Mno, bylo mi řečeno z dorbého zdroje že přišel anonymní email kde někdo píše že vozidlo ma nelegalní upravu motoru v podobě změny typu a zasahu do konstrukce. Takže mě někdo natřel že tam mám místo 1.6 gti 1.9 16V a ještě k tomu na těch karburatorech :/
Přišel anonymní dopis kam ? Jak píše Kocvin, nic bych si z toho nedělal. Šťáru v baráku ti kvůli tomu neudělají :) a v případě nutnosti prostě zajedeš na jinou STK.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Tak jasně, pokud odesílatel není úplná lama a neposílá to ze své soukromé adresy franta@praha.cz Nicméně cesty jsou
Jen pořád nevidím důvod toho, aby se nějaká STK zabývala jakýmikoliv e-maily. Jestliže sedí údaje v TP (to, co tam je skutečně uvedeno) s vozem, tak bych trval na provedení TK v řádném sledu
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno 205 1,9 GTI 94kW - uloženka 205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor DUCATI Monster 2001
Souhlas, sedí údaje v techničáku, sedí štítek na motoru, nazdar. Navíc pořád máš možnost jet na jinou technickou, pokud teda ten rádoby udavačský email přišel na nějakou konkrétní STK.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Tak, konečně zbyl čas namontovat podvozek a ve finále jsem se rozhodl jít ještě dál a auto dotáhnout do co nejkompletnější renovace takže vše opískovat,lakovat atd