Podložky pod kola - výhody, nevýhody
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
sem proti podložkám, kvůli namáhání, náprav a bezpečnosti, kole se utrhne při "blbnut"í o dost snáž
vybrace
není to navíc povoleno, v případě nehody vám může pojištovna odmýtnout plnění
to že tenké podložky jsou bez rantlu je dáno tím, že s rantlem nejdou vyrobit, tuším až od cca 1,5cm se dá udělat centrovací díra
navíc, jak tu objevilo vlákno- váha kol, tak je jasné, že podložky působí negativně na akceleraci a deceleraci
(na kterejch kolej je auto živější?? na 13kách plecháčích nebo 15kách speedlinech s podložkama??)
vybrace
není to navíc povoleno, v případě nehody vám může pojištovna odmýtnout plnění
to že tenké podložky jsou bez rantlu je dáno tím, že s rantlem nejdou vyrobit, tuším až od cca 1,5cm se dá udělat centrovací díra
navíc, jak tu objevilo vlákno- váha kol, tak je jasné, že podložky působí negativně na akceleraci a deceleraci
(na kterejch kolej je auto živější?? na 13kách plecháčích nebo 15kách speedlinech s podložkama??)
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Milo75 píše:sem proti podložkám, kvůli namáhání, náprav a bezpečnosti, kole se utrhne při "blbnut"í o dost snáž
vybrace
není to navíc povoleno, v případě nehody vám může pojištovna odmýtnout plnění
zastávám stejný názor ;) a to nejen u podložek ale i u osatních veci ktery mužou mít zavažnější následky
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
za ten vzhled to stojí, kor když to není na každodenní provoz
PS: ještě jsem neslyšel že by někomu upadlo kolo když měl podložky...to upadává určitě z jiných důvodů
namáhání náprav - styl jízdy na to má větší vliv, pokud s tím budeš lítat po rozbitých okreskách jak šumachr tak odrovnáš nápravu dřív než když budeš mít 17 kola na podložkách a pojedeš rekreační jízdu
PS: ještě jsem neslyšel že by někomu upadlo kolo když měl podložky...to upadává určitě z jiných důvodů
namáhání náprav - styl jízdy na to má větší vliv, pokud s tím budeš lítat po rozbitých okreskách jak šumachr tak odrovnáš nápravu dřív než když budeš mít 17 kola na podložkách a pojedeš rekreační jízdu
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
http://www.youtube.com/watch?v=l3--4qiDojU
asi takto
dej si tam klidně podložky z vagonovejch kol, když ti to vyhovuje- řekl bych že to je podobná diskuze jako sportovní filtr :)
asi takto
dej si tam klidně podložky z vagonovejch kol, když ti to vyhovuje- řekl bych že to je podobná diskuze jako sportovní filtr :)
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- EVERETT
- Uživatel
- Příspěvky: 98
- Registrován: 22 úno 2009 21:13
- Skutečné jméno: Petr
- tel.:: 0
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
jenom k tomuhle videu ,tendle problem co se mu stal se řešil na 200sx foru a přestřihly se mu šrouby,takže za to podložky nemohly,jinak sám podložky mam,a nemužu si stěžovat,když máš správně dlouhy šrouby,tak se neni čeho bát to je muj názor...
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
když už to na 200sx foru řešily tak to asi už nevyřešíme, jen, jde o to, že ty šrouby by se nepřestřihly, kdyby to bylo vše originálEVERETT píše:jenom k tomuhle videu ,tendle problem co se mu stal se řešil na 200sx foru a přestřihly se mu šrouby,takže za to podložky nemohly,jinak sám podložky mam,a nemužu si stěžovat,když máš správně dlouhy šrouby,tak se neni čeho bát to je muj názor...
