugeot 309 GTI16
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
Re: P 309 1.1
jj to máš pravdu asi jsem měl zrovna smůlu na čidlo těsně před smrtí. Tak v týdnu jí předělám a snad bude klid.
- 309Fun
- 309kář
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24 kvě 2009 12:22
- Skutečné jméno: Michal
- tel.:: 0
- Bydliště: Ashburton/Liberecko
Re: P 309 1.1
a nebo to zkus otocit dolu...
Peugeot 309 GTI16
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
Re: P 309 1.1
Jako aby v tom byl pořád olej?
- 309Fun
- 309kář
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24 kvě 2009 12:22
- Skutečné jméno: Michal
- tel.:: 0
- Bydliště: Ashburton/Liberecko
Re: P 309 1.1
jojo,nebo do vodorovny polohy
Peugeot 309 GTI16
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
Re: P 309 1.1
Aby mu nevadilo, že bude pořád plný oleje. Asi bude nejlepší to sundat a zkrátit nebo udělat redukci jako jsi měl třeba ty. Já to teď mám přes průtokáč tak možná ani to není ideální.
- 309Fun
- 309kář
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24 kvě 2009 12:22
- Skutečné jméno: Michal
- tel.:: 0
- Bydliště: Ashburton/Liberecko
Re: P 309 1.1
No,nebudu ti do toho kecat,ty si urcite poradis
Peugeot 309 GTI16
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
Re: P 309 1.1
Tak o víkendu proběhla výměna redukce na čidlo pro tlak (tímto děkuji Womecovi za ušetřenou práci).
Po nastartování ukazuje ca 7barů než se motor trochu ohřeje, tak to občas poskakuje mezi 4 až 8.
Během dnešní jízdy jsem to pozoroval a pořád ukazoval ca 7barů jakmile se olej ohřál (na nějakých 65-70 víc to nebylo) tak to kleslo na 6barů. Když jsem pak zastavil u baráku tak to bylo zhruba někde u 5bar na volnoběh a teď mi někdo řekněte jestli je tenhle tlak u TUčka normální? Motor je po GO, čerpadlo má novou pružinu a teplota oleje nevylezla přes 70, ale před generálkou když jsem měl ještě 1.1 tak tam bylo i vidět jak ručička leze nahoru při akceleraci, teď se ani nehne. Oleje je tam správné množství.
Po nastartování ukazuje ca 7barů než se motor trochu ohřeje, tak to občas poskakuje mezi 4 až 8.
Během dnešní jízdy jsem to pozoroval a pořád ukazoval ca 7barů jakmile se olej ohřál (na nějakých 65-70 víc to nebylo) tak to kleslo na 6barů. Když jsem pak zastavil u baráku tak to bylo zhruba někde u 5bar na volnoběh a teď mi někdo řekněte jestli je tenhle tlak u TUčka normální? Motor je po GO, čerpadlo má novou pružinu a teplota oleje nevylezla přes 70, ale před generálkou když jsem měl ještě 1.1 tak tam bylo i vidět jak ručička leze nahoru při akceleraci, teď se ani nehne. Oleje je tam správné množství.
- Vomec
- 309kář
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 15 úno 2009 21:12
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 608700768
- Bydliště: Vyškov - Moravské Málkovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 309 1.1
no nevím, já měl na 1.4 tlaky asi takový: za studena 5-6 za jakýchkoliv otáček a po zahřátí to padlo na 2 volnoběh, při otáčkách tak 3,5-4... a po hodně dlouhý jízdě byl volnoběh tak 1,8
▶Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev
▶EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
▶309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
▶EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
▶309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD