chladic-vymennik...ako to teda je?
chladic-vymennik...ako to teda je?
Viem ze uz to tu bolo riesene, ale aj tak som z toho jelen.Kupil som motor 1.9 88kw ku ktoremu je primontovany chladic-vymennik oleja Ma to nejaku funkcnost alebo je to iba image zalezitost byvaleho majitela Pradte plz..
-
- 205 its my life
- Příspěvky: 568
- Registrován: 12 kvě 2008 20:30
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
ja ho od tebe koupim i s tim mezikusem pod filtr oleja co ty na to??
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
Chlape jeden,tohle není 88kw,ale 94kw!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nejostřejší verze GTi.
Ten tam proboha nech!Má to svoje velmi důležité opodstatnění!
Kolik jsi za něj dal?
Nejostřejší verze GTi.
Ten tam proboha nech!Má to svoje velmi důležité opodstatnění!
Kolik jsi za něj dal?
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
Gordy:Dik za info.Je to dovezene z eu za cca500 eur.No este ho nemam odskusany v akom je stave icon_eh Vazne je na nom fixou napisane 88 1.9 :oops: dypid:sorry..
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
Gordy píše:Chlape jeden,tohle není 88kw,ale 94kw!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nejostřejší verze GTi.
Ten tam proboha nech!Má to svoje velmi důležité opodstatnění!
Kolik jsi za něj dal?
mal som 94kw a chladic oleja tam veru nebol :lol:
allroad c7
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
No pokud vím,tak ten se ale dával jen na 94 kWpampalini píše:Gordy píše:Chlape jeden,tohle není 88kw,ale 94kw!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nejostřejší verze GTi.
Ten tam proboha nech!Má to svoje velmi důležité opodstatnění!
Kolik jsi za něj dal?
mal som 94kw a chladic oleja tam veru nebol :lol:
A pokud jsi ho tam neměl,tak to asi nebyl 94 KW
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
-
- 205 its my life
- Příspěvky: 568
- Registrován: 12 kvě 2008 20:30
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
takze jestli si to s tim prodejem rozmyslis tak kdykoliv napid
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
gordy kdybych mel 88kw motor ty bys otom nevedel dal tady fotku s pridelanym chladicem, tak by sisi taky myslel, ze to je 94kw motor?
VTS powa
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
Nejspíš jo.Hasis píše:gordy kdybych mel 88kw motor ty bys otom nevedel dal tady fotku s pridelanym chladicem, tak by sisi taky myslel, ze to je 94kw motor?
Jednoznačnej je až kod motoru a ten tady nikdo nezmiňuje.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
kod je D6B
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
Vazne ludia.Ako to teda je...?br4zos píše:kod je D6B
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
Taky mám motor který měl být 94Kw,jel perfektně,na motoru je i štítek D6B,jaké bylo ovšem překvapení když jsem sundal hlavu a v motoru byly písty z verze DKZ tedy 88Kw.Docela jsem čučel co se to děje. .Je lhostejné jestli máš 88Kw nebo 94Kw,jako řidič to stejně nepoznáš.Jediný rozdíl mezi nimi jsou písty tak jako u 16V a rozhodně tam není nic extra aby ten motor 94Kw potřeboval olej.chladič.Pokud nezávodíš na okruhu tak je ti chladič k prdu,naopak v běžném provozu ti ještě naopak škodí,navíc je to hodně starý typ který nemá ještě ani termostat a podle mě to byla buď příplatková verze Peugeot Sportu nebo individuální montáž majitelů kteří s tím někde lítali a byla už potřeba ten olej chladit.Co naopak bylo dle mě dodáváno seriově byl právě ten výměník,který právě pomáhal ten olej naopak ohřát než spíše chladit,s tím jsem se setkal na všech 88Kw motorech které jsem měl a potom i na Mi-16 108Kw,to mě utvrzuje v tom že to bylo sérivě dodavaná věc.
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
Tak podle kodu by to opravdu měl být 94kW.
A co se toho chladiče týká, tak TomGTi má pravdu, pro běžný provoz když neprasíš je až zbytečný, protože snižuje razantně teplotu oleje, výměník olej/voda je na provoz lepší, nejdřív se olej od vody ohřívá a pak chadí.
A co se toho chladiče týká, tak TomGTi má pravdu, pro běžný provoz když neprasíš je až zbytečný, protože snižuje razantně teplotu oleje, výměník olej/voda je na provoz lepší, nejdřív se olej od vody ohřívá a pak chadí.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
Re: chladic-vymennik...ako to teda je?
ok vdaka za info