Diagnosticky konektor
Diagnosticky konektor
Ahoj.
Prosim Vas o radu. Rad bych vyblikal obsah registru ridici jednotky, ale nevim kde hledat diagnosticky konektor. Jedna se o vuz 205 GT, 1360ccm, r.89. V motorovem prostoru jsem nalezl 3 volne konektory, nevim ktery z nich to je.
Dale me zajima, jak se ma chovat kontrolka motoru. Ma svitit pri zapnutem zapalovani a zhasnout po nastartovani, nebo nema svitit vubec?
Prosim Vas o radu. Rad bych vyblikal obsah registru ridici jednotky, ale nevim kde hledat diagnosticky konektor. Jedna se o vuz 205 GT, 1360ccm, r.89. V motorovem prostoru jsem nalezl 3 volne konektory, nevim ktery z nich to je.
Dale me zajima, jak se ma chovat kontrolka motoru. Ma svitit pri zapnutem zapalovani a zhasnout po nastartovani, nebo nema svitit vubec?
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnosticky konektor
u mě kontrolka zapne vždy v druhé poloze klíčku a po nastartování se asi po 5-6 kundách vypne... motor mám stejný jako Ty
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Re: Diagnosticky konektor
Mne se kontrolka nerozsviti vubec. Nechce se mi verit, ze by byla spatna zarovicka, ale i to je mozne.Lord Hoj@n píše:u mě kontrolka zapne vždy v druhé poloze klíčku a po nastartování se asi po 5-6 kundách vypne... motor mám stejný jako Ty
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Diagnosticky konektor
konektor se válí za expanzkou a je zelenej zkus nejdřív tu žárovku a pak to vyblikáš klíčkem Je možný, že předchozí majitel tu žárovku vyndal, aby nemusel koukat na svítící diagnostiku
Re: Diagnosticky konektor
Tak prvni vec vyresena, kontrolka uz sviti a po nastartovani zhasne. Az se k autu opet dostanu, tak to zkusim vyblikat. Diky.
Re: Diagnosticky konektor
Konektor se mi podarilo najit a vyblikal jsem chybu 41. Poradite co tato chyba znamena? Nebo prosim o link na seznam kodu, nemuzu to najit. Diky.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Diagnosticky konektor
http://205gti.org/?reloaded&action=gara ... iagnostika
41 je normální, to vybliká vždycky kvůli stojícímu motoru
41 je normální, to vybliká vždycky kvůli stojícímu motoru
Re: Diagnosticky konektor
Pri dalsim pokusu jsem jeste vyblikal chybu 31 - Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci.
Problemy s autem se projevuji tak, ze motor znicenihonic chcipne (vetsinou pri jizde s vyrazenou rychlosti nebo pri stani a volnobehu) a pote nejde nastartovat. Musi se vzdy nechat zhruba 5 az 10 minut v klidu, pote lze znovu nastartovat.
Napada vas neco?
Problemy s autem se projevuji tak, ze motor znicenihonic chcipne (vetsinou pri jizde s vyrazenou rychlosti nebo pri stani a volnobehu) a pote nejde nastartovat. Musi se vzdy nechat zhruba 5 az 10 minut v klidu, pote lze znovu nastartovat.
Napada vas neco?
- lasto
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 226
- Registrován: 28 čer 2009 19:18
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Jano
- tel.:: 0
- Bydliště: SK
Re: Diagnosticky konektor
Mne to robilo ked som mal zlý alternátor...ale to asi nebude tvoj problém
'85 1.6 GTI 76kW: už to má za sebou