Nightfire II - 1.4 1998
- losjarynos
- ostuda
- Příspěvky: 809
- Registrován: 26 čer 2012 13:58
- tel.:: 604665857
- Bydliště: pustějov/studénka okr.NJ
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Máš hodnou maminku...jako ja taky mi pomáhá
- skardik
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 13 srp 2008 21:03
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hlavní město piva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Ještě že ty maminky mame
Pažout 205 1.9 Rallye - MI16 :)
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Nejhodnější maminku mám..
Pomaličku jdu do finiše s Pugem - dneska jsem byl vyzvednout 15mm podložky s novýma šroubama na zadek (nelíbí se mi jak jsou kola zalezlá, ikdyž mám GTI bubny).. vypadá to lepšeji (obr. 1)
Dál jsem zase měnil HBV, ten z P307 začal dělat nějakou neplechu (po zadupnutí brzdy se nezasekly kola).. to mám beztak z toho, že jsem na vás nedal a kupoval jsem starej - teďka tam mám novej GTIčkovej 20,64mm, zatím jsem neprojížděl tak uvidím jak to bude fungovat. (obr. 2)
No a taky jsem už napasoval novej GTI nárazník. Nechtělo se mi tam dávat ty staré rezavé šrouby, tak jsem koupil nové i s podložkama. Mám objednaný ještě jeden do zásoby.. kdyby náhodou.
Pasuje fajn, akorát na bocích je moc nízko.. a výš mě to nechce pustit, tak moc nevím jak to pořešit (obr. 3)
Ještě mám v plánu nalepit pás folie na čelní sklo, něco vymyslet s automatic kapotou.. dořešit nějaké blbinky a zase budu trhat asfalt.
Pomaličku jdu do finiše s Pugem - dneska jsem byl vyzvednout 15mm podložky s novýma šroubama na zadek (nelíbí se mi jak jsou kola zalezlá, ikdyž mám GTI bubny).. vypadá to lepšeji (obr. 1)
Dál jsem zase měnil HBV, ten z P307 začal dělat nějakou neplechu (po zadupnutí brzdy se nezasekly kola).. to mám beztak z toho, že jsem na vás nedal a kupoval jsem starej - teďka tam mám novej GTIčkovej 20,64mm, zatím jsem neprojížděl tak uvidím jak to bude fungovat. (obr. 2)
No a taky jsem už napasoval novej GTI nárazník. Nechtělo se mi tam dávat ty staré rezavé šrouby, tak jsem koupil nové i s podložkama. Mám objednaný ještě jeden do zásoby.. kdyby náhodou.
Pasuje fajn, akorát na bocích je moc nízko.. a výš mě to nechce pustit, tak moc nevím jak to pořešit (obr. 3)
Ještě mám v plánu nalepit pás folie na čelní sklo, něco vymyslet s automatic kapotou.. dořešit nějaké blbinky a zase budu trhat asfalt.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- skardik
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 13 srp 2008 21:03
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hlavní město piva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Člověče s tím naraznikem jsem na tom byl úplně stejně. Asi je to trošku zmetek. Dole se mi to opíralo hranou narazniku o držák na blatniku a vejs to prostě nešlo. Takže jsem na prasaka musel pririznout blatnik pod uchytem. jenže já lemy lepil až potom, zatím co u tebe to vypadá, že do lemu už sedí dobře.
Pažout 205 1.9 Rallye - MI16 :)
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Já už měl ty lemy nalepené asi trošku níž, než by měli být, tak to vychází akorát.. jen co koukávám po fotkách, tak to někomu krásně lícuje.
Dneska jsem nalepil folii na přední sklo, vyměnil stěrač u spolujezdce (byl KO), stříknul pneu oživovačem, improvizovaně připevnil SPZ(nemám v garáži elektřinu a neměl jsem jak udělat díry do nárazníku), doodvzdušnil brzdy.. a bohužel kapotu ještě nemám, zjistil sem, že řezání plechu AKU bruskou není taková sranda jak by se mohlo zdát
A tak už jsem ho zase vytáhl
Ještě jsem odlehčil zadek vyhozením zadních sedadel, protože máme hafuna.. tak aby měl dostatek místa samozřejmě. (místo sedadel je tam mříž)
Dneska jsem nalepil folii na přední sklo, vyměnil stěrač u spolujezdce (byl KO), stříknul pneu oživovačem, improvizovaně připevnil SPZ(nemám v garáži elektřinu a neměl jsem jak udělat díry do nárazníku), doodvzdušnil brzdy.. a bohužel kapotu ještě nemám, zjistil sem, že řezání plechu AKU bruskou není taková sranda jak by se mohlo zdát
A tak už jsem ho zase vytáhl
Ještě jsem odlehčil zadek vyhozením zadních sedadel, protože máme hafuna.. tak aby měl dostatek místa samozřejmě. (místo sedadel je tam mříž)
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Tak brzdy už se asi zajezdily - zadupl jsem to ve ~140 a normálně pískaly kola, tak předpokládám že dobrý.
Ještě jsem se trošku bál, že budu někde chytat podvozkem když to snížím.. ale zatím nic, tak je tam rezerva ..teoreticky kdyby šla časem dolů zadní náprava, tak můžu ještě posunout i předek níž.
Přikládám foto z relaxační popracovní projížďky do neznáma - hrozně mě baví jen tak jet nikam, užívat si krásný počasí, řev motoru a řezání zatáček..
Ještě jsem se trošku bál, že budu někde chytat podvozkem když to snížím.. ale zatím nic, tak je tam rezerva ..teoreticky kdyby šla časem dolů zadní náprava, tak můžu ještě posunout i předek níž.
Přikládám foto z relaxační popracovní projížďky do neznáma - hrozně mě baví jen tak jet nikam, užívat si krásný počasí, řev motoru a řezání zatáček..
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Všimnul jsem si že mám docela potečenou vanu od oleje, tak jsem myslel že budu měnit těsnění na vaně.. dneska jsem zkusil dotáhnout filtr od oleje a byl pěkně volnej tak je možný že to šlo přes něj.
Raději jsem kontroloval olej a měl jsem to nad risku, přitom auto asi 2 hoďky stálo.. je možný že olej ještě nestekl? Zkontroluju raději ještě ráno než pojedu do práce.
Dále mi přijde, že se mi auto hodně rychle zahřeje (ale nepřehřívá se).. po 5 minutách jízdy po městě je tam 80°C - je to normální? Chladič je horkej, a vody by tam mělo být dost - zkoušel jsem odvzdušňovák na téčku za vstřikováním. Dřív se to zahřálo až třeba po 20 minutách, tak nevím jestli je to teď těma vedrama… ..nebo tam může být nějaký jiný problém. Zkoušel jsem hledat na foru, ale našel jsem jen že se to přehřívá a je studený chladič atak.
Jinak jsem si udělal výlet a dovezl od felixe hromadu matroše (docela sedla prdel když vzadu byly 2 nápravy navíc) mimo jiné i další spínačku, tak ji asi zkusím, protože startér pořád cvaká a nestartuje.. a moc mě nebaví každý den u všech obchodů 10x cvakat než to chytne.. lidi se pak blbě dívají.
Raději jsem kontroloval olej a měl jsem to nad risku, přitom auto asi 2 hoďky stálo.. je možný že olej ještě nestekl? Zkontroluju raději ještě ráno než pojedu do práce.
Dále mi přijde, že se mi auto hodně rychle zahřeje (ale nepřehřívá se).. po 5 minutách jízdy po městě je tam 80°C - je to normální? Chladič je horkej, a vody by tam mělo být dost - zkoušel jsem odvzdušňovák na téčku za vstřikováním. Dřív se to zahřálo až třeba po 20 minutách, tak nevím jestli je to teď těma vedrama… ..nebo tam může být nějaký jiný problém. Zkoušel jsem hledat na foru, ale našel jsem jen že se to přehřívá a je studený chladič atak.
