![:myslim: :myslim:](./images/smilies/myslim.gif)
nevíte o nějaké obyčejném karburátoru na 1.4 hlavně né ten co mám ja.
ten teplovodní sytič si myslim že je taky na hovno
![:bas: :bas:](./images/smilies/baseball.gif)
to máš ještě typ motoru xy, xw?svrk píše:ahoj draci mám problem s karburátorem solex mám 3 trysky elektronicky řizené v karburátoru a potřebuju zjistit na té patici který pin má jít ke které trysce.
nevíte o nějaké obyčejném karburátoru na 1.4 hlavně né ten co mám ja.
ten teplovodní sytič si myslim že je taky na hovno
hoď jsem foto motoru a mi ti řeknem co máš za typ motorusvrk píše:jak to zjistím? mám rok 87 to vim ale víc ne
výraz peklo je pro tento motor slabý slovo... už sem sehnal mechanika, koncem měsíce u ž by měl bejt fit, a konečně tam pude jinej motor:-Dvinorak píše:jo tak tohle peklo místo motoru bych tam měl podle papírů mít takyale mám v tp KAZ
tak to výfukový koleno utažený sponkou na hadice je mazec![]()
tak až ho vyhodíš, tak bych ti byl vděčný za štítek s KAY.LeeKey píše:výraz peklo je pro tento motor slabý slovo... už sem sehnal mechanika, koncem měsíce u ž by měl bejt fit, a konečně tam pude jinej motor:-Dvinorak píše:jo tak tohle peklo místo motoru bych tam měl podle papírů mít takyale mám v tp KAZ
tak to výfukový koleno utažený sponkou na hadice je mazec![]()
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?p=59742#p59742 :)swihyy píše:a co TU1M 1,1 44kw a HDZ souhlasí to?neni to zase nějaký výmysl