Myslím si, že budeš muset vyndat poloosu a celý ten držák, co je přidělaný na motoru. Potom na lisu vyndat a zase nalisovat a vše sdělat.
Silenblok by to mohl být on.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
pak je tam ještě jeden, na krerým to klepe. Je na ty vydličce co ti spojuje ten co máš na fotce s nápravnicí a tam je to taky na silembloku ( malej váleček )
Díky za odpovědi. Nevim, jak to tam vypadá, ještě sem to rozdělaný neměl. Mám díly kopletního uložení motoru, a jeden víkend to s kamošem uděláme. Je nějaká věc, na kterou si dát pozor, co "neposrat"? A opravdu musí poloosa ven?
Mě nejde o klepání, ale o strašný vibrace od motoru, který mi dou do kabiny KOukal sem na to uložení, pravý je rozteklý, spodní urvaný. takže se potom uvidí
Když v tom budeš, jukni se na ložisko na té pravé poloose. Už se mi stalo, že ložisko mělo vůli a dost to při jízdě vybrovalo.
Stačí když bude mít 1 mm vůli a muže to být poznat.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)