Kotouče a destičky
- Linkisek
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 15 čer 2007 18:33
- tel.:: 0
- Bydliště: 3nec
Kotouče a destičky
Protože budu v nejbližší době pořizovat nové brzdové kotouče a samozřejmě i destičky zajímalo by mně s jakou značkou máte nejlepší zkušenosti ... a případně jestli koupit klasické, drážkované, vrtané a nebo vzduchem chlazené ... Nevím jestli jsou v tom rozdíly, ale upřesním, že je to na motor 1,4 s 55 kw
Peugeot 205 1.4 55 kw 1998 Sport na prodej
Peugeot 205 1.8 44 kw 1998 Black Magic Pearl
Peugeot 205 1.8 44 kw 1998 Black Magic Pearl
- Mirda KV
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 310
- Registrován: 21 dub 2008 18:14
- Rok narození: 1978
- Skutečné jméno: Mirek
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kotouče a destičky
Osobně mám dobré zkušenosti se značkou Ferodo. Jak destičky tak kotouče. Celkem dobrá životnost i účinost. Vrtaný i drážkovaný kotouče jsou lepší kvůli chlazení ,ale i taky podstatně dražší
Re: Kotouče a destičky
myslim ze vrtany ani drazkovy ti zbytecne sezerou moc penez. nejlepsi zkusenosti s ferodo, ate a brembo
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče a destičky
sice to mas na slabsi auto, ale vrtane praskaji, drazkovane strasne zerou desticky. ja bych taky volil plne.
a na znacku se skus podivat tady: http://racingforum.cz/viewforum.php?f=2
a na znacku se skus podivat tady: http://racingforum.cz/viewforum.php?f=2
VTS powa
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče a destičky
proč by měli drážkované víc žrát destičky? Dyť ty drážky jsou dovnitř e ne ven, tak to nefunguje jak struhadlo
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče a destičky
Taky nechapu proc by meli vic zrat desticky, a i kdyz by je zraly, tak to nepoznas...
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele
Re: Kotouče a destičky
Presne toto se to tu jednou resilo.... Ale jak pise Hasis - derovane praskaji. A drazky na kotoucich jsou kvuli cisticimu efektu - svym zpusobem udrzuji treci plochu desticek rovnou, a cisti ji od zapecenych castecek, takze funguji jako to struhadlo :)
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: Kotouče a destičky
ja me za to ze drážky v kotoučích jsou pro odvod prachu z destiček ... aby to nezustavalo mezi destickama a kotoucem .. ale ze by nejak drasticky obrušovali destičky ... to se mi nezdáfranus píše:Presne toto se to tu jednou resilo.... Ale jak pise Hasis - derovane praskaji. A drazky na kotoucich jsou kvuli cisticimu efektu - svym zpusobem udrzuji treci plochu desticek rovnou, a cisti ji od zapecenych castecek, takze funguji jako to struhadlo :)
Re: Kotouče a destičky
Grooves in the surface brake disc for high performance vehicles preform three basic function:
- increases initial friction between the disc and pads, producing more "bite"
- continuosly refreshes the brake pad surfaces by removing debris from the pad
- prevents buil up of gas from the phenolics within the pads
- increases initial friction between the disc and pads, producing more "bite"
- continuosly refreshes the brake pad surfaces by removing debris from the pad
- prevents buil up of gas from the phenolics within the pads
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče a destičky
anglicky sice neumím ale řekl bych že staré kotouče vám destičky zničí 2 x rychleji jak drážkované...O tom že žerou víc destiček by se dalo fakt polemizovat, a jestli je to třeba o 3% tak stejně není co řešit jestli vydrží rok a 9 dnů nebo jenom rok
edit:// to co sem dal franus jsem prohnal translatorem
edit:// to co sem dal franus jsem prohnal translatorem
Rýhy v povrchu brzdovém kotouči pro vysoká výkonová vozidla tvářejí tři základní funkci:
- zvyšuje počáteční tření mezi diskem a vycpávkami, produkování většího "sousta"
- continuosly obnovená vycpávka brzdy povrchy odstraněním trosek z vycpávky
- zabraňuje sestavení nahoru plynu z fenolický uvnitř vycpávek
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče a destičky
Zkusime trochu lepsi preklad:
Ryhy v povrchu brzdoveho kotouce pro vysoce vykonne vozidla maji 3 zakladni funkce:
- zvysuji pocatecni treni mezi diskem a destickama, vice "koušou"
- kontinualne obnovuji povrch brzdovych desticek odstranovanim prachu (drti, ulomků..) z desticek
- to se mi nechce prekladat, neco o prevenci tvorby plynu z fenolu uvnitř destiček
Ryhy v povrchu brzdoveho kotouce pro vysoce vykonne vozidla maji 3 zakladni funkce:
- zvysuji pocatecni treni mezi diskem a destickama, vice "koušou"
- kontinualne obnovuji povrch brzdovych desticek odstranovanim prachu (drti, ulomků..) z desticek
- to se mi nechce prekladat, neco o prevenci tvorby plynu z fenolu uvnitř destiček
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče a destičky
no to sme linkiskovi zatim moc nepomohli....
takze... u tveho vykonu si myslim, ze je celkem jedno co das. toto auto je proste puze na presouvani atd. Takze pokud si koupis vrtane nebo drazkovane, tak to stejne budes mit jen na vzhled.
takze... u tveho vykonu si myslim, ze je celkem jedno co das. toto auto je proste puze na presouvani atd. Takze pokud si koupis vrtane nebo drazkovane, tak to stejne budes mit jen na vzhled.
VTS powa
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče a destičky
no tak to asi ne...
Určitě to znát bude, kolikrát ty jsi brzdil z GTI třeba ze 200 km/h? Asi často ne co? Ty brzdy ti budou brzdit účiněji, čili bezpečněji a nemyslím že když to má malý objem že tam budou velké brzdy na hovno...
Určitě to znát bude, kolikrát ty jsi brzdil z GTI třeba ze 200 km/h? Asi často ne co? Ty brzdy ti budou brzdit účiněji, čili bezpečněji a nemyslím že když to má malý objem že tam budou velké brzdy na hovno...
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Re: Kotouče a destičky
Hasis píše:no to sme linkiskovi zatim moc nepomohli....
takze... u tveho vykonu si myslim, ze je celkem jedno co das. toto auto je proste puze na presouvani atd. Takze pokud si koupis vrtane nebo drazkovane, tak to stejne budes mit jen na vzhled.