Bošárny

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
Uživatelský avatar
Drtikoll01
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 01 srp 2012 16:52
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
tel.:: 728354
Bydliště: Teplice

Bošárny

Příspěvek od Drtikoll01 »

tak sem se nas*** a začal jsem študovat BMM, poté co jsem původní vyčistil vyleštil tak sem závadu neopravil, pak jsem kouknul do golfáckýho motoru a zjistil sem že to vypadá stejně, po podrobnějším zkoumání jsem zjistil že dokonce stejnej je! až na držák plynovýho lanka, a té kravině na lanko co je na klapce ( nevím klapka )

když sem zjistil že to jde vyměnit celí, neváhal jsem a udělal to, teď drží vyžší otáčky, ale nechcípá což byl problém, zítra až bodu mít čas tak to nafitím, jak je ta tryska tak nahoře je nějakej držák kterej je stejnej ale má jinak dráty, pak jsem si všiml že vzadu jsou dvě kravyny na podtlak, jedna silná která je stejně jako u původního a druhá slabá která neni jako původní,

nezkoušel to tu někdo už? já zkoušel karburátory ze žigula, fiata, tatry ty měli stejný příruby ale tohle je jedna stejná prdel,
diagnostika svítí pořád a chtěl sem zda nevíte kde sehnat všechny těsnění ( na generálku ) motoru nebo zda můžu papírový nahradit vysokoteplotnim silikonem,
Uživatelský avatar
MatBas
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 63
Registrován: 18 srp 2012 20:27

Re: Bošárny

Příspěvek od MatBas »

Ahoj, ten karbec si si menil na akom motore? A z akého golfáckeho motoru si to vybral?
Odpovědět