Nightfire II - 1.4 1998

Pro všechny, kteří chtějí volně diskutovat o svém autě
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Zdenek »

Vyplatí se koupit nový, pokud je to za takovou cenu. Na vrakáči za něj dáš +-400,- a repas sada je cca to samé + nemáš jistotu, že nebude vyrezlý a nebude propouštět.

Jo měněná náprava... ukázal bych Ti, kdybych si to vyfotil, jak dělají repas borci v Příbrami. Evidentně jim nevyšel rozměr čepu na ložisko, tak ložiska nahradili silonovými futry :zin:
Neříkám nutně, že máš nápravu K.O. ale minimálně bych zkusil zvednout zadek, a když budou obě kola v luftě, tak zkusit vůli na každé straně. A pak dát ty GTI bubny.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od draken »

posilovač z 307 nevim, 306 tam pujde
Uživatelský avatar
Aloush
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 374
Registrován: 13 črc 2015 20:17
Rok narození: 1995
Skutečné jméno: Ales Dopita
tel.:: 735888182
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Aloush »

Posilovač je doma - je fakt velkej asi :fran: uvidím jestli něco vymyslím.. má taky jiné připojení na hadici (s podlakem?), ale moc rád bych ho zkusil ve 205 :fran:
Přílohy
WP_20160923_13_57_56_Pro1.jpg
Uživatelský avatar
Aloush
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 374
Registrován: 13 črc 2015 20:17
Rok narození: 1995
Skutečné jméno: Ales Dopita
tel.:: 735888182
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Aloush »

No a jinak jsem začal tu výměnu prasátka :fran: hezky od předu :fran:
Přílohy
WP_20160923_13_50_59_Pro.jpg
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od draken »

schválně vyfoť druhou stranu posilovače
Uživatelský avatar
Aloush
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 374
Registrován: 13 črc 2015 20:17
Rok narození: 1995
Skutečné jméno: Ales Dopita
tel.:: 735888182
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Aloush »

Teď fotku nemám, ale vypadá to takto: http://www.autodily-nechanice.cz/fotogr ... 4887-1.jpg
..podle fotek podobné jak 205. Spíš bude problém, že pro průměr 10" už tam není dostatečný výřez.. tak nevím jestli budu výhodné rozšiřovat motorový prostor. :roll:
Uživatelský avatar
Aloush
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 374
Registrován: 13 črc 2015 20:17
Rok narození: 1995
Skutečné jméno: Ales Dopita
tel.:: 735888182
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Aloush »

Tak pomaličku sbírám díly - Pug pořád v garáži.. času moc není :roll:
Chtěl bych pár rad od odborníků.. :fran: Uvažuji, že bych vyměnil špajzku když už se v tom hrabu. Tákže bych zkusil sehnat z 1.1, aby byla kratší - hbitější na město.. a vyměnil 5.kvalt za diesel, aby se s tím dalo jezdit i dál. Je to reálné a dá se to zvládnout v pohodě doma? Převodovka z 1.1 by měla sedět, jde mi o to jestli bude sedět "kolečko" na 5. kvalt z dieslu, nebo je třeba dělat větší úpravy. :myslim:
A zároveň s převodovkou - co dělá vůli v řadičce - vyskakování rychlostí a "nepřesné" řazení..? Vyřeší tento problém nová táhla řízení, co tu nabízel TomGTI, nebo je problém i jinde? Kdyby byl problém v táhlech, byl by někdo ochotný mi je vyrobit za rozumný úplatek? :fran:
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Zdenek »

