Jestli si to pamatuju tak sem to prevrtaval ale už nevím na kolik.
Odesláno z mého GT-I9195I pomocí Tapatalk
Oprava Svěšených dveří
- Kenny
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 01 črc 2008 21:41
- Rok narození: 1979
- Skutečné jméno: Petr
- tel.:: 773557950
- Bydliště: Unkovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava Svěšených dveří
Nissan Terrano 2.7TDI Dříč a mezek pro stavbu a les
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Re: Oprava Svěšených dveří
Ještě prosím o radu. Koupil jsem pružné kolíky a zkoušim tam dát pro začátek 7x50mm jestli třeba nejsou jen vymačkaný. Vůbec se mi, ale nedaří to tam zpátky natlouct
Je na to nejaký fígl? Mlátim do toho kladivem a pomalu jsem to ani neprocpal prvním okem pantu. Nebo je možný, že jsem koupil ty kolíky z nějakýho extra tvrdýho materiálu?

Re: Oprava Svěšených dveří
S přicházejícím jarem a chutí projet se jsem dotáhl opravu pantů
Na závěr napíšu pár poznatků, kdyby se to někomu v budoucnu hodilo.
1. Vrtačka - specialně ke spodnímu pantu je špatněj přístup, tak si ověřte, ze máte vrtačku, kterou se tam dostanete. Já nakonec použil úhlovej (90°) nástavec. Pro horní pant pomůže i prodloužený vrták.
2. Kolíky - pružné kolíky DIN 1481 7x50mm mají tak o 0,5mm větší průměr než originál čep, takže může pomoct zvětšit díru v pantu o pár desetin - tuto variantu jsem zvolil já.
3. Díru v pantu jsem převrtal vrtákem 7,4mm a pro tu pohyblivou část jsem zvolil 7,3mm. Zdá se to být úplně akorát.
4. Kolíky DIN 1481 jsou vyrobené z pružinové ocely a jsou mnohem tvrdší než originál - špatně se dostávají zpět do pantu.
5. Lepší než kladivo je použít na zpětnou montáž vhodnou svěrku a čep opatrně nalisovat - díky Zdeňku za tip :)

1. Vrtačka - specialně ke spodnímu pantu je špatněj přístup, tak si ověřte, ze máte vrtačku, kterou se tam dostanete. Já nakonec použil úhlovej (90°) nástavec. Pro horní pant pomůže i prodloužený vrták.
2. Kolíky - pružné kolíky DIN 1481 7x50mm mají tak o 0,5mm větší průměr než originál čep, takže může pomoct zvětšit díru v pantu o pár desetin - tuto variantu jsem zvolil já.
3. Díru v pantu jsem převrtal vrtákem 7,4mm a pro tu pohyblivou část jsem zvolil 7,3mm. Zdá se to být úplně akorát.
4. Kolíky DIN 1481 jsou vyrobené z pružinové ocely a jsou mnohem tvrdší než originál - špatně se dostávají zpět do pantu.
5. Lepší než kladivo je použít na zpětnou montáž vhodnou svěrku a čep opatrně nalisovat - díky Zdeňku za tip :)
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava Svěšených dveří
Není zač
Jen bych ještě doplnil, že některé pružné kolíky nemají příliš velký náběh, takže je lepší konec více zbrousit. Stejně bude koukat ven, takže to ničemu nevadí.
A platí, že kdo maže, ten lisuje

Jen bych ještě doplnil, že některé pružné kolíky nemají příliš velký náběh, takže je lepší konec více zbrousit. Stejně bude koukat ven, takže to ničemu nevadí.
A platí, že kdo maže, ten lisuje

205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001

205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor

DUCATI Monster 2001