Všimnul jsem si že mám docela potečenou vanu od oleje, tak jsem myslel že budu měnit těsnění na vaně.. dneska jsem zkusil dotáhnout filtr od oleje a byl pěkně volnej
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
tak je možný že to šlo přes něj.
Raději jsem kontroloval olej a měl jsem to nad risku, přitom auto asi 2 hoďky stálo.. je možný že olej ještě nestekl? Zkontroluju raději ještě ráno než pojedu do práce.
Dále mi přijde, že se mi auto hodně rychle zahřeje (ale nepřehřívá se).. po 5 minutách jízdy po městě je tam 80°C - je to normální? Chladič je horkej, a vody by tam mělo být dost - zkoušel jsem odvzdušňovák na téčku za vstřikováním. Dřív se to zahřálo až třeba po 20 minutách, tak nevím jestli je to teď těma vedrama…
![:myslim: :myslim:](./images/smilies/myslim.gif)
..nebo tam může být nějaký jiný problém. Zkoušel jsem hledat na foru, ale našel jsem jen že se to přehřívá a je studený chladič atak.
Jinak jsem si udělal výlet a dovezl od felixe hromadu matroše (docela sedla prdel když vzadu byly 2 nápravy navíc)
![:fran: :fran:](./images/smilies/fran.gif)
mimo jiné i další spínačku, tak ji asi zkusím, protože startér pořád cvaká a nestartuje.. a moc mě nebaví každý den u všech obchodů 10x cvakat než to chytne.. lidi se pak blbě dívají.