OK...Ja 205-ku nechcem mat ako veterana...ale skor ako "fun" car.Zdenek píše:Netvrdím, že se přímo Ty snažíš na opravě šetřit, ale i tady v tomto tématu se objevují rady na prostředky, které stojí za prd. A proč to většina lidí používá? Protože je to levné...
S kyselinou OK, ale když jsem zhlédl tvojí nápravu na té fotce je už vidět opět náznak koroze - možná špatná fotka, zasviněný foťák apod. to z fotky nevyčtu. Ovšem, jak jsem uvedl již tam, je třeba holý kov který byl očištěný za účelem další úpravy zakonzervovat/nalakovat alespoň základní barvou do 4h. Pravděpodobně i špatně očištěný povrch nějaký ten rok vydrží bez úhony. Nevím jak ty, ale mám gti jako "veterána" neboť druhé auto mám, a představa toho, že bych někde jen malou část zanedbal a dělal to za nějaký rok znova mě docela děsí. Takže vše dělám tak aby se čas, kdy se do toho budu muset zase nějakým razantnějším způsobem vrtat, počítal na desetiletí a ne roky...
Samozrejme, aj ja mam ine priblizovadlo...inac by som si nemohol dovolit tolko sa s tym piplat.
Tiez neznasam 1/2-nu robotu a na auto som halivy...specialne ked ho odnesiem do servisu a vrati sa mi v "horsom" stave v akom som ho tam priviezol. Preto si robim na aute vacsinu oprav sam (pokial mi to umoznuje cas a mam na opravu patricne naradie a vedomosti).
Dalsia vec...naozaj neviem posudit ci su spominane prostriedky na prd, nie som klampiar ani lakirnik. Hammerite by som na to urcite nedaval ani ja.. Osbne si myslim, ze vela majitelov 205-iek ju ma koli nizkym obstaravacim nakladom a nie pre to, ze to auto nekonecne miluju. A v tom pripadne asi nie je nutne dlho rozmyslat preco pouzivaju na to lacnejsie a menej ucinne prostriedky.
P.S.: na tej fotke je diel, ktory je z jednej 1/2 vykupany v roztoku. Jam je najlesie vidiet povodny stav pred a po kupeli.