Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
weslo
205 its my life
Příspěvky: 529 Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od weslo » 13 úno 2008 11:10
PROSIM VAS O RADU
1. utahovaci moment klukovka-blok
2. utahovaci moment klukovka-ojnice
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
weslo
205 its my life
Příspěvky: 529 Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od weslo » 19 úno 2008 12:21
nikto nic? icon_eh
zabudol som-motor xu9jaz
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
TomGTI
205club je můj domov
Příspěvky: 1043 Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od TomGTI » 25 úno 2008 22:20
Pořád nikdo nic?To se divím,je to pech
weslo
205 its my life
Příspěvky: 529 Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od weslo » 26 úno 2008 10:51
no ako vidis nikto nic icon_eh a kedze som ich nezohnal pouzil som momenty z xu9j4 co uz, hadam nebudu odlisne.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592 Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od WoMec » 26 úno 2008 10:55
zkuse se podivat do manualu k 205ce ... nekde to tam bude ;)
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)
Jezdím za >>>
weslo
205 its my life
Příspěvky: 529 Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od weslo » 26 úno 2008 15:29
WoMec píše: zkuse se podivat do manualu k 205ce ... nekde to tam bude ;)
mat taky manual, uz by som si to pozrel, ale ako som pisal uz to mam zlozene a rozoberat sa to uz nahodlam.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
TomGTI
205club je můj domov
Příspěvky: 1043 Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od TomGTI » 26 úno 2008 18:09
WoMec:v manuálu 205 nic nenajdeš,bohužel ale je to tak.
weslo:pokud jsi to utáhnul podle motoru XU9J4,tak je to v pohodě protože utahovací momenty na XU9JAZ jsou stejné jako na XU9J4
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592 Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od WoMec » 26 úno 2008 18:23
TomGTI píše: WoMec:v manuálu 205 nic nenajdeš,bohužel ale je to tak.
aha, jsem myslel ze takova vec tam bude
.. no co uz
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)
Jezdím za >>>
snowboy
Aktivní uživatel
Příspěvky: 444 Registrován: 06 úno 2008 13:10
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od snowboy » 29 úno 2008 19:50
Musis mit ten spravny manual:
Pro vsechny motoru XU
Torque wrench settings Nm
Camshaft cover bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
Camshaft bearing caps . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Camshaft sprocket bolt (M10) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Camshaft sprocket bolt (M12) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
Crankshaft pulley bolt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
Sump bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20
Sump spacer plate bolt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
Flywheel bolts (renew bolts and use thread locking compound) . . . . . . 49
Cylinder head bolts (see text):
Hexagon head bolts:
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
Stage 2 (after slackening) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tighten through a further 120°
Torx type bolts:
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Stage 2 (after slackening) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tighten through a further 300°
Oil pump-to-block bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Oil seal carrier plate bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Oil cooler union nuts (remotely mounted oil cooler) . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Oil filter mounting stub . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Timing belt tensioner nuts (spring-loaded type tensioner) . . . . . . . . . . . 15
Timing belt tensioner roller bolt (eccentric roller type tensioner) . . . . . . 20
Engine mounting bracket bolts:
M8 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
M10 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Engine mountings:
RH nut . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
LH nut . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Battery tray/bracket . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Lower mounting centre bolt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
Lower mounting to subframe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Peugeot 205 CTi .. hracka ktera jezdila na penize ... historie
weslo
205 its my life
Příspěvky: 529 Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od weslo » 01 bře 2008 11:11
pekne. hadam to niekomu pomoze, mozno aj mne niekedy nabuduce.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592 Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od WoMec » 16 kvě 2009 22:59
jak jsem ted menil tu poloosu tak jsem řešil jak moc dotáhnout centrální matku ...
v manuálu je napsaný že u non-Gti by mel být utahovací moment 250Nm ... ja jsem to utáhl svou vlastní váhou (na velké gole s pákou cca 1m) ... nejak jsem po tom neskákal .. normalne jsem na to stoupl a nechal jsem to samovolne klesnout kam to šlo .. nechal jsem to chvilku odležet .. pak ješte jednou to same a hotovo... myslíte že to bude stačit ??? nemel jsem po ruce momenťák s tak velkým momentem.
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)
Jezdím za >>>
vinorak
odborník
Příspěvky: 11375 Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od vinorak » 16 kvě 2009 23:24
no pokud si rozklepal matku tak se to stejně nepovolí
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe
Citroen c2 1.4 hdi
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592 Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od WoMec » 16 kvě 2009 23:24
vinorak píše: no pokud si rozklepal matku tak se to stejně nepovolí
rozklepal, rozklepal :)
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)
Jezdím za >>>