Asi tak nějak, člověk musí mít nějaký znalosti o tom co dělá a proč to dělá, pokud nemá potuchu co s čím zaměnit a proč, co použít a co ne tak je lepší se do ničeho nepouštět a nebo si to nechat udělat, Peugeot neni a nebyl přeborník v turbomotorech to znamená že na to nemá ani základ a vše se musí vyrábět doma nebo draze platit. Jestli chce mít někdo sportovce od Pažouta tak atmo úprav je víc než dost a je to dostačující, co si budem nalhávat oni ani ty převodovky nejsou nic moc a hodně trpí a nikdo nechce mít doma auto co každejch 5tis km potřebuje vyměnit to či ono :-) , dám příklad-potřebujete snížit kompresní poměr a to o dost, jediná šance je výměna ojnic ale kde je vzít když takové nikdo nedělá :-) ano na zakázku chtějí 32tis + dph, tak hledáte alernativu a najdete ji v Acura RSX, ale jezdí jen v japonsku, takže objednávka japonský ebay :-) cena 10tis za komplet, no ale musí se upravit ojniční oko o 2mm :-) takže poslat kliku na přebroušení a nitridace, ok tak máme ojnice a kliku ale kde vzít ložiska na ojnice, tak si najdete 2-3 varianty co by tam šli a musíte je vyzkoušet, ok ložiska máme a sedí tak super můžem jít dál, jelikož jsou ojnice úžší než z pažouta tak na klice "plavou" z prava do leva, musíte je vystředit ale jak? tak 100 telefonátů a nakonec to dopadá tak že se vystředí v pístech ale jak? zase 100 telefonátů a rada zní-použij kroužky z certalu! z čeho?

no dobrá mám kroužky z certalu a ručně !!!! je brousim na skle a vystřeďuju ojnice v pístech-moc velká zábava

, jak chladit písty? ostřikem! no jo ale tady v bloku nic neni! tak vrtám do bloku díru na ostřik....................................................................................................................., ok motor mám, tak svody na turbo, ale kam ho dát?....................................................................jdu vyrábět svody......................................, přívod a odvod oleje,................................, výfuk od turba ....................., cooler,...................elektrika,............................., ecu,........................................,chladič oleje,................................
Vysvětlil jsem to dost jasně?

jen zakázkové těsnění pod hlavou jsem dělal snad pětkrát než jsem zjistil že když dám těsnění z HDI a poupravim ho že bude fungovat a nebude nikde nic téct :-)
A hlavní otázka stálo to za to? jo 100% stálo
A odpověď na další otázku:
-když budu chtít 150-180PS od motoru 1.9 nebo 2.0 je to problém? neni to problém bez větších úprav.
-když budu chtít 200+ od motoru 1.9 nebo 2.0 je to problém? jo je
