Pánové,jak přesně má lítat ručička na tlak oleje? jak rychle a kam? při studeném volnoběhu mám tlak 6 až se auto zahřeje (po jízdě) mám tlak 4 a když se rozjedu, pomaličku leze nahoru a drží na 6,níž nikdy nešla.
A ještě jeden dotaz ,kdy motor 1.9 75kw (jetro) má ideální otáčky ? táhne mi od 2000 do 4500 a pak už je řve jde za plynem ale je cítit jak přestal táhnout ,staří motoru? nebo nějaká el.? Díky
Naposledy upravil(a) borec616 dne 03 kvě 2015 20:13, celkem upraveno 1 x.
106 1.4 55 Kw -daily car
205 Open 75Kw -započatá rekonstrukce a upgrade na 94 KW
205 Look 1.1 44KW -odešel do věcných lovišt
Já mám za studena na volnoběh tlak 6, až se ohřeje na 90 stupňů, tak mám zse na volnoběh něco kolem 1. Poté to se stoupajícíma otáčka dělá cca 1000ot. = 1bar.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Těžko říct - mě to dříve fungovalo taky tak nějak podobně jak tobě. Pomohlo očištění kontaktů a výměna oleje. Jestli to není zanesené nějak uvnitř
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
nikdy sem sice s 75kW nejel, ale co vim z gtidrivers.com tak tenhle motor má sice nejmenší kompresi, ale protože mu v úvrati stojí písty zroveň s vložkama a má naopak hodně vybranej spalovák v hlavě, tak prý proto má krásnej tah odspoda, ale zase brzo končí. Motronic táhne krásně od 3500 do 6000.....
Mohu potvrdit 75kW - táhne od cca 1700 do 4000, pak už je úplně zbytečné přidávat víc. Nad 4000 už se konstantně zvyšuje jen hluk
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce