Noo... ze serviceboxu už se nedá vyčíst ozubení pro MA převodovku primárního vedení, takže jestli náhodou nemá 5 z 1,1 stejnej počet zubů, jako diesel.
Nicméně pokud dáš převodovku 1,1 a 5ku z dieselu, tak tam budeš mít celkem velkej propad otáček při řazení ze 4ky na 5ku.
Musel bys z té 1,1 převodovky shodit kryt a podívat se, co je vypálené za čísla na kolech. ( v nejhorším tady jednu HDi převodovku na kola mám)
Vyměnit to není problém, stačí zařadit 3 a 5 zárověň, abys povolil matky a pak jen prohodíš kolečka.
S vyskakováním rychlostí to může být více záležitostí, ale asi nejjednodušší by bylo jít jako první po táhlech, jestli mají vůli, tak tam rychlost "nedořadíš" a pak to vyskakuje. V případě slušných táhel to můžou dále být ložiska, vidličky...
Táhla si bez problému uděláš sám, kloubky koupíš třeba tady:
http://www.gamakladno.cz/uhlove-klouby-c-1627.html
a zbytek je už jen o šikovnosti