U koupě sem bohužel nebyl, protože sem byl ve škole

První závady se ukázali celkem brzo. Z motoru tekl olej, zadní kolo při levotočivý zatáčce drhlo o podběh, takže sem sehnal nápravu po repasi a jeden problém byl hotovej. volnoběh si dělal co chtěl(stále kolem 2000) a po zimě vykvet blatník, tak sem to odstrojil a našel tohle


Tak sme vyvařovali celej levej bok.
Když sem vyndal chladič tak jsem objevil tohle

dal sem nový termostat a najednou volnoběh je už 3 roky normální a v zimě to topí :)
Pak se dělali přední brzdy včetně repase třmenů, obě poloosy, čepy, rozvody + simering na klikovce, spojka s lankem, zadní brzdový trubky, zadní tlumiče. Takže tohle byla technická stránka a teď o tom jak zvýšit komfort uživatele :P
První co sem vylepšil byl volant, sehnal sem tříramenný se středovkou rally nebo winner, nejsem si jist.
Dost mi vadila přístrojovka kde nebyl teploměr ani otáčkoměr.Tak sem sehnal přístrojovku z XS a asi po 5 hodinách bádání a měření sem to zapojil, akorát sem neměl ty origo konektory takže sem to musel dělat na každej drát zvlášť

na konec sem sehnal kabeláž z gti a tak stačilo konektory jenom přeletovat. a fotka po úpravě

Strašně se mi líbili dekly od kanálů a tak sem je koupil a jsou super, děsně se mi líbí :)

Pak následovaly takový blbosti jako digitální hodiny a cyklovač.
Pořád se mi ale nelíbili sedačky. Byly měkký a hrozně z nich bolely záda. A v tu chvíly pomohl Hugo a tak sem jel na výlet do Bernartic :P

Asi po půl roce shánění předního spojleru sem jeden našel v super stavu a za 500! Hned sem ho dal na auto.

A tady ještě pár fotek. ještě sem koupil mlhovky a hotovo.Teď má auto něco přez 160000, nechal sem přetěsnit hlavu a nový gufera na ventilech. žralo to tak 1.5l oleje na 1000 a hulilo jak fabrika. Teď po 1200 to nevzalo ani ň.



Tak a jedna fotečka na které jsou obě moje lásky. Bohužel z té masa a kostí moc není vidět.. :lol:
