Výměna budíků za GTI

Takový pokec na „úrovni" týkající se 309tek
Uživatelský avatar
antik
309kář
309kář
Příspěvky: 866
Registrován: 10 črc 2009 15:10
Rok narození: 1974
Skutečné jméno: ANTIK
tel.:: 776712918
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Výměna budíků za GTI

Příspěvek od antik »

Zdravím opět na foru.

Vyměnil jsem tyto původní budíky za budíky z GTI.
Výměna byla rychlá, konektory mi pasovali perfektně, vše funguje jak má, až na otáčkoměr.
Když jsem ovšem vyndal otáčkoměr ze strých budíků a zapojil , ten hned fungoval tak jak má, projistotu jsem zapojil i otáčkoměr z poničených GTI budíků a výsledek stejný. Otáčkloměr z GTI budíků mi zkrátka makat nebude.
díval jsem se na zapojení konektoru pro otáčkoměr a GTI otáčkoměr používá pouze 3 piny, kdežto ten původní všechny 4.

Tušíte někdo proč a co s tim mám dělat?
P 309 1.4 GRi 55kw - DEAD
P 405 1.9 GRD Break 47kw - PRODÁNO
P 406 2.1TD Break (1997) 80kw - NYNÍ
Uživatelský avatar
antik
309kář
309kář
Příspěvky: 866
Registrován: 10 črc 2009 15:10
Rok narození: 1974
Skutečné jméno: ANTIK
tel.:: 776712918
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od antik »

pár foteček, aby byla lepší představa.
Přílohy
Původní budíky
Původní budíky
GTI budíky
GTI budíky
Vpravo GTI a vlevo původní otáčkoměr
Vpravo GTI a vlevo původní otáčkoměr
zde je vidět v GTI budíku, že oba žluté kabílky , co vedou od konektoru jsou nakonci spájeny dohromady přímo v otáčkoměru. ovšem v původním jsou použity všechny 4 vývody
zde je vidět v GTI budíku, že oba žluté kabílky , co vedou od konektoru jsou nakonci spájeny dohromady přímo v otáčkoměru. ovšem v původním jsou použity všechny 4 vývody
P 309 1.4 GRi 55kw - DEAD
P 405 1.9 GRD Break 47kw - PRODÁNO
P 406 2.1TD Break (1997) 80kw - NYNÍ
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od WoMec »

červený +
modry -
zkutý (3pozice) signál ;) ..

a musí to jet
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od vinorak »

WoMec píše:červený +
modry +
zkutý (3pozice) signál ;) ..

a musí to jet
a neni tam náhodou + , - a signál :myslim: :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od WoMec »

překlep :) .. opraveno
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Uživatelský avatar
LukasGT
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 271
Registrován: 06 čer 2008 17:53
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: Lukas
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od LukasGT »

tady ten problem mam taky sehnal jsem jiny budiky z GTI a stejne mi nesel otackomer tak jsem sehnal ze peugeot 405 priletoval dratky upravil budiky a funguje mi to
Peugeot 205GT1.6 66Kw
Peugeot 205 GTi 1.9 74kw už zněj zbylo par věcí :-)
Yamaha YZ426F 2001
Seat Ibiza 1.9 Tdi Gt AFN 81kw
Prodej náhradních Dílů VW Seat Audi
Uživatelský avatar
LukasGT
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 271
Registrován: 06 čer 2008 17:53
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: Lukas
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od LukasGT »

a mas rozdelovac???
Peugeot 205GT1.6 66Kw
Peugeot 205 GTi 1.9 74kw už zněj zbylo par věcí :-)
Yamaha YZ426F 2001
Seat Ibiza 1.9 Tdi Gt AFN 81kw
Prodej náhradních Dílů VW Seat Audi
Uživatelský avatar
antik
309kář
309kář
Příspěvky: 866
Registrován: 10 črc 2009 15:10
Rok narození: 1974
Skutečné jméno: ANTIK
tel.:: 776712918
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od antik »

mám tam jednobodový střik 1.4, otáčkoměr byl už ve výbavě, prostě GTI nefunguje, zkuste mi to polopatě někdo vysvětlit co s tím, :myslim:
jo abych nezapomněl ten šedý , to je ten čtvrtý je na co?
P 309 1.4 GRi 55kw - DEAD
P 405 1.9 GRD Break 47kw - PRODÁNO
P 406 2.1TD Break (1997) 80kw - NYNÍ
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od WoMec »

pokud byl uz otackomer ve vybave tak to musí jet ...

vyfot konektor na starých budíkách ...

na GTi je zapojeni nasledující

1. pozice plus
2. pozice minus
3. pozice signal
4. pozice minus
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Uživatelský avatar
antik
309kář
309kář
Příspěvky: 866
Registrován: 10 črc 2009 15:10
Rok narození: 1974
Skutečné jméno: ANTIK
tel.:: 776712918
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od antik »

to je zajímavé a v tom otáčkoměru je pozice 3 a 4 propojena.
zapojení uvnitř otáčkoměru:
1. pozice červená
2. pozice modrá
3. pozice žlutá (nezapojeno ale propojeno s pozicí 4)
4. pozice žlutá

takže pokud zapojím konektor tak:
3. pozice signal bude propojena s 4. pozice minus. pokud jsem to tak pochopil.
Přílohy
GTI budík
GTI budík
původní budík
původní budík
P 309 1.4 GRi 55kw - DEAD
P 405 1.9 GRD Break 47kw - PRODÁNO
P 406 2.1TD Break (1997) 80kw - NYNÍ
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od WoMec »

nebo 3 a 4 pozice je signal ... je to sdružené ... konektor tam je 4pin kvuli ostaní verzim (TD) kde je i ten další minus ... kazdopádne kdyz to zapojiš tak by to melo jet ... ovšem za předpokladu ze ten otačkomer není v háji ..
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od vinorak »

teď se to chtěl napsat, pokud fungoval :roll:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
antik
309kář
309kář
Příspěvky: 866
Registrován: 10 črc 2009 15:10
Rok narození: 1974
Skutečné jméno: ANTIK
tel.:: 776712918
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od antik »

že by byly oba dva GTI otáčkoměry v háji?
Ty GTI budíky funkční kupoval Maxurbator myslim od Womece . pokud se nepletu
P 309 1.4 GRi 55kw - DEAD
P 405 1.9 GRD Break 47kw - PRODÁNO
P 406 2.1TD Break (1997) 80kw - NYNÍ
Uživatelský avatar
antik
309kář
309kář
Příspěvky: 866
Registrován: 10 črc 2009 15:10
Rok narození: 1974
Skutečné jméno: ANTIK
tel.:: 776712918
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od antik »

Jen mě napadlo, jestli ty původní nemaj jinou elektronickou stavbu. Včetně toho integráče co tam je. Třeba to fakt potřebuje ty 4 kabílky, nebo by se vyplatil ten jeden žlutej kabílek odpojit ?
Netuším, každopádně zapojeno jest a vše , krom tohodle funguje, :sweat:
P 309 1.4 GRi 55kw - DEAD
P 405 1.9 GRD Break 47kw - PRODÁNO
P 406 2.1TD Break (1997) 80kw - NYNÍ
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Výměna budíků za GTI

Příspěvek od vinorak »

měl sem na té samé elektrice zapojenej otáčkoměř ze š120, pak z XS a nakonec z GTI a vždycky to fungovalo, a mám zapojený jenom tři dráty ;-) dokonce i griffe má k otáčkoměru jenom 3 dráty, ale do budíku vedou 4 ;-) Zas tolik varian jak to zapojit není ;-)
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Odpovědět