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
no ale já takhle po cestě nejezdím
a délku šroubů mám jak origo, takže síla na střih je pořád stejná a šrouby nejsou z druhovýroby ale taky originál
v podstatě pořád platí to co jsem napsal výše a to video ve mě žádné pochyby nevyvolaly, spíš potvrdilo má slova
a délku šroubů mám jak origo, takže síla na střih je pořád stejná a šrouby nejsou z druhovýroby ale taky originál
v podstatě pořád platí to co jsem napsal výše a to video ve mě žádné pochyby nevyvolaly, spíš potvrdilo má slova
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Já jsem na autě podložky nikdy neměl, ale většinou co sem se dočetl o podvozcích sportovních aut, tak všichni inženýři vývojaři se snaží udělat závěsy kol, kola samotná atd co nejlehčí. A to z důvodu snížení neodpružené hmotnosti auta. Aby byl podvozek co nejpodajnější mohli se použít měkčí tlumiče. Proto se u nejextrémějších porsche připlácí za titanové závěsy, keramické brzdy lehčí ráfky a ja nevim co ještě. Něco podobnýho jsem četl i o Ferari 430 scuderia u Renaultu megane R26R, a dalších podobných aut, kde je snaha o ůsporu hmotnosti za ůčelem zlepšení jízdích vlastností.
Např. u porsche 911 GT3 RS se příplácí X tisíc (možná desítek) za kola, které jedno je o nějakých 1,2 kg lehčí než u 911 GT3.
Z toho mi plyne, že když si někdo dá na auto železný podložky težký jako kráva, tak tím podvozku, kterej někdo leta vymýšlel a ladil asi moc nepřidá. Nehledě na to, že všechny síly a páký který tam, působí se zvětšují. Tím pádem už tak náchylná zadní náprava jako mají peugeoty pude do kytek ještě dřív než obvykle. Potom hned čepy silentbloky, ložiska kol atd.
Celkově bych řekl, že podložky spíš ne než jo.
Ale někomu to možná za ten vzhled stojí, to už je jinší věc.
Např. u porsche 911 GT3 RS se příplácí X tisíc (možná desítek) za kola, které jedno je o nějakých 1,2 kg lehčí než u 911 GT3.
Z toho mi plyne, že když si někdo dá na auto železný podložky težký jako kráva, tak tím podvozku, kterej někdo leta vymýšlel a ladil asi moc nepřidá. Nehledě na to, že všechny síly a páký který tam, působí se zvětšují. Tím pádem už tak náchylná zadní náprava jako mají peugeoty pude do kytek ještě dřív než obvykle. Potom hned čepy silentbloky, ložiska kol atd.
Celkově bych řekl, že podložky spíš ne než jo.
Ale někomu to možná za ten vzhled stojí, to už je jinší věc.
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
jaký je rozdíl mezi zadní nápravou s bubny a s kotouči? váží kotouč se třmenem stejně jak bubny?mad205rallye píše:....tím pádem už tak náchylná zadní náprava jako mají peugeoty pude do kytek ještě dřív než obvykle...
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Já je prosím nevážil!
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Né vážně- kotouče tam budou asi proto,že líp brzdí.
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Pude do kytek né z toho důvodu, že by kotouče byly lehčí nebo těžší, ale pro to, že páka, která namáhá (a ničí) to krajní jehlový ložisko se zvětší.
Myslim, že jenom když se na tu nápravu podíváš a představíš si jak fuguje, tak to bude evidentní.
Myslim, že jenom když se na tu nápravu podíváš a představíš si jak fuguje, tak to bude evidentní.
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
OK, to ti neberu, pravdu máš
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- mad205rallye
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: 29 zář 2009 14:36
- tel.:: 0
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Jo ja sem to poprvé napsal trochu nesrozumitelně.
Eště ohledně té hmotností. Jasnej příklad je ve srovnání nezávislý odpružení vs. zadní tuhá náprava, která se myslim že pořád ještě používá u pseudosportovních amerických aut jako např. ford mustang. Tam sou ty jízdní vlastnosti uplně někde jinde než u evropských sportáku (
myšleno v p...li)
Eště ohledně té hmotností. Jasnej příklad je ve srovnání nezávislý odpružení vs. zadní tuhá náprava, která se myslim že pořád ještě používá u pseudosportovních amerických aut jako např. ford mustang. Tam sou ty jízdní vlastnosti uplně někde jinde než u evropských sportáku (
myšleno v p...li)
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
peugeot 306 rallye
RACING LIONS
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
jop kvůli neodpruženým hmotám, mám na mém transaxle zadní kotouče u difecu
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno