budu kupovat tesneni pod hlavu motor byt mnel byt 1.4 KDY pred dvouma mnesicema jssem ho koupil jede falk luxusne ale kolem tesneni pod hlavou to slinta . Podle skrtici klapky jsme to tu identifikovaly jako 1.4 kový ma dve dirky a je vetši . to vstrikování natom bylo . z auta co jsem to vyndal mnelo najezdino 69 tisic km mysliteze by to nekdo prendaval ja bych rekl ze to bylo oiginal . takže to musí byt 1.4
u toho těsnění je ale důležitý na kolik budeš mít srovnanou hlavu tak podle toho se tam dává těsnění protože buď je origo a nebo je opravná sada a to se dává, když máš srovnanou/sníženou hlavu, tak aby jsi zachoval kompresní poměr.
nerekl bych ze stou hlavou nekdo neco delal , ale to bych mnel zjistit podle zarezu ne ??
je mozny ze tam je filtr olejovej origo z fabriky kdyz je ten filtr s peugeot snackou a made in france.
Peugeot 205 1.4 GT -) generálka, momentálně depozit Peugeot 205 1.8 D nová kastle.
Audi A4 1.9TDI 2007 novej milaček ale lasky mam pro oba dost !!
Jakej mas motor zjistis az sundas hlavu jedine ze by jsi zmeril prumer sani na hlave ale pochybuju ze by nekdo do auta daval slabsi moror, jinak filtr musel byt menen nekolikrat a naposledy ho asi koupil v peugeotu tak proto je tam logo .
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
Olejovy filtr se meni pokazde z olejem takze kazdych 10 000km. Je mozne ze mas origo protoze pred 10 lety asi zadne repliky nebyly a predchozi majitel ho mohl koupit pouze v peugeot servisu.
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou