UTAHOVACIE MOMENTY
- weslo
- 205 its my life
- Příspěvky: 529
- Registrován: 07 říj 2007 14:59
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Peter
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
UTAHOVACIE MOMENTY
PROSIM VAS O RADU
1. utahovaci moment klukovka-blok
2. utahovaci moment klukovka-ojnice
1. utahovaci moment klukovka-blok
2. utahovaci moment klukovka-ojnice
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
- weslo
- 205 its my life
- Příspěvky: 529
- Registrován: 07 říj 2007 14:59
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Peter
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
nikto nic? icon_eh
zabudol som-motor xu9jaz
zabudol som-motor xu9jaz
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
- weslo
- 205 its my life
- Příspěvky: 529
- Registrován: 07 říj 2007 14:59
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Peter
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
no ako vidis nikto nic icon_eh a kedze som ich nezohnal pouzil som momenty z xu9j4 co uz, hadam nebudu odlisne.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
zkuse se podivat do manualu k 205ce ... nekde to tam bude ;)
- weslo
- 205 its my life
- Příspěvky: 529
- Registrován: 07 říj 2007 14:59
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Peter
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
mat taky manual, uz by som si to pozrel, ale ako som pisal uz to mam zlozene a rozoberat sa to uz nahodlam.WoMec píše:zkuse se podivat do manualu k 205ce ... nekde to tam bude ;)
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
WoMec:v manuálu 205 nic nenajdeš,bohužel ale je to tak.
weslo:pokud jsi to utáhnul podle motoru XU9J4,tak je to v pohodě protože utahovací momenty na XU9JAZ jsou stejné jako na XU9J4
weslo:pokud jsi to utáhnul podle motoru XU9J4,tak je to v pohodě protože utahovací momenty na XU9JAZ jsou stejné jako na XU9J4
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
aha, jsem myslel ze takova vec tam bude .. no co uzTomGTI píše:WoMec:v manuálu 205 nic nenajdeš,bohužel ale je to tak.
- snowboy
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 444
- Registrován: 06 úno 2008 13:10
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
Musis mit ten spravny manual:
Pro vsechny motoru XU
Torque wrench settings Nm
Camshaft cover bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
Camshaft bearing caps . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Camshaft sprocket bolt (M10) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Camshaft sprocket bolt (M12) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
Crankshaft pulley bolt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
Sump bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20
Sump spacer plate bolt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
Flywheel bolts (renew bolts and use thread locking compound) . . . . . . 49
Cylinder head bolts (see text):
Hexagon head bolts:
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
Stage 2 (after slackening) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tighten through a further 120°
Torx type bolts:
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Stage 2 (after slackening) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tighten through a further 300°
Oil pump-to-block bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Oil seal carrier plate bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Oil cooler union nuts (remotely mounted oil cooler) . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Oil filter mounting stub . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Timing belt tensioner nuts (spring-loaded type tensioner) . . . . . . . . . . . 15
Timing belt tensioner roller bolt (eccentric roller type tensioner) . . . . . . 20
Engine mounting bracket bolts:
M8 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
M10 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Engine mountings:
RH nut . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
LH nut . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Battery tray/bracket . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Lower mounting centre bolt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
Lower mounting to subframe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Pro vsechny motoru XU
Torque wrench settings Nm
Camshaft cover bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
Camshaft bearing caps . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Camshaft sprocket bolt (M10) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Camshaft sprocket bolt (M12) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
Crankshaft pulley bolt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
Sump bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20
Sump spacer plate bolt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
Flywheel bolts (renew bolts and use thread locking compound) . . . . . . 49
Cylinder head bolts (see text):
Hexagon head bolts:
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
Stage 2 (after slackening) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tighten through a further 120°
Torx type bolts:
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Stage 2 (after slackening) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tighten through a further 300°
Oil pump-to-block bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Oil seal carrier plate bolts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Oil cooler union nuts (remotely mounted oil cooler) . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Oil filter mounting stub . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Timing belt tensioner nuts (spring-loaded type tensioner) . . . . . . . . . . . 15
Timing belt tensioner roller bolt (eccentric roller type tensioner) . . . . . . 20
Engine mounting bracket bolts:
M8 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
M10 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Engine mountings:
RH nut . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
LH nut . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Battery tray/bracket . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Lower mounting centre bolt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
Lower mounting to subframe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Peugeot 205 CTi .. hracka ktera jezdila na penize ... historie
- weslo
- 205 its my life
- Příspěvky: 529
- Registrován: 07 říj 2007 14:59
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Peter
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
pekne. hadam to niekomu pomoze, mozno aj mne niekedy nabuduce.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
jak jsem ted menil tu poloosu tak jsem řešil jak moc dotáhnout centrální matku ...
v manuálu je napsaný že u non-Gti by mel být utahovací moment 250Nm ... ja jsem to utáhl svou vlastní váhou (na velké gole s pákou cca 1m) ... nejak jsem po tom neskákal .. normalne jsem na to stoupl a nechal jsem to samovolne klesnout kam to šlo .. nechal jsem to chvilku odležet .. pak ješte jednou to same a hotovo... myslíte že to bude stačit ??? nemel jsem po ruce momenťák s tak velkým momentem.
v manuálu je napsaný že u non-Gti by mel být utahovací moment 250Nm ... ja jsem to utáhl svou vlastní váhou (na velké gole s pákou cca 1m) ... nejak jsem po tom neskákal .. normalne jsem na to stoupl a nechal jsem to samovolne klesnout kam to šlo .. nechal jsem to chvilku odležet .. pak ješte jednou to same a hotovo... myslíte že to bude stačit ??? nemel jsem po ruce momenťák s tak velkým momentem.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
no pokud si rozklepal matku tak se to stejně nepovolí
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: UTAHOVACIE MOMENTY
rozklepal, rozklepal :)vinorak píše:no pokud si rozklepal matku tak se to stejně nepovolí