známýmu sme tam napasovali silentblok motoru na š120 trochu sme ho vořezali rozbruskou a bylo ale už si nepamatu jak to bylo s těma šroubama co to drží v kastli. tuším že sme dotoho vošuku z jedný strany natočili šteft a na tý druhý straně tam je už origo
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
na zavodaky sa dava ulozeni sk. A ktere je ze silonu, jestli chces, ted sem kupil silonovu tycovinu a budu si to nechavat vysoustruzit u znameho, origo sroji pres 2000, ja to budu met tak za 500,- tak bych to nechal udelat zrovna 2x...
Býlí Pežó "tů ou fajv, van pojnt najn, dží tý áj / ár ár" - PRODÁNO
BMW E46 328i sedan - budouci drift machine ;)
toby slo. vubec me to nenapadlo ikdyz kluci si to tady davali ten silon.zkusim pozjistovat odnich co a jak.
jinak soustruznik neni problem tady.
popripade se ozvu tobe. to je dobre vedet.
mas nebo stavis zavodak<?
ze bych se na tebe sem tam obratil pro radu .
a ty gumove dorazy zustavaji puvodni nebo nato je taky neco?
Tak sem koukal na svoje auto, protoze se mi to nejak nezdalo.. a ja tam ty dorazy vubec nemam . Ale ani v 5ti lidech a s plnym kufrem mi to nikdy nikde nedřelo a nebouchalo, naprava je zvedla a zrepasovana, tak to resit nemusim
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
vzhledem ktomu ze to auto bude dostawat zabrat takbych se mel o co "oprit"
jen newim zda to necim nahradit nebo nechat tak.
ale vyhodit to taky moznost
chlapi loziska uz mi tak strasme hucali ze som pomaly uz ani radio nepocul tak som