Zdar lidi mam problem s moji 205 1.9GTI 88KW.Po studenym startu a ujeti cca pul km pocitac vypne zapalovani,skubne to a rozsviti se mi kacko.Pak uz sviti porad.Motor ma bohatou smes,v nizkych otackach bubla a strili z vyfuku.Pokud pri zahratym motoru prehodim ridici jednotky,tak se zavada znova nacte pri prekroceni 2300ot i na volnobeh.Uz sem prehodil civku,snimac polohy skrtici klapky,ridici jednotku.Presel sem kostry,prostrikal konektory.Dal sem novou lambda sondu.Vyblikaval sem si zavadu a vyblika to zacatek diagnostiky,pak to vyblika kod 91 a zustane to na tom viset. Pritom cvakaji vstriky.Testovano asi 30x z toho 2x to vyplivlo 34 Nádoba s aktivním uhlím-napěťový obvod.Nadobku s aktivnim uhlim nekdo vyhodil.Jinak to jede jak protrzeny,ale zere a smrdi benzin.Nenapada vas nekoho neco?
Diky
Problem s GTI 1,9 88KW
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Problem s GTI 1,9 88KW
Ač píšeš že jsi lambu měnil,tak je to přesně na ní dělaný.Kaspi píše:Zdar lidi mam problem s moji 205 1.9GTI 88KW.Po studenym startu a ujeti cca pul km pocitac vypne zapalovani,skubne to a rozsviti se mi kacko.Pak uz sviti porad.Motor ma bohatou smes,v nizkych otackach bubla a strili z vyfuku.Pokud pri zahratym motoru prehodim ridici jednotky,tak se zavada znova nacte pri prekroceni 2300ot i na volnobeh.Uz sem prehodil civku,snimac polohy skrtici klapky,ridici jednotku.Presel sem kostry,prostrikal konektory.Dal sem novou lambda sondu.Vyblikaval sem si zavadu a vyblika to zacatek diagnostiky,pak to vyblika kod 91 a zustane to na tom viset. Pritom cvakaji vstriky.Testovano asi 30x z toho 2x to vyplivlo 34 Nádoba s aktivním uhlím-napěťový obvod.Nadobku s aktivnim uhlim nekdo vyhodil.Jinak to jede jak protrzeny,ale zere a smrdi benzin.Nenapada vas nekoho neco?
Diky
A měřil jsi jestli funguje,či je správně zapojena?Nůže bejt špatnej kontakt.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner