Velký tlak v chladícím okruhu.
-
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 802
- Registrován: 21 bře 2008 22:31
- Skutečné jméno: Pavel
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
No nevím...může být i jiná vada, ale nepíše zde, že by mu letěla voda ven víčkem, nebo jsem si toho tady nevšiml, ale píše že mu vystřelila hadice...Právě že by ten tlak mělo víčko pustit ven...
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
- Phate
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 11 dub 2008 11:27
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Pokud to vyjde, tak po neděli zajedu do servisu a podle všech poznatků počítám s tim, že to bude to těsnění pod hlavou... Po neděli dám vědět, jak jsem dopadl. Zatím díky všem:-)
- Phate
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 11 dub 2008 11:27
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Tak koukám, že jsem zapoměl podat info, jak to vše dopadlo...
Byl jsem v servisu, mechanik pořádně dotáhl novou sponu golou a jel to projet (chudák auto, na takový vytáčení a rychlosti neni zvyklý)... Po návratu vše znovu prohlédl, poslal mě projet trasu alespoň o délce 30km.
Od té doby je vše v pořádku... Auto chladí jak má, teď už i topí a problém s vystřelenou hadicí na pal. filtru se už neopakuje. Takže podle všeho to byla jen špatná spona na hadici.
Byl jsem v servisu, mechanik pořádně dotáhl novou sponu golou a jel to projet (chudák auto, na takový vytáčení a rychlosti neni zvyklý)... Po návratu vše znovu prohlédl, poslal mě projet trasu alespoň o délce 30km.
Od té doby je vše v pořádku... Auto chladí jak má, teď už i topí a problém s vystřelenou hadicí na pal. filtru se už neopakuje. Takže podle všeho to byla jen špatná spona na hadici.
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
máš fouklé těsnění a tlakuje to do vody, nic víc nic mínPhate píše:Tak mám trochu problém... Jedu do práce, ujedu cca 25km a najednou rána. Z pod auta se vyvalila hromada páry a z pod kapoty taky. Vypnu motor, otevřu kapotu a koukám... Ustřelila mi hadice co vede k palivovýmu filtru. V domění, že se asi jen povolila spona, jsem jí po značném úsilí opět nasadil a pořádně utáhl. Dolil jsem 2 litry novýho fridexu a cca 2 litry vody. Jedu domu, opět ujedu cca 25km a co se nestalo... Je to tu zas
Nějaké návrhy na příčinu problému???
PS: Teplota byla po obě cesty v normálu cca 85-90°C
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- Phate
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 11 dub 2008 11:27
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Četl jsi můj poslední příspěvek???Milo75 píše:máš fouklé těsnění a tlakuje to do vody, nic víc nic mín
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
jo ted jo, to byla hadice co vyhřívá palivový filtr???
řeknu to takhle, v chladící soustavě není víc jak 1,5bar, pokud sponka na hadici byla špatná tak by měla protýkat jen voda a ne rovnou aby vypadla
mohlo to tedy být špatnou sponou, ale osobně bych typl to těsnění.
ale těsnění pod hlavou se dá ověřit, musíš hodně ohřát motor, aby byl rozpálenej jak trajfud, pak když otevřeš výčko expanzky (neopař se) koukni dovnitř jestli ve vodě nevycházejí bubliny
měl jsem to na diselu, auto startovalo jezdilo bez problémů, akorát byl cejtit slabší výkon oproti jiným 205kám, jednou na křižovatce mi vystřelila hadice, ta tlustá za motorem a voda v trapu- prostě sem to při popúojíždění hodně ohřál, dala se silnější sponka a bylo po problémech, časem až sem ten motor rozdělával do šrotu(tatík to utopil) tak jsem zjistil, že bylo fouklé těsnění do vody
řeknu to takhle, v chladící soustavě není víc jak 1,5bar, pokud sponka na hadici byla špatná tak by měla protýkat jen voda a ne rovnou aby vypadla
mohlo to tedy být špatnou sponou, ale osobně bych typl to těsnění.
ale těsnění pod hlavou se dá ověřit, musíš hodně ohřát motor, aby byl rozpálenej jak trajfud, pak když otevřeš výčko expanzky (neopař se) koukni dovnitř jestli ve vodě nevycházejí bubliny
měl jsem to na diselu, auto startovalo jezdilo bez problémů, akorát byl cejtit slabší výkon oproti jiným 205kám, jednou na křižovatce mi vystřelila hadice, ta tlustá za motorem a voda v trapu- prostě sem to při popúojíždění hodně ohřál, dala se silnější sponka a bylo po problémech, časem až sem ten motor rozdělával do šrotu(tatík to utopil) tak jsem zjistil, že bylo fouklé těsnění do vody
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
no když otevřeš víčko od expanzky tak ti pokaždé vyletí voda, můžeš se snažit jak chceš.....
Phate s tvých prvních příspěvku jsem pochpil že ti vyletěla hadice od vody z chladiče a ne co vede do pal. filtru....
Phate s tvých prvních příspěvku jsem pochpil že ti vyletěla hadice od vody z chladiče a ne co vede do pal. filtru....
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Klobe píše:no když otevřeš víčko od expanzky tak ti pokaždé vyletí voda, můžeš se snažit jak chceš.....
Phate s tvých prvních příspěvku jsem pochpil že ti vyletěla hadice od vody z chladiče a ne co vede do pal. filtru....
proto sem mu říkal, at se neopaří
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
to sem přehlédl, těsnení jde poznat mnoha způsoby
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Klobe píše:to sem přehlédl, těsnení jde poznat mnoha způsoby
jj třeba, když ho vyndáš
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
to bude jednoznacne tesneni pod hlavou mam s tim skusenosti to tlakuje jako pr.se a pak strileji hadice
-
- Uživatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 07 led 2010 22:18
- tel.:: 774676377
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Tipoval bych taky tesneni pod palici,vicko neni od oleje,nebo voda v oleji?Taky se mi stalo,ze slo cerpadlo do kopru a vydrzelo to jizdu tak 15min,teplota stoupala,ale ne prave k maximu.Voda necirkulovala jak ma.
- rossi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 16 říj 2008 18:26
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- tel.:: 720565731
- Bydliště: Dobra, Pribyslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
dneska mi mechanik sundal hlavu a tesneni bylo v pohode voda se stracela litala ven z vyfuku smrdelo to strasne ale tesneni jeste puvodni po 130 000km jak je to mozny ? jeste sem zakroutil z pistem je volny jak prase!
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
- Mirda KV
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 310
- Registrován: 21 dub 2008 18:14
- Rok narození: 1978
- Skutečné jméno: Mirek
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
že by prdlá hlava ?
- rossi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 16 říj 2008 18:26
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- tel.:: 720565731
- Bydliště: Dobra, Pribyslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
zadna se nenasla nemuze to jit kolem tesneni?
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou