Hasis píše:samozrejme ze jde vyndat pouze prevodovka:)
ale samotnemu se to blbe dela
Tom i povidej, dela se to samotnemu pekne na pi*u.
Jako sundat v pohode, ale nejhorsi je ji tam dat zpet. Pak uz je to zase pohoda.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
tož sam to delat nebudu, dycky sa najde nejaky ochotny kamarad co sa rad neco priuci ... aspon vim ze to ide a nemosim nad tim slozite spekulovat sam ...
vim ze porad otravuju s blbostama, ale 205 mam prvne a zatim velmi kratce, cidlo zpatecky je predpokladam na prevodovce, ale kde ? pri bezne prohlidce jak z vrchu tak zespodu sem nic neobjevil ... neni nahodu nekde u saltrpaky ze ne ...
Býlí Pežó "tů ou fajv, van pojnt najn, dží tý áj / ár ár" - PRODÁNO
BMW E46 328i sedan - budouci drift machine ;)
Určitě šel. Potřebuješ budíky z 205 TD ... nebo z Citroen BX (diesel)
dál potřebujes čidlo otáček, pokud ho tam nemáš ... no a zbývá to jen zapojit ...
mam malinky problem ... pravdepodobne nefunkčni cidlo teploty oleje ... jak se projevuje ? predpokladam ze budik je uplne mrtvy, vcetne varovne kontrolky vysoke teploty oleje ... protoze tak se to chova me ...impuls od cidla sem tahal znova, byl vyrvany, tak sem ho dotahl az skoro k pristrojovce, doufam ze to neni chyba, ze tam neni nejake rele nebo neco tomu podobneho ... na cidle byl zarvany zavit tak sem tam drat prozatim natvrdo napajel, myslite ze sem tim mohl odrovnat cidlo ?
Býlí Pežó "tů ou fajv, van pojnt najn, dží tý áj / ár ár" - PRODÁNO
BMW E46 328i sedan - budouci drift machine ;)
no nejjednoduší je změřit, jestli to čidlo má nějaký odpor. Jinak žádný relé tam neni, jde to rovnou do přístrojovky. A kontrolka vysoké teploty olej NENI Je to sice na budíkách, ale neni to zapojený, protože na to neni žádný čidlo
tim že jsi to napájel jsi čidlo určitě neodrovnal ;) .. to neměl strach. Nejjednoduší zpusob jak zjistit jesli je budik OK, je ten, ze vezmes kablik od čidla a brnkneš s nim o + na baterce ... ručička by sebou mela cukat ... ;)
WoMec píše:tim že jsi to napájel jsi čidlo určitě neodrovnal ;) .. to neměl strach. Nejjednoduší zpusob jak zjistit jesli je budik OK, je ten, ze vezmes kablik od čidla a brnkneš s nim o + na baterce ... ručička by sebou mela cukat ... ;)
vyborny napad ... kurna jaktoze mna to nenapadlo samotneho ...
Býlí Pežó "tů ou fajv, van pojnt najn, dží tý áj / ár ár" - PRODÁNO
BMW E46 328i sedan - budouci drift machine ;)
takže potřebuji poradit, jak zapojit to čidlo na hladinu oleje. Na těch fr stránkách je na tom tišťáku acc( klíčkový plus), M(-) a pak N což bude signál. Jenomže to čidlo má dva piny, ale teoreticky je jedno kterej ukostřim a kterej přivedu k čidlu ne? teda jestli to funguje jako obyčejný odpor.....
vinorak píše:takže potřebuji poradit, jak zapojit to čidlo na hladinu oleje. Na těch fr stránkách je na tom tišťáku acc( klíčkový plus), M(-) a pak N což bude signál. Jenomže to čidlo má dva piny, ale teoreticky je jedno kterej ukostřim a kterej přivedu k čidlu ne? teda jestli to funguje jako obyčejný odpor.....
chi chi .. taky jsem to řešil ale je to trochu jinak ... zapojiš acc na kličkové + a na zbyle dva připojíš čidlo .. tedy od čidla potáhneš 2 draty na tu destičku s elektronikou ;)