Tady radim a sam sem se na ten svuj jeste ani nepodival.. mam zasadni dotaz Vino, kde presne je to cidlo? Prosim oznacit .. uz sem nad tim kutil drive ale nikdy mi nikdo nedal presne fotku s šipkou . Jo a to cervene neberte v potaz nemam ted u sebe fotky tak sem pouzil z jineho tematu.vinorak píše:možná tomu nebudete věřit, ale mě blbly otáčky jednou kvůli rozpadlému termostatu. Motoru byla pořád zima a tak byl volnoběh 2500. Taky to ale bylo i zoxidovanýma drátama na teplotním čidle jinak šoupátko přídavnýho vzduchu tenhle motor nemá
Otacky motoru
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otacky motoru
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Otacky motoru
no když půjdeš po hadici s vodou do chladiče tak ho uvidíš. Je pod termostatem a má dva piny. A buď je zelený nebo modrý. To podle roku výroby. Nejlíp je vidět když vyndáš plastový sání k filtru. No a ještě za tim čidlem je jedno takový mrňavý jednopinový a to je na vysokou teplotu. to ti rozsvítí kontrolku na palubce..
- Přílohy
-
- IMG_0319.JPG (121.73 KiB) Zobrazeno 1712 x