Centrál kiekert F90
- ICEman
- 309kář
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 úno 2009 13:54
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Kladno, (Braškov)
Centrál kiekert F90
Ahoj nemá nekdo zapojení nebo zkušenosti s timhle centrálem? červená je ŘJ ,modrá je motorek od řidiče, zelená od spolujezdce. Dík
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Centrál kiekert F90
to nebude těžký, s trochou logiky a multimetrem to dáš dohromady, u řidiče budou tři dráty jako spínač zamknutí a spínač odemknutí (jeden je společnej). z řj pak pudou jen dva kabely do dalších motorů. motory napojíš paralerně k sobě, u řidiče motor nebude. a z ostatních kabelů z řj musíš najít plus a kostru (černá a červená na 80%) a to by mělo stačit. jinak takhkle ti toho víc neřeknu. ty centrály bejvaj zapojený dost podobně asi před měsícem sem řešil ten svůj a pak sem na to taky přišel, stačí pochopit tu jeho logiku.