Jinak jsem si udělal výlet a dovezl od felixe hromadu matroše (docela sedla prdel když vzadu byly 2 nápravy navíc) mimo jiné i další spínačku, tak ji asi zkusím, protože startér pořád cvaká a nestartuje.. a moc mě nebaví každý den u všech obchodů 10x cvakat než to chytne.. lidi se pak blbě dívají.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Na tu vymenu spinacky jsem zvedavy, to je taky uz jedine, co jsem jeste nevymenil pri oprave toho cvakajiciho starteru. Ale posledni dobou se mi zda, ze by to mohla byt baterka, protoze kdyz to cvaka a pripojim to na nabijecku a necham nabit na maximum, pak to prestane delat na nejakou dobu.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
tohle mi dělala špatná cívka na startéru, jak na baterce bylo míň než 12,5v tak tak jenom cvakal, stačilo dát na minutu na nabíječku a normálně točil....
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
já mám fungl nový startér i alternátor a dělá to pořád - u mě bude ale podle mě problém v té baterce, protože jakmile to nechce startovat, tak třeba přestane fungovat i centrál nebo se začne vypínat za jízdy rádio.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Baterku jsme jedinou zatím neměnil (dobíjení nepomohlo).. startér mám nový, spínačku už jsem měnil za jinou starou.. Někdo říká že je to pořád startérem, nechce se mi kupovat další jen tak Ale je možný že to bude nějaká kombinace špatných zemí v motoru a slabé baterky, protože tím že pořád cvakám, tak je docela vyšťavená. Zajímavé, že s tímto máme problém jen my dva se s0vetem.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Ahojte klubáci,
tak jsem zkusil další spínačku a pořád to nestartovalo.. tak jsem tam dal zase původní abych mohl nosit jen jeden klíč. Takže spínačkou to nebude.. zkusím teda ještě někdy pohledat a pošetřit země v motoru.
Na letním sraze na sprintech jsem zjistil, že mi nespíná sahara, což by aji odpovídalo rychlému zahřívání tak jsem to po sraze koumal a čistil konektory.. a když obejdu čidlo tak se točí, takže buď byl problém v konektorech, nebo mám vadné čidlo (lze čidlo otestovat?) ..zatím jsem ho neměnil, protože se mi nechtěla vypouštět voda.
Dávám jedno foto z cesty na sraz..
tak jsem zkusil další spínačku a pořád to nestartovalo.. tak jsem tam dal zase původní abych mohl nosit jen jeden klíč. Takže spínačkou to nebude.. zkusím teda ještě někdy pohledat a pošetřit země v motoru.
Na letním sraze na sprintech jsem zjistil, že mi nespíná sahara, což by aji odpovídalo rychlému zahřívání tak jsem to po sraze koumal a čistil konektory.. a když obejdu čidlo tak se točí, takže buď byl problém v konektorech, nebo mám vadné čidlo (lze čidlo otestovat?) ..zatím jsem ho neměnil, protože se mi nechtěla vypouštět voda.
Dávám jedno foto z cesty na sraz..
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Já teda čím dál častěji viním baterku, protože když mi to v garáži při startování takhle lupe, stačí to na půl hodinky připojit na nabíječku a celý den do dalšího rána je to ok. Kdysi jsem baterii z případných viníků vyřadil, protože jsem koupil novou jen pár dní po tom, co jsem koupil auto a problémy s tím startováním to začalo dělat v podstatě pár měsíců potom. Nedávno jsem si ale vzpomněl, že tehdy byly nějaké problémy s elektroinstalací a baterie se přes noc několikrát do mrtva vybila. Z toho usuzuju, že ta moje sice není zase tak stará, ale mohla by být docela zasulfátovaná tehdy z těch hloubkových vybití. Jak starou máš baterii ty ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Tuším že Honza říkal že kupoval novou.. takže předpokládám tak 3 roky ale z toho jsem měl auto přes půl roku odstavené v zimě.. tak nevím co to mohlo udělat s baterkou. Počkám do výplaty a zkusím asi novou.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
S výměnou baterky bych se neukvapoval, mám úplně stejnou zkušenost s tímto problémem jako vinorak - špatná cívka na startéru. Startér je ukostřený přes motor? Možná by stálo za to změřit úbytek napětí mezi kostrou na motoru a kostrou na baterce. Máte ještě původní svorku kostry na baterce? Vloni jsem měnil, protože se mi rozpadla, za nějakou měděnou a zdálo se mi, že startér potom točil o poznání lépe