Velký tlak v chladícím okruhu.

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Semir
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 802
Registrován: 21 bře 2008 22:31
Skutečné jméno: Pavel
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Semir »

No nevím...může být i jiná vada, ale nepíše zde, že by mu letěla voda ven víčkem, nebo jsem si toho tady nevšiml, ale píše že mu vystřelila hadice...Právě že by ten tlak mělo víčko pustit ven...
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Uživatelský avatar
Phate
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1235
Registrován: 11 dub 2008 11:27
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: David
Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Phate »

Pokud to vyjde, tak po neděli zajedu do servisu a podle všech poznatků počítám s tim, že to bude to těsnění pod hlavou... :cry: Po neděli dám vědět, jak jsem dopadl. Zatím díky všem:-)
:Merci:
ObrázekPeugeot :205: 1,8 XRD
Obrázek
ObrázekSuzuki Samurai SJ413------Konečně na SPZ se zeleným písmenem "V"
31.3.2010 - má první pokuta - 500,- za nekompletní doklady...
Uživatelský avatar
Phate
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1235
Registrován: 11 dub 2008 11:27
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: David
Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Phate »

Tak koukám, že jsem zapoměl podat info, jak to vše dopadlo...
Byl jsem v servisu, mechanik pořádně dotáhl novou sponu golou a jel to projet (chudák auto, na takový vytáčení a rychlosti neni zvyklý)... Po návratu vše znovu prohlédl, poslal mě projet trasu alespoň o délce 30km.
Od té doby je vše v pořádku... Auto chladí jak má, teď už i topí a problém s vystřelenou hadicí na pal. filtru se už neopakuje. Takže podle všeho to byla jen špatná spona na hadici.
ObrázekPeugeot :205: 1,8 XRD
Obrázek
ObrázekSuzuki Samurai SJ413------Konečně na SPZ se zeleným písmenem "V"
31.3.2010 - má první pokuta - 500,- za nekompletní doklady...
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Milo75 »

Phate píše:Tak mám trochu problém... Jedu do práce, ujedu cca 25km a najednou rána. Z pod auta se vyvalila hromada páry a z pod kapoty taky. Vypnu motor, otevřu kapotu a koukám... Ustřelila mi hadice co vede k palivovýmu filtru. V domění, že se asi jen povolila spona, jsem jí po značném úsilí opět nasadil a pořádně utáhl. Dolil jsem 2 litry novýho fridexu a cca 2 litry vody. Jedu domu, opět ujedu cca 25km a co se nestalo... Je to tu zas :cry: :cry: :cry:
Nějaké návrhy na příčinu problému???
:Merci:

PS: Teplota byla po obě cesty v normálu cca 85-90°C
máš fouklé těsnění a tlakuje to do vody, nic víc nic mín
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Phate
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1235
Registrován: 11 dub 2008 11:27
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: David
Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Phate »

Milo75 píše:máš fouklé těsnění a tlakuje to do vody, nic víc nic mín
Četl jsi můj poslední příspěvek??? :myslim:
ObrázekPeugeot :205: 1,8 XRD
Obrázek
ObrázekSuzuki Samurai SJ413------Konečně na SPZ se zeleným písmenem "V"
31.3.2010 - má první pokuta - 500,- za nekompletní doklady...
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Milo75 »

jo ted jo, to byla hadice co vyhřívá palivový filtr???

řeknu to takhle, v chladící soustavě není víc jak 1,5bar, pokud sponka na hadici byla špatná tak by měla protýkat jen voda a ne rovnou aby vypadla

mohlo to tedy být špatnou sponou, ale osobně bych typl to těsnění.

ale těsnění pod hlavou se dá ověřit, musíš hodně ohřát motor, aby byl rozpálenej jak trajfud, pak když otevřeš výčko expanzky (neopař se) koukni dovnitř jestli ve vodě nevycházejí bubliny

měl jsem to na diselu, auto startovalo jezdilo bez problémů, akorát byl cejtit slabší výkon oproti jiným 205kám, jednou na křižovatce mi vystřelila hadice, ta tlustá za motorem a voda v trapu- prostě sem to při popúojíždění hodně ohřál, dala se silnější sponka a bylo po problémech, časem až sem ten motor rozdělával do šrotu(tatík to utopil) tak jsem zjistil, že bylo fouklé těsnění do vody
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Klobe »

no když otevřeš víčko od expanzky tak ti pokaždé vyletí voda, můžeš se snažit jak chceš.....
Phate s tvých prvních příspěvku jsem pochpil že ti vyletěla hadice od vody z chladiče a ne co vede do pal. filtru....
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Milo75 »

Klobe píše:no když otevřeš víčko od expanzky tak ti pokaždé vyletí voda, můžeš se snažit jak chceš.....
Phate s tvých prvních příspěvku jsem pochpil že ti vyletěla hadice od vody z chladiče a ne co vede do pal. filtru....

proto sem mu říkal, at se neopaří :up:
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Klobe »

to sem přehlédl, těsnení jde poznat mnoha způsoby
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Milo75 »

Klobe píše:to sem přehlédl, těsnení jde poznat mnoha způsoby

jj třeba, když ho vyndáš :up:
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
fidla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 led 2010 22:30
tel.:: 0

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od fidla »

to bude jednoznacne tesneni pod hlavou mam s tim skusenosti to tlakuje jako pr.se a pak strileji hadice
nasty95
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 90
Registrován: 07 led 2010 22:18
tel.:: 774676377
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od nasty95 »

Tipoval bych taky tesneni pod palici,vicko neni od oleje,nebo voda v oleji?Taky se mi stalo,ze slo cerpadlo do kopru a vydrzelo to jizdu tak 15min,teplota stoupala,ale ne prave k maximu.Voda necirkulovala jak ma.
Uživatelský avatar
rossi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 473
Registrován: 16 říj 2008 18:26
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 720565731
Bydliště: Dobra, Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od rossi »

dneska mi mechanik sundal hlavu a tesneni bylo v pohode voda se stracela litala ven z vyfuku smrdelo to strasne ale tesneni jeste puvodni po 130 000km jak je to mozny ? jeste sem zakroutil z pistem je volny jak prase!
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
Uživatelský avatar
Mirda KV
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 310
Registrován: 21 dub 2008 18:14
Rok narození: 1978
Skutečné jméno: Mirek
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od Mirda KV »

že by prdlá hlava ?
Teď si vozim zadek v Octavii 1,9 TDi a jezdím za Obrázek
Uživatelský avatar
rossi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 473
Registrován: 16 říj 2008 18:26
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 720565731
Bydliště: Dobra, Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.

Příspěvek od rossi »

zadna se nenasla nemuze to jit kolem tesneni?
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
Odpovědět