Taky mám motor který měl být 94Kw,jel perfektně,na motoru je i štítek D6B,jaké bylo ovšem překvapení když jsem sundal hlavu a v motoru byly písty z verze DKZ tedy 88Kw.Docela jsem čučel co se to děje.
![Mr. Green :m:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
.Je lhostejné jestli máš 88Kw nebo 94Kw,jako řidič to stejně nepoznáš.Jediný rozdíl mezi nimi jsou písty tak jako u 16V a rozhodně tam není nic extra aby ten motor 94Kw potřeboval olej.chladič.Pokud nezávodíš na okruhu tak je ti chladič k prdu,naopak v běžném provozu ti ještě naopak škodí,navíc je to hodně starý typ který nemá ještě ani termostat a podle mě to byla buď příplatková verze Peugeot Sportu nebo individuální montáž majitelů kteří s tím někde lítali a byla už potřeba ten olej chladit.Co naopak bylo dle mě dodáváno seriově byl právě ten výměník,který právě pomáhal ten olej naopak ohřát než spíše chladit,s tím jsem se setkal na všech 88Kw motorech které jsem měl a potom i na Mi-16 108Kw,to mě utvrzuje v tom že to bylo sérivě dodavaná věc.