po nastartovani chcipa
- hugozlata
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 07 úno 2016 22:25
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775239078
po nastartovani chcipa
DObry den
Mam 1.9 88kw tak nejak se ho pokousim delsi dobu sestelovat . respektive jen tocim sroubkem u klapky . Problem je ten ze kdyz prijdu rano k autu kdy je studene nastartuju ho a otacky na muj vkus hodne litaji obcas motor i chcipne ale pritom staci kdyz cca 15 vterim podrzi plyn drzim otacky kolem 1000/min tak motor pak uz motor drzi krasne cca 850/min a uz to nezlobi .
Prijde mi jako by tech par vterin za studena sel jen na tri valce . kabely a svicky jsou nove . mohla by zlobit civka ? pak me napadl mozna nejaky vstrik . nesetkal jste se stim nekdo ?
Diky za rady
Mam 1.9 88kw tak nejak se ho pokousim delsi dobu sestelovat . respektive jen tocim sroubkem u klapky . Problem je ten ze kdyz prijdu rano k autu kdy je studene nastartuju ho a otacky na muj vkus hodne litaji obcas motor i chcipne ale pritom staci kdyz cca 15 vterim podrzi plyn drzim otacky kolem 1000/min tak motor pak uz motor drzi krasne cca 850/min a uz to nezlobi .
Prijde mi jako by tech par vterin za studena sel jen na tri valce . kabely a svicky jsou nove . mohla by zlobit civka ? pak me napadl mozna nejaky vstrik . nesetkal jste se stim nekdo ?
Diky za rady
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: po nastartovani chcipa
Šroubkem u klapky můžeš točit jak chceš, ten je na volnoběžné otáčky. Pokud tím malým, tak to je doraz na klapku a celé to rozházíš.
Je tady těch téma víc než dost, hledej...
Netěsnost, špatně nastavená výchozí pozice klapky, cívka, šoupátko přídavného vzduchu a další.
Je tady těch téma víc než dost, hledej...
Netěsnost, špatně nastavená výchozí pozice klapky, cívka, šoupátko přídavného vzduchu a další.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001

205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor

DUCATI Monster 2001
- hugozlata
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 07 úno 2016 22:25
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775239078
Re: po nastartovani chcipa
No mysloim ze kdyby si to prisavalo vzduch tak to potom blbne i za tepla . jedina vec kterou sem teda nikdy nezkousel je to vychozi nastaveni klapky ?
Dneska na to mrknu zkusim par veci vymenit .
Dnes rano jsem ji jeste vsiml po ujeti 20 km kdy je motor uz ohraty volnobeh drzi krasne tak auto chcipnu koupim nakou snidani vratim se auto nastartuju opet drzi krasne otacky neskube ale huli bile jako blazen nebo na muj vkus az moc jakmile se rozjedu kourit prestane .
Dneska na to mrknu zkusim par veci vymenit .
Dnes rano jsem ji jeste vsiml po ujeti 20 km kdy je motor uz ohraty volnobeh drzi krasne tak auto chcipnu koupim nakou snidani vratim se auto nastartuju opet drzi krasne otacky neskube ale huli bile jako blazen nebo na muj vkus az moc jakmile se rozjedu kourit prestane .
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: po nastartovani chcipa
kouknul bych se na to šoupátko jestli je otevřený, protože v tědlech teplotách to bez něj prostě nepoběž...
- hugozlata
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 07 úno 2016 22:25
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775239078
Re: po nastartovani chcipa
Tak bylo trosku casu se na to mrknout jak sem rikal rano kdyz je auto studeny prijdu natocim ho a cca 1é vterim si to brbla jen na 3 valce . tak jsem vyndal svicky a opravdu na druhem valci ma svice jinou barvu . civka to nebude . napada me moznost spatne svicky nebo je spatnej vtrik a nebo nejakej problem v rozdelovaci . bouzel to dela jen studene takze sem vymenil vse krome vstriku a uvidim zitra rano jak se zachova .
Nemae nekdo stimto zkusenost dik :-)
Nemae nekdo stimto zkusenost dik :-)
- Přílohy
-
- Svicky problem.jpg (39.49 KiB) Zobrazeno 14153 x
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: po nastartovani chcipa


- hugozlata
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 07 úno 2016 22:25
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775239078
Re: po nastartovani chcipa
Tyhle jsem tam dal protoze byly na sklade zadarmiko :-D . jake svicky mi tedy doporucis ? neco objednam . a jinak vstrik bych zkusil vymenit ale jedine nahradni co tu mam sou vstriky s kodem 0 280 150 701 a to mi pise ze je to 2.0 turbo budou vubec fungovat ? :-D diky za rady
- hugozlata
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 07 úno 2016 22:25
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775239078
Re: po nastartovani chcipa
Mam tady bosch 4 svicky 0 242 235 666 obycejne to by stacilo ?
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: po nastartovani chcipa
vstřiky tam dej ty co tam patří, do francouze dávám to co fabrika, takže buď champion nebo equim
https://autodily.automedik.cz/code/CHAM ... K4-4218548
OE005/T10 | CHAMPION
https://autodily.automedik.cz/code/CHAM ... K4-4218548
OE005/T10 | CHAMPION
- hugozlata
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 07 úno 2016 22:25
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775239078
Re: po nastartovani chcipa
Bouzel vstriky 1.9 88 kw momentalne nemam takze tam dam ty z 2.0 l a uvidim jak se to bude chovat a az sezenu ty spravne prehodim je
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: po nastartovani chcipa
vstřiky kdyžtak mám, asi 16 kusů 

- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: po nastartovani chcipa
Ta svíčka je dost jetá i zvenčí, takže je možné, žy byla povolená a proto Ti to "jelo" na tři válce, než se teplotou roztáhne.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001

205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor

DUCATI Monster 2001