Noo... ze serviceboxu už se nedá vyčíst ozubení pro MA převodovku primárního vedení, takže jestli náhodou nemá 5 z 1,1 stejnej počet zubů, jako diesel.
Nicméně pokud dáš převodovku 1,1 a 5ku z dieselu, tak tam budeš mít celkem velkej propad otáček při řazení ze 4ky na 5ku.
Musel bys z té 1,1 převodovky shodit kryt a podívat se, co je vypálené za čísla na kolech. ( v nejhorším tady jednu HDi převodovku na kola mám) :fran:
Vyměnit to není problém, stačí zařadit 3 a 5 zárověň, abys povolil matky a pak jen prohodíš kolečka.
S vyskakováním rychlostí to může být více záležitostí, ale asi nejjednodušší by bylo jít jako první po táhlech, jestli mají vůli, tak tam rychlost "nedořadíš" a pak to vyskakuje. V případě slušných táhel to můžou dále být ložiska, vidličky...
Táhla si bez problému uděláš sám, kloubky koupíš třeba tady:
http://www.gamakladno.cz/uhlove-klouby-c-1627.html
a zbytek je už jen o šikovnosti
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od vinorak »

nebo si sežeň převodovku z litrový 106ky, to je taky pěkně krátký :fran: ale s tou pětkou ti neporadim, nevim jestli MA a BE má záměný kolečka....
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Zdenek »

Záměnný jsou, ale záleží na stálém převodu, dost často je právě rozdíl jen v něm, a kola jsou stejná.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od vinorak »

chápu ;-) včera jsem jezdil s 306 hdi a ta měla 12 krátkou a zbytek pekelně dlouhej že člověk nevěděl co tam dát za kvalt v 50ti... nebo to bylo spíš tim že 12let jezdim s benzínovejma atmosférama :myslim: :fran:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 345
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Tokagero314 »

Nie! Hdi je v tomto divné. Mám 1.6 HDi a tiež netuším..

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
Aloush
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 374
Registrován: 13 črc 2015 20:17
Rok narození: 1995
Skutečné jméno: Ales Dopita
tel.:: 735888182
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Aloush »

Děkuji za informace kluci :up:
Vím že by tam byl velký propad otáček, jen by se mi líbili kratší převody na město a lítání po okrscích :fran:
Když jsem jel s tím laďákem, co tam mám, po dálnici nějakých 140-150 z Olomouce do Mostu, tak jsem měl hódně vyduněnou hlavu.. občas by se hodila delší 5. právě kvůli tomuto.
Zkusím tedy sehnat nějakou kratší převodovku (díky za tip na 106 :up: ) a podívat se do ní (moc nechápu jak zařadit 3 a 5 zároveň :fran: ). Podle toho co tam najdu uvidím, jestli shánět 5. z diesla.
Táhla by asi byly reálný.. Asi vytáhnu táhla z auta, poměřím si to a něco zkusím vymyslet (případně si to nechám udělat - nemám doma svářečku :( ) :Merci:

Takový menší dotaz - expanzka na brzdovým válci je jen zacvaknutá, nebo jak tam drží? :myslim: Nerad bych ji ulomil.
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 345
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Tokagero314 »

Expanzka je len nacvaknuta v tych dvoch gumach na valci..

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
Aloush
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 374
Registrován: 13 črc 2015 20:17
Rok narození: 1995
Skutečné jméno: Ales Dopita
tel.:: 735888182
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Příspěvek od Aloush »

Konečně jsem přes svátky našel trošku času :fran:
Druhý zadní buben jsem musel trošku násilněji, vytáhnul jsem ho i s paknami.. jen nevím jak odháknout lanko ruční brzdy? Je tam háček za který je upevněný konec, tak nevím jestli to násilně vytáhnout, nebo to jde rozumněji. Komplet nové vnitřky do bubnů jsou už na cestě. Dotaz jde někde koupit nový kryt pod buben, co drží prase apod? :myslim:
Jinak jsem skoro půl dne ládoval brzdový posilovač.. jelikož je tam přístup nanic, musel jsem vytáhnout sedačku abych si k tomu mohl lehnout a vytáhnul jsem celé pedály, jinak se to nedalo. :bas:
Tak jsem konečně vyzkoušel posilovač 10" z P307 :up: První zkouška vypadá dobře - s menšími úpravami se vleze. Jen jsou delší šrouby (to by tolik nevydilo) a delší úchyt pro pedál, teoreticky by stačilo dlouhé šrouby jen podložit, nebo dát kontramatky :myslim: nebo převrtat otvor pro uchycení pedálu :fran:
Přílohy
IMG_4638.jpg
IMG_4642.jpg
IMG_4643.jpg
IMG_4645.jpg
Odpovědět