Mám toho taky trošku víc než je zdrávo icon_eh
Peugeot 405 GL - Chlupáč
Obyčejná šestnáctistovka, kterou požívám hlavně na popojíždění po městě a v dobách, kdy je Mi16 nepojízdná, protože tohle je prostě nezničitelnej stroj, kterej mě nikdy nikde nenechal a kdykoli jsem potřebaval, vždycky dojel
Peugeot 405 Mi16 - Bestie
Černá potvora, kterou jsem koupil před dvěma rokama s tim, že si ji dám dohromady. Jenže když už jsem opravil všechny neduhy elektroinstalace, začaly se objevovat jiné závady a k tomu jsem za celý dva roky nepřišel na to, proč kolísá volnoběh, auto se po sešlápnutí plynu hádá, nejede a žere jak krokodýl. Pak jsem našel jinou Mi16 a tuhle odstavil a zatím se rozhoduju, jestli se ještě budu snažit ji zprovoznit a nebo ji rozeberu.
Peugeot 405 Mi16 - Mičule
Vínová kráska po starších majitelých, kteří si jí vážili, nezkoušeli žádnej tuning a dodneška se zachovala víceméně v originálním stavu. Narazil jsem na ni v říjnu na stránkách annonce. Furt jsem si říkal, už jednu Mi16 doma máš, je to potvora a nenasytnej žrout peněz. Takže jsem ji ze začátku vlastně ani koupit nechtěl. Jenže zvědavost ve mě zvítězila a tak jsem s kámošem sedl do auta a jeli jsme se na auto podívat. Stálo v jednom bazaru kousek za Berounem. Když jsem ji uviděl, byla to láska na porví pohled. Auto bylo prostě nádherný a vypadalo ještě líp než na fotkách. Projel jsem se s ním a začal přemejšlet, jestli jo a nebo ne. Nakonec uběhli asi čtyři dny a já si jel pro svou novou lásku. Teď mě ještě čeká pár drobných oprav, protože uniká olej se serva a pravděpodobně je utrženej silenblok na zaní nápravě. Ale to jsou drobnosti, který se snad brzo vyřeší.
Peugeot 205 RG - Garrosek
Koupil jsem ho v květnu od LivingLegend, kterej ho rozstřelil na předek o octavii. Říkal jsem si, má to prd najeto (110tis) motor šlape jak má, je po rozvodech a nezbytné údržbe, prd to žere, do města prostě ideál. Plechařina se nějak dá dohromady a bude to. Takže jsem koupil díly, porovnal kastli, auto nastrojil a začal jezdit. Proti 405GL sice trochu trakař, ale to se zas vykompenzovalo jeho živostí a tý srandy co jsem si snim užil. Lítal jak postřelenej a navíc s poloviční spotřebou proti Chlupáčovi. Co na tom, že to bylo barevný jak pastelky. Bral jsem ho ze začátku pouze a jen jako spotřební materiál, kterej až dojezdí půjde do šrotu. Ale když jsem viděl jeho možnosti, rozhodl jsem se, že ho zkusim dát dohromady. Mezitím si udělal řidičák brácha a neměl čím jezdit. Říkal jsem si, než aby mi zrušil 405ku, tak ať se radši naučí jezdit s timhle. Stejně to bylo poskládaný z dílů co byly po ruce, takže by mě ani nějak nemrzelo, že to někde odře apod. Nikdy o to auto neměl zájem a prohlašoval, že je to vrak. Ale pak následovalo něco s čím jsem prostě nepočítal. Do auto se zamiloval a rozhodl se si ho dát dohromady. Já tou dobou už měl druhou Mi16 a na garrose jsem prostě neměl čas ani finance, takže jsem bráchovi podal klíčky a řekl "Je tvoje, tak se snaž a ne že ho někde rozmlátíš" Momentálně je auto rozebraný a dorovnává se kastle, kterou jsem já jen poklepal, aby vše drželo na svám místě, ale vše bylo uděláno stylem centimetr žádná míra :lol: Bohužel nejsem klempíř a nikdy se mi to nepodaří srovnat úplně do rovinky, protože po dvou ránách na předek, je auto na levý straně "zlomený" a předek je o cca 1cm níž než na pravý straně. To jsem dohonil podložkama pod blatník a malou úpravou příčky. Teď se auto lakuje a počítám, že tak za 1 - 2 měsíce by mohlo znovu vyrazit na silnici. Jen už s novým majitelem, kterej jak doufám ho už nenaboří...
To je asi tak vše. Jen dodám, že ač jsem 205 nikdy nechtěl, rozhodl jsem se, že až bude místo a budou zbytečný finance, dotáhnu si domu 205GTi jan tak na řádění. Nikdy jsem si nemyslel, že to někdy řeknu, ale prostě 205 FOREVER
