tak sem se nas*** a začal jsem študovat BMM, poté co jsem původní vyčistil vyleštil tak sem závadu neopravil, pak jsem kouknul do golfáckýho motoru a zjistil sem že to vypadá stejně, po podrobnějším zkoumání jsem zjistil že dokonce stejnej je! až na držák plynovýho lanka, a té kravině na lanko co je na klapce ( nevím klapka )
když sem zjistil že to jde vyměnit celí, neváhal jsem a udělal to, teď drží vyžší otáčky, ale nechcípá což byl problém, zítra až bodu mít čas tak to nafitím, jak je ta tryska tak nahoře je nějakej držák kterej je stejnej ale má jinak dráty, pak jsem si všiml že vzadu jsou dvě kravyny na podtlak, jedna silná která je stejně jako u původního a druhá slabá která neni jako původní,
nezkoušel to tu někdo už? já zkoušel karburátory ze žigula, fiata, tatry ty měli stejný příruby ale tohle je jedna stejná prdel,
diagnostika svítí pořád a chtěl sem zda nevíte kde sehnat všechny těsnění ( na generálku ) motoru nebo zda můžu papírový nahradit vysokoteplotnim silikonem,
Bošárny
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: Bošárny
Ahoj, ten karbec si si menil na akom motore? A z akého golfáckeho motoru si to vybral?