Zdar chlapi,
Zajimalo by me, cemu vdeci 205ky a hlavne GTi za tak skvelou ovladatelnost a hravost? Vzdyt vepredu je obycejny macpherson a vzadu torzni tyce, takze zadne technicke vymozenosti, jako napr. double wishbones apod. Presto se skvele ovladaji a dnesni moderni auta oproti 205ce pusobi tezkopadne...
Je to snad pomerem hmotnosti 70% predek a 30% zadek? Nebo tim, ze auto vazi sotva 900kg? Zajimaji me tyto technicke veci a budu rad za kazdy nazor :)
podvozek a ovladatelnost
-
- Uživatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 25 zář 2010 12:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Hodonín/Brno
podvozek a ovladatelnost
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: podvozek a ovladatelnost
no tak základ je malá hmotnost, strmý řízení aprostě dobrá kombinace pružin, stabilizátoru a torzek. a pak taky ta strojovna co stačí na rodinej kombík