Upgrade brzd "neGTI" modelů
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
Čaute chci se zeptat mam sice Peugeot 309 GRD r.v.1991, ale mělo by to být asi stejné když mám ve předu brzdové třmeny Lucas budou mi tam pasovat i Griling ? Díky za radu
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
girling a lucas jsou jeden výrobce
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
Zdar hoši mam 205 xs a chtěl bych dát větší brzdy a na zadek kotouče s čeho se to tam dá naroubovat?
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
tak pro předek platí všechno co si tady přečteš a zadek je nejednoduší sehnat gtičkovou kotoučovku...
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
Ahoj, mel bych trochu specialni dotaz. Rad bych dal chlazene kotouce 247 mm na 1.4 XS, ale protoze je to XS, tak bych si chtel zachovat moznost nasadit tam XS plechy (a taky kvuli stk ). Docetl jsem se tady, ze trmen bendix zabira min mista nez girling, ale na XS plechy je to stejne moc. Nevedel by nekdo z jakeho vozu PSA koncernu by pasoval vhodny trmen takovy, aby zbylo dost mista i na XS plechy?
- Asi14
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: 10 lis 2010 15:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Michal Jackanin
- tel.:: 734832496
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
tak a teď dotaz z jiné strany, mě by zajímal spíš zadek. Nechci skrz TK měnit zadní bubny za kotouče z gti, ale i tak zvýšit brzdný účinek. Mám 1.4 na předku bendixy, mám v plánu zaměnit za girlingy plus 266 kotouč. Je nějaká možnost, vůbec zlepšit i bubny? A druhý dotaz, někde jsem se dočetl že se dá vyměnit HBV např. z HDI 806 i s posilovačem? Nebo jen HBV a posilovač gti?
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
na technickou bych se z vysoka vyprdnul, je někde ve velkém TP napsána že máš vzadu bubny ? samotný bubnovky asi moc nepřiostříš, leda nějakou lepší směsí na paknách. Posilovač se do 205ky vejde maximálně 225mm a brzdovej válec ze 406ky před faceliftem průměr 23,8mm
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
No... otázkou je, proč chceš dát dozadu lepší brzdy? Pokud máš vše v dobrém stavu a správně seřízené, tak zadek u 205ky brzdí až víc, než je potřeba...
Jinak jak psal vinorak, v techničáku nikde nemáš uvedeno, jestli jsou vzadu bubny nebo kotouče, takže si tam můžeš strčit, co chceš.
A 266ky na předek do 1,4 je taky docela zbytečné. Pokud to máš za dobrou cenu, tak budiž, ale jinak nepodstatný rozdíl.
Jinak jak psal vinorak, v techničáku nikde nemáš uvedeno, jestli jsou vzadu bubny nebo kotouče, takže si tam můžeš strčit, co chceš.
A 266ky na předek do 1,4 je taky docela zbytečné. Pokud to máš za dobrou cenu, tak budiž, ale jinak nepodstatný rozdíl.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
u auta, které někdy v nějaké verzi kotouče vzadu mělo si toho nikdo ani nevšimne, i u felicie s kotoučovkou z golfa nikdo nic neřeknul.... Ale třeba u žigula by to bylo už podezřelý
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
Prečítal som celé vlákno ale aj tak sa chcem pre istotu opýtať či som dobre pochopil.
Girlingy sú lepšie ako Bendixi (bavíme sa o GTI) ale dostanem ich v tejto zostave pod 13" hliníky z Garrosa???
Strmene Girling z 88kW
Nové chladené kotúče
Nové doštičky
13" Hliníkáče sú užšie o vyvažovacie závažia.
Nebude to drieť?
Ďakujem.
Girlingy sú lepšie ako Bendixi (bavíme sa o GTI) ale dostanem ich v tejto zostave pod 13" hliníky z Garrosa???
Strmene Girling z 88kW
Nové chladené kotúče
Nové doštičky
13" Hliníkáče sú užšie o vyvažovacie závažia.
Nebude to drieť?
Ďakujem.
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
A jak jsou siroky? 5"? Pokud je uvnitr aspon tolik mista jako u plechu s kulatejma dirama (foto od vinoraka na prvni strance zdejsiho vlakna), tak by se to vejit mohlo, ale bude zalezet jak je ten disk zevnitr tvarovanej.
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
Ide práve o to, že na tej fotke tam nieje miesto na lepené závažia (jasné, plechy ich nemajú) a neviem ako to je u Garrosackych.
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 27 kvě 2013 18:24
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Dalibor
- Bydliště: Dvůr králové n/L
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
určitě to tam nedáš, girlingy jsou i pod plechama hodně na těsno
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
Tokagero314 píše:Ide práve o to, že na tej fotke tam nieje miesto na lepené závažia (jasné, plechy ich nemajú) a neviem ako to je u Garrosackych.
Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upgrade brzd "neGTI" modelů
Ďalšia otázka. Brzdiče Bendix z 1.6GTi na chladené kotúče na dieslovom náboji nesedia. Aké kotúče z čoho kúpiť aby to nedrelo o náboje?
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.