E85
- sedlibedli
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 810
- Registrován: 22 bře 2010 21:57
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Mara
- tel.:: 607473933
- Bydliště: Salavice 37 Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
hele když daš jedbou E85 čistej tak se nic nestane ja nato jezdil jakou dobu ale žere to tak o 4 litry vic než obvikle ! a rano to blbe startuje . a neviplatíse to nato jezdit zlaty N95
Peugeot 205 1.4 GT -) generálka, momentálně depozit
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: E85
Tak máte nějaký další poznatky? celkem bych to chtěl prubnout na gtičku, ale stále váhám někde píšou, že to zadírá čerpadlo, někde zase ne, tak nevim, co si o tom mám myslet
- sedlibedli
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 810
- Registrován: 22 bře 2010 21:57
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Mara
- tel.:: 607473933
- Bydliště: Salavice 37 Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
ja tedka jezdím 50% N95 +50% E85 e bezproblému není to ani poznat ! a tedka když jsem jel do prahy ta jsem mnel spotrřebu 7 L/100km takže parada
Peugeot 205 1.4 GT -) generálka, momentálně depozit
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
- manko
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4313
- Registrován: 22 úno 2008 22:57
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Senné (Okres VK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
Ja som skúšal do 605 a v pohode 20L N95 a 30 L E85 a žiadny rozdiel ...
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
- ondra410
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 449
- Registrován: 21 kvě 2008 17:15
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 739401746
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
Já sem na to jezdil ve škodárně (motor z Favorita) musel sem to trošku poladit (předstih a karbec) Jezdil sem na čistý etanol a jak tak to fungovalo. V zimě se na čistý dalo nastartovat . v létě v pohodě
O tom že E85 dá miň energie než N95 tu byla řeč
Jinak bavil sem se se známým co má pumpu a říkal mě že sám etanol neprodává protože když by naplnil nádrže musel by to celkem rychle prodat. Je tam totiž problém s tím že se ta biosložka odděluje od N95. A pak jsou z toho velké pokuty.
Do GTi bych to asi nikdy netankoval. ale na druhou stranu ho nepoužívám na běžné ježdění, takže mě nějaká spotřeba netrápí.........
O tom že E85 dá miň energie než N95 tu byla řeč
Jinak bavil sem se se známým co má pumpu a říkal mě že sám etanol neprodává protože když by naplnil nádrže musel by to celkem rychle prodat. Je tam totiž problém s tím že se ta biosložka odděluje od N95. A pak jsou z toho velké pokuty.
Do GTi bych to asi nikdy netankoval. ale na druhou stranu ho nepoužívám na běžné ježdění, takže mě nějaká spotřeba netrápí.........
P 205 GTi - Momentálně v totální rekonstrukci
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4
- sedlibedli
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 810
- Registrován: 22 bře 2010 21:57
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Mara
- tel.:: 607473933
- Bydliště: Salavice 37 Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
tak jestli mas karburator ? tak to musi jezdit okhrebec píše:jezdim na to uz temer pul roku a vse v poho,v zime horsi starty,tankuji tak ze za 300az 400 n95 a zbytek nadrze e85 a nekdy i spise ten e85.
Peugeot 205 1.4 GT -) generálka, momentálně depozit
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
-
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 02 dub 2010 19:07
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Radek
- tel.:: 604558130
- Bydliště: Dolní Branná
Re: E85
karbec nemam mam 1.4 strikacku.sedlibedli píše:tak jestli mas karburator ? tak to musi jezdit okhrebec píše:jezdim na to uz temer pul roku a vse v poho,v zime horsi starty,tankuji tak ze za 300az 400 n95 a zbytek nadrze e85 a nekdy i spise ten e85.
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Re: E85
Chvíli jsem to zkoušel na 205 1.6 GTI (Čtyřbod. stř. 83 kW). Až do poměru 50:50 to šlo až na občasný nepravidelný chod motoru. Změnil se i volnoběh. Při větším poměru ve prospěch E85 to pak nechtělo jet. S nastupující zimou i špatné starty. Pak jsem dal větší vstřiky 0280150762 z 1.9 a nepravidelný chod ustal a jelo to i na čistý E85. Ale ta spotřeba! Skoro se to nevyplatilo. A po kontrole těch původních vstřikovačů 0280150211 jsem se nestačil divit! S E85 vůbec nerozprašovaly palivo, ale stříkaly jak injekční stříkačka. Ty větší vstřikovače z 1.9 to nedělaly. Vrátil jsem se k N95.
- powl
- Uživatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: 03 úno 2009 19:00
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Pavel
- tel.:: 0
- Bydliště: Chrudim
Re: E85
Nalil sem to pul na pul do xsary a neprotestovala Nic to nerozezira a zadny cerpadla se nezadiraj. Jedinej problem je ze to asi na cistej ethanol bude mit chudou smes, to se zjisti pristi mesic
Už jen Xsara 1,8 8V
1986 Nissan Patrol 3,3 TD Wagon - nedám si pokoj
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny!
1986 Nissan Patrol 3,3 TD Wagon - nedám si pokoj
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny!
- krcka88
- 205 its my life
- Příspěvky: 536
- Registrován: 09 lis 2009 13:25
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: David
- tel.:: 0
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
Zkusil jsem to natankovat do punta 1:1,5 , víc E85 a jede to líp než na samotnej N95, spotřeba asi o necelýho 0,5l / 100km vyšší, zatím žadnej problém.
Peugeot 205 1.9 GTi 94 kw - probíhá GO motoru
Peugeot 205 1.9 CTi 75kw - z ošklivého káčátka se klube hezký lvíček
Peugeot 205 1,9 CTi 75kw
Peugeot 205 1.6 GTi 76kw
Peugeot 205 1.9 rallye
P 405 Mi16 108kw - na díly
http://www.prvniservis.cz
http://www.r-pass.cz
Peugeot 205 1.9 CTi 75kw - z ošklivého káčátka se klube hezký lvíček
Peugeot 205 1,9 CTi 75kw
Peugeot 205 1.6 GTi 76kw
Peugeot 205 1.9 rallye
P 405 Mi16 108kw - na díly
http://www.prvniservis.cz
http://www.r-pass.cz
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 led 2010 14:52
- Rok narození: 1980
- Skutečné jméno: Pavel
- tel.:: 737732088
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: E85
Na E85 se oficiálně nedoporučuje jezdit bez přestavby, protože oproti benzínu, který obsahuje pouze 0,3% kyslíku, ho má ethanol 30%, což způsobuje velmi chudou směs. Už vůbec by to nemělo jít do auta, co má sportovní vzduchový filtr, protože lepší prodyšnost způsobí ještě větší přísun kyslíku a propaluje to písty. To ale písty propaluje i bez sportovního filtru, pokud je bez přestavby. Snad každej, kdo trošku o autech a motorech něco ví, tak taky ví, co dělá chudá směs. Každý auto na to jede jinak podle toho jak daná řídící jednotka si umí poradit s obrovským nárustem kyslíku (ochuzení směsi) v soustavě. Navíc oktanové číslo 103 a některé složky mají za příčinu, že Ethanol má nižší zapalnou teplotu, tudíž menší tepelné zatížení motoru, motor jde líp, neohřívá se tolik, součásti víc vydrží. Gumu to neleptá, ale Ethanol je proti benzínu plně vodivý, proto některý čerpadla to jednoduše vyřazuje. Ale váže na sebe vodu, proto v zimě bývá problém, pokud se tam nedá nějaká složka, třeba obdoba Velfobinu apod. Já to nalil do svého XS motor 63KW K2B, a nejel jsem. Takže jiný trysky, vzdušníky, vlastně jiný seřízení karbecu, jiný svíčky s nižší tepelnou hodnotou a trošku větší předstih a super, ale v zimě problém. Navíc nárust spotřeby v průměru o 0,8 L/100KM. Italský auta na něj umí jezdit celkem slušně, mají dobrý řídící jednotky, Francouzi na pytel. Viděl jsem motor u Octavie 1,6 75KW najeto cca 155000km, co s ním udělal E85 po 1200km. Uplně "vybělil", rozpustil usazeniny a motoru se zacpaly mazací kanály a zadřel se. MAZEC!!! Jinak Felicia 1,3 jednobod v pohodě, MPi na pytel. Čistý Ethanol85 leju do Mustanga GT V8 rok 2006, který ještě není na tento pohon přizpůsoben, to byly modely až od roku 2008 a na přání, a jezdí úplně v poho, jen když padne teplota pod +5°C, je nutný ho nechat nejdřív tak 3 minuty ohřát, jinak se mu nechce. Ale jezdí průměrně za 14,2L, oproti N98 šel jen o 2,1L/100km nahoru. Já dávám E85 prst nahoru, ale pokud je to bez přestavby, je to rysk a hrozně individuální. Je sice levnější někde až o 12Kč na litru, ale když spočítám narůst spotřeby, svíčky, nějaký přísady a navíc oficiální přestavbu se zárukou a certifikátem, tak u auta se spotřebou 6,5 l a najetými 25000km ročně, pak návratnost je tak za cca 14-16 měsíců a pak to vyjde tak o 7 Kč levněji. A v dnešní době, kdy se auta mění jak ponožky, bych musel ročně s každým takovým autem najet tak 80000km a každá přestavba by mohla stát max. 10000Kč. Nebo ještě měnit vždy jen motor, ale to taky není grátis. Takže ať si každej udělá svůj vlastní obrázek a názor.