Můžete se mi někdo mrknout v autě, která hadička kam vede?
Mám ho přidělaný konektorem dolů a podle obrázku ze SB by tedy měla být zapojená vrchní a boční.
Já mám zapojenou boční do membrány a spodní na vstřikování.
Teď po seřízení předstihu to má totiž na studeném motoru občas problém udržet volnoběh a mezi 2-3000 to má nepravidelný chod jako kdyby mě někdo přibržďoval. Po zahřátí na provozní teplotu je všechno OK a motor táhne v celém spektru otáček.
Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M
Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M
- Přílohy
-
- elmag_ventil.jpg (89.67 KiB) Zobrazeno 4394 x
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M
mrknu se ti jestli mi nezbyl jeden na ovládání EGR ventilu, ten je stejnej
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M
no a jednoduchá kontrola, když máš zaplý klíčky a pohneš s klapkou tak aby se rozpojil spínač volnoběhu, tak by v tom ventilu mělo cvaknout
Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M
Mám ho v pohodě, cvaká bez problémů, jde mi jenom o to zapojení. Která hadička vede kam, jestli to nemám zapojený blbě.
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M
tak pardon, myslel jsem, že sháníš jinej
Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M
V pohodě. Zkusím to dneska než s tím pojedu přepojit jestli to nějak pomůže.
Měl jsem podezření na potenciometr, ale dle měření je OK a navíc při zahřátém motoru to nedělá.
Měl jsem podezření na potenciometr, ale dle měření je OK a navíc při zahřátém motoru to nedělá.