záleží jak moc to chceš vytáhnout, lak nevím no..říká se že u těch novějších to jde udělat bez poškození laku, ale u těch starších ti může popraskat...a taky ti může prasknout i blatník což je ještě větší sranda...Jinak se to dělá tak že to našroubuješ na náboj kola a pak to těma válečkama válcuješ a vytahuješ - něco jak když vyklepáváš - zeslabíš plech a on ti nabyde na ploše...
________ Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let | Fabia 1,9 | SDI |
Místo kola namontuji vytahovačku, na které si nastavím délku tak aby se váleček opíral co největší plochou o vnitřní stranu blatníku co nejblíž k lemu ... chápu že zahřátý plech bude přizpůsobivější ... a postupným dotahováním tyčoviny s černou rukojetí a válením se bude vytahovat lem ... No to musí vypadat ...
Peugeot 205 1.4 55 kw 1998 Sport na prodej Peugeot 205 1.8 44 kw 1998 Black Magic Pearl
Spis bych napsal zahrata barva na blatniku. Musis to ohrat na takovou teplotu, aby byla "plasticka". Nesmi byt ani tvrda ani nesmi zacit delat pochyre a odlupovat se. Je to docela kumst trefit tu spravnou techniku.