Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
-
- Uživatel
- Příspěvky: 188
- Registrován: 22 říj 2012 08:00
Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
Ahoj,koupil jsem včera peugeota 205 GTI 88 kW a mám takovéhle problémy...Svítí kontrolka STOP před koupí nesvítila,ale auto jede normálně,taky svítí diagnostika,ale vyblikal jsem si závady a je to závada 52,Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci.Je možné že to dělá to,že mám výfuk upadlý za katem?Taky to má vysoký volnoběh a někdy kolísavý,dále tlak oleje-jaká je norma?Když sem tomu naložil,ukázalo to tlak 4,studené skoro 5,je to v pořádku?A asi nejhorší závada-Občas vyskočí rychlosti-dělá to táhlo,stačilo jen nacvaknout zpět,ale podle mě je ten kloub v táhle už vyběhaný,nedá se vyměnit?
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
vítej v klubu. to že svítí stopka může bejt prodřenym kablikem od čidla oleje nebo vody a dotýká se kostry nebo samotný čidla mohou bejt špatný. vysokej kolísavej volnoběh je způsobenej netěsností sacího potrubí, nejčastěji prasklá hadice k šoupátku přídavnýho vzduchu. A kloubky na táhlách můžeš vyměnit, už se to tu někde řešilo
-
- Uživatel
- Příspěvky: 188
- Registrován: 22 říj 2012 08:00
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
Díky za přivítání :) No ale on se ten volnoběh jakoby při zahřátí sníží,někdy to i chcípne-musí to být studený.Ona ta STOPka nesvítí pořád,třeba dnes jsem tam dolil vodu,bylo jí tam málo a STOPka při nastartování zhasla,pak sem tomu trochu víc šlápl na krk a rozsvítila se.Ale můžu více zkoumat,až tam bude výfuk,jelikož bez něj je to katastrofa :) Když sem pak přijel k baráku,zase svítila diagnostika a zase závada 52
Peugeot Gentry 1.9 75 kW 1993
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
Ahoj, vítej v klubu.
tebou popsané problémy může mít na svědomí více faktorů. Jak psal drakenx700, můžou to být popraskané, nebo pouze povolené hadice k šoupátku přídavného vzduchu. Pak dost často dělá problém nálevka na olej, která je přišroubovaná do saní a je tam díra turch. Takže zkontroluj dotaženost šoubku, případně utěsni a také se ujisti, že jsou dotažené všechny matky na sání. Voda by měla mít samostatnou kontrolku a stopka by měla svítit až po ní. Takže mrkni na hladinu oleje a pak projdi všechny konektry u čidel, vyndat, zandat, ošetřit kontaktolem.
Tlak oleje je +- v normě
Když projdeš totot téma, tak tady je popsáno, čím kloubky nahradit
tebou popsané problémy může mít na svědomí více faktorů. Jak psal drakenx700, můžou to být popraskané, nebo pouze povolené hadice k šoupátku přídavného vzduchu. Pak dost často dělá problém nálevka na olej, která je přišroubovaná do saní a je tam díra turch. Takže zkontroluj dotaženost šoubku, případně utěsni a také se ujisti, že jsou dotažené všechny matky na sání. Voda by měla mít samostatnou kontrolku a stopka by měla svítit až po ní. Takže mrkni na hladinu oleje a pak projdi všechny konektry u čidel, vyndat, zandat, ošetřit kontaktolem.
Tlak oleje je +- v normě
Když projdeš totot téma, tak tady je popsáno, čím kloubky nahradit
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
-
- Uživatel
- Příspěvky: 188
- Registrován: 22 říj 2012 08:00
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
A kde prosim tě najdu to šoupátko?A nevadí že u oleje a vody svítí červeně takové malé čtverečky?Ok,zítra to všechno projdu a zkontroluju.
Peugeot Gentry 1.9 75 kW 1993
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
Šoupátko najdeš vedle baterky, když vyndáš baterku, tak by mělo být příšroubované na bloku motoru právě ze strany baterky, zhruba v zadní části. A poznáš ho podle toho, že do něj vede jedna hadice zepředu a druhá zezadu, která je zahnuta do U a jeden konektor.
Červené čtverečky by měli svítit pouze pokud neběží motor, jestli svítí i potom, tak je někde chyba - kostra motoru, karoserie. Nebo jak bylo zmíněno dříve, špatné kontakty na čidlech, nebo špatná čidla.
Červené čtverečky by měli svítit pouze pokud neběží motor, jestli svítí i potom, tak je někde chyba - kostra motoru, karoserie. Nebo jak bylo zmíněno dříve, špatné kontakty na čidlech, nebo špatná čidla.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
-
- Uživatel
- Příspěvky: 188
- Registrován: 22 říj 2012 08:00
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
Takže další zjištění,motor nemá vysoké otáčky jak jsem si původně myslel,po chvilc se drží v otáčkách 800-1100 ot./min je možné že to dělá ten výfuk? jinak nenašel sem šoupátko přídavného vzduchu,ani kabel od oleje,ani čidlo a ani ukostření
Peugeot Gentry 1.9 75 kW 1993
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
vyfoť svůj motor...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
-
- Uživatel
- Příspěvky: 188
- Registrován: 22 říj 2012 08:00
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
A ještě jedna věc,jak mi svítí ta kontrolka u vody-U expanzky není přepadová hadička je tam jen vývod z té expanzky a když zacpu ten vývod a mačkám hadice na vodu,tak to někde foukalo-dělá to víčko expanzky-asi není originál.Má to vliv na tu kontrolku?
Peugeot Gentry 1.9 75 kW 1993
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
kontrolky oleje, stop a voda jsou propojený. od expanzky odpoj kabel a projdi si kablik od tlakovýho spínače oleje. je nalevo od startéru
-
- Uživatel
- Příspěvky: 188
- Registrován: 22 říj 2012 08:00
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
Tak, bod číslo:
1. toto alespoň podle fotek není plnohodnotná 88kW , nebo je to zbastlenina.
2. evidentně se někdo dost prasácky hrabal v elektrice, a z toho pramění veškeré problémy.
3. Podívej se na váhu vzduchu a opiš z ní číslo.
4. to samé i z řídící jednotky - tu najdeš u spolujezdce v kastlíku
5. dle fotek je jasné, že bude zapotřebí vzít do ruky schéma (najdeš zde na klubu) a jít kabel po kabelu a zjistit co kdo, kdy před tebou předělal.
1. toto alespoň podle fotek není plnohodnotná 88kW , nebo je to zbastlenina.
2. evidentně se někdo dost prasácky hrabal v elektrice, a z toho pramění veškeré problémy.
3. Podívej se na váhu vzduchu a opiš z ní číslo.
4. to samé i z řídící jednotky - tu najdeš u spolujezdce v kastlíku
5. dle fotek je jasné, že bude zapotřebí vzít do ruky schéma (najdeš zde na klubu) a jít kabel po kabelu a zjistit co kdo, kdy před tebou předělal.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
elektrika nevypadá zrovna růžově, ale ten motor je 88kW (žlutý vstřiky, rozdělovač ducellier, relé pro řj u brzdovýho válce)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 188
- Registrován: 22 říj 2012 08:00
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
To máte pravdu že se někdo hrabal v elektrice,dávali se tam prý xenony-sada,atd.A podle fotek,kde teda najdu to šoupátko přídavného vzduchu,ukonstření,čidla na olej,atd...
Peugeot Gentry 1.9 75 kW 1993
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více
šoupátko je pod rozdělovačem, kostra motoru taky a čidla na olej jsou na bloku hned vedle alternátoru