Tady radim a sam sem se na ten svuj jeste ani nepodival.. mam zasadni dotaz Vino, kde presne je to cidlo? Prosim oznacitvinorak píše:možná tomu nebudete věřit, ale mě blbly otáčky jednou kvůli rozpadlému termostatu. Motoru byla pořád zima a tak byl volnoběh 2500. Taky to ale bylo i zoxidovanýma drátama na teplotním čidlejinak šoupátko přídavnýho vzduchu tenhle motor nemá
Otacky motoru
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otacky motoru
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- vinorak
- odborník

- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Otacky motoru
no když půjdeš po hadici s vodou do chladiče tak ho uvidíš. Je pod termostatem a má dva piny. A buď je zelený nebo modrý. To podle roku výroby. Nejlíp je vidět když vyndáš plastový sání k filtru. No a ještě za tim čidlem je jedno takový mrňavý jednopinový a to je na vysokou teplotu. to ti rozsvítí kontrolku na palubce..
- Přílohy
-
- IMG_0319.JPG (121.73 KiB) Zobrazeno 1788 x
