Zdravim všechny chytré hlavy,
Potřeboval bych poradit, mam 205 1.1 44kw 91r.v. color line.jde o dva problemy prvni je že mi to začalo žrát tak cca 10l na 100km
výměna lambda sondy nic nezměnila.a ten druhý je že občas to při jízdě škubne, jako by to vynechalo.většinou na 3 při 50kmh nebo na 4 při cca 60-70kmh.už mi to dělalo loni v létě a to bylo horší ve 130kmh to škublo a zničeho nic sem jel už jenom 100kmh.pak mi to chcíplo při parkovaní a už sem nenastartoval.to stačilo vyměnit destičku od zapalování.ale teď její výměna napomohla.Díky za rady já už nevím co stím.
mne to taky moc zere ale myslim ze to trochu kleslo ked som vymenil podtlakovu membranu na rozdelovaci. Kukni na nu ci je ok(fukni do hadicky co ide odnej ak prefuknes je na prd ak nie je ok) niekde som cital ze to ona ma nasvedomi velku spotrebu ale myslim ze ona sice setri palivo ale z 10 na 7 to asi nespravi ale skus. Ja ked som ju mal dosr.. tak mne to pri nizkych otackach skubalo a netahalo a tiez dost zralo 9-10 teraz to pri nizsich otackach(2000-2500) taha jak dabel a zere tak 7-8. Inak od kedy som ju vymenil tak to neseka a ide plynulejsie.
Alebo kukni na rozdelovac ci neje uz opotrebovany(ci nieje palec opaleny,zaoxidovany atd).
alebo sviecky na prd alebo nejake cidlo . Ja sa v lete do toho este pustim lebo sa mi nelubi sptreba na to ze je to 1.1. Mam bohatu zmes (zacadnute sviecky)takze caka ma meranie vseckeho co najdem tak potom hadam budem mudrejsi
Nenapsal jsem to vsechno , samozrejme zakladnimi cleny jsou : poloha skrt. klapky a otacky motoru ... + snimacem NTC je merena teplota nasavaneho vzduchu ( zmena teploty = zmena hustoty vzduchu ), tim se vypocita mnozstvi nasavaneho vzduchu, dale teplota motoru..... ridici jednotka podle toho urci jednu z 225 moznosti delky otevreni vstriku ( samozrejme + doladovani pomoci lambda sondy ) .... z toho si potom kazdy muze odvodit, ze tyhle cleny maji nejaky vliv.
Jinak chvalim Vinoraka, radi Ti dobre, jde videt, ze ma nejake zkusenosti
Majoxxx píše:mne to taky moc zere ale myslim ze to trochu kleslo ked som vymenil podtlakovu membranu na rozdelovaci. Kukni na nu ci je ok(fukni do hadicky co ide odnej ak prefuknes je na prd ak nie je ok) niekde som cital ze to ona ma nasvedomi velku spotrebu ale myslim ze ona sice setri palivo ale z 10 na 7 to asi nespravi ale skus. Ja ked som ju mal dosr.. tak mne to pri nizkych otackach skubalo a netahalo a tiez dost zralo 9-10 teraz to pri nizsich otackach(2000-2500) taha jak dabel a zere tak 7-8. Inak od kedy som ju vymenil tak to neseka a ide plynulejsie.
Alebo kukni na rozdelovac ci neje uz opotrebovany(ci nieje palec opaleny,zaoxidovany atd).
alebo sviecky na prd alebo nejake cidlo . Ja sa v lete do toho este pustim lebo sa mi nelubi sptreba na to ze je to 1.1. Mam bohatu zmes (zacadnute sviecky)takze caka ma meranie vseckeho co najdem tak potom hadam budem mudrejsi
Dneska sem si zkousel fouknout do ty membrany a profukuje mrska.. potrebuju poradit, jak se ta membrana presne jmenuje, pac v elitu ani autokelly ji nemuzu najit. anebo radu, kde si ji koupil ty a co to asi tak stoji?
ja som ju zhanal priamo v peugeote a tam mi povedali ze ta podtlakova membrana na rozdelovac sa da samostatne kupit a stoji asi 600 sk.(Staci ked im nadiktujes cislo rozdelovaca) no bohuzial som mal zrovna taky rozdelovac na ktory sa nedala zohnat samostatne iba s celym rozdelovacom a to by vyslo 7000 (stvrt ceny auta ). Najlepsie je kupit tu origos, rozobrat rozdelovac, vymenit a mas pokoj.Nieje tam co pokazit. Ja som kupil s feldy podtlakovku za 250 a prisposobil som ju no ma vaci pohyb a tak meni predstih az moc a to asi nieje moc dobre lebo motor zacal trosku viac vrcat.takze este to budem riesit. Poslem zajtra nejake fotto. kde to mam rozobrane...