Jak vyměnit budíky
- Mef
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 317
- Registrován: 24 úno 2008 12:45
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vyměnit budíky
Zdar, napadla mě taková blbůstka a zajímalo by mě, jestli je to proveditelné. Daroval jsem svoji 205 R.G. 1.4i bratrovi (v budoucnu si chci pořídit nějakou voňavku:D), jenže protože on tomu prd rozumí, tak se o ni stále starám já a zdokonaluju ji. Díky tomuhle vláknu jsem konečně zjistil, jak v ní rozchdit GTi budíky. Jenže já bych to chtěl dohnat do extrému :lol: Vim, že Citroen BX GTi měl v podstatě tu samou palubku, jako 205 GTi, jen ji měl "jinak nakreslenou". Jenže tahle palubka měla v podstatě těch budíků 7. Jeden byl 2v1. Ten jeden budík dokázal ukazovat hladinu oleje v motoru před nastartování. Po nastartování už ukazoval tušim teplotu oleje. Takže moje otázka zní: Nevíte náhodou jak tenhle systém měření oleje funguje? Kam by se dalo umístit snímací čidlo té hladiny? a je to vůbec v případě 205 proveditelé?
Díky za případné odpovědí
Díky za případné odpovědí
Peugeot 405 RFY Mi16 - Vínovka
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
Re: Jak vyměnit budíky
tak to slyším vůbec poprvé
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Jak vyměnit budíky
no čidlo na hladinu by se mělo zašroubovat tušim ze zadu motoru do vany s vrchu Teda takhle to bylo ve 405 No a potom už by to bylo celkem jednoduchý. Obyčejný přepínací relé, který by při zapnutým klíčku bylo sepnutý k čidlu na hladinu (třeba napětí pro kontrolku dobýjení) no a po startu by se přelo na teplotu oleje
Re: Jak vyměnit budíky
já jsem na netu ted našel tohle horší je že to je francouzky a prd tomu rozumím
http://205d.free.fr/compteur.htm
http://205d.free.fr/compteur.htm
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Jak vyměnit budíky
jo to je ono, akorát tady to cpe do nafťáka, takže je otázka jestli na vaně u motoru tu je ta díra taky teď pojedu autem tak se tam mrknu a dám vědět. Ale už teď vim, že vepředu na bloku je šroub vedle měrky na olej, a ten když vyšroubuješ tak koukáš do vany ale jaký je tam průměr a jestli to tam vůbec jde to fakt netušim
Hele to tlačítko na přední mlhovky je z 106 že jo? to musim mít
Hele to tlačítko na přední mlhovky je z 106 že jo? to musim mít
- Phate
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 11 dub 2008 11:27
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH
Re: Jak vyměnit budíky
Tak přesně tady je krásně vidět ten spojovací konektor k otáčkoměru, kterej mi tu ještě nikdo nenabídl...Hroche píše:já jsem na netu ted našel tohle horší je že to je francouzky a prd tomu rozumím
http://205d.free.fr/compteur.htm
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Jak vyměnit budíky
to je takový problém to naletovat na tvrdo, nebo použít jiný konektorPhate píše:Tak přesně tady je krásně vidět ten spojovací konektor k otáčkoměru, kterej mi tu ještě nikdo nenabídl...Hroche píše:já jsem na netu ted našel tohle horší je že to je francouzky a prd tomu rozumím
http://205d.free.fr/compteur.htm
- Phate
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 11 dub 2008 11:27
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH
Re: Jak vyměnit budíky
Problém to neni, ale beru to jako poslední možnou variantu...radši bych použil originál...vinorak píše:to je takový problém to naletovat na tvrdo, nebo použít jiný konektorPhate píše:Tak přesně tady je krásně vidět ten spojovací konektor k otáčkoměru, kterej mi tu ještě nikdo nenabídl...Hroche píše:já jsem na netu ted našel tohle horší je že to je francouzky a prd tomu rozumím
http://205d.free.fr/compteur.htm
- manko
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4313
- Registrován: 22 úno 2008 22:57
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Senné (Okres VK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vyměnit budíky
Tak budíky uš fungujú ... Problém bol na 9 pinovom konektore (Klíčkové +) som si prehodil žltý kábel č77 za + ...
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Jak vyměnit budíky
no mě teď zase u terky v autě( budíky z GTI starý model) neukazuje teplota. Všechno funguje, ale něco se mi tam asi taky tluče, Protože když tam hodim budíky z xs tak teploměr funguje a když to zkusim jenom tak že napájim samotný budík tak to taky funguje Takže tímto potvrzuji že budíky z GTI, kde není kontrolka diagnostiky na nové elektrice mají nějaký problémmankovic píše:Tak budíky uš fungujú ... Problém bol na 9 pinovom konektore (Klíčkové +) som si prehodil žltý kábel č77 za + ...
- poldík
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 05 úno 2008 20:52
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: kuba
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vyměnit budíky
no na to že mám 1.8D tak mám to čidlo na hladinu oleje jak sem se koukal ale na palubce není kam ho zapojit
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: Jak vyměnit budíky
seš si jistý že to je čidlo hladiny oleje ????poldík píše:no na to že mám 1.8D tak mám to čidlo na hladinu oleje jak sem se koukal ale na palubce není kam ho zapojit
- poldík
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 05 úno 2008 20:52
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: kuba
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vyměnit budíky
mám ho vyfotit?? ale podle těch fotek je to onWoMec píše:seš si jistý že to je čidlo hladiny oleje ????poldík píše:no na to že mám 1.8D tak mám to čidlo na hladinu oleje jak sem se koukal ale na palubce není kam ho zapojit
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: Jak vyměnit budíky
taková dlouhá tyčka..... ???poldík píše: mám ho vyfotit?? ale podle těch fotek je to on
- manko
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4313
- Registrován: 22 úno 2008 22:57
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Senné (Okres VK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vyměnit budíky
no tak teplota mi ide v pohode zatial ..vinorak píše:no mě teď zase u terky v autě( budíky z GTI starý model) neukazuje teplota. Všechno funguje, ale něco se mi tam asi taky tluče, Protože když tam hodim budíky z xs tak teploměr funguje a když to zkusim jenom tak že napájim samotný budík tak to taky funguje Takže tímto potvrzuji že budíky z GTI, kde není kontrolka diagnostiky na nové elektrice mají nějaký problémmankovic píše:Tak budíky uš fungujú ... Problém bol na 9 pinovom konektore (Klíčkové +) som si prehodil žltý kábel č77 za + ...
a kábel som si dorábal do konektora na diagnostiku lebo tam nebol ale uš funguje aj ta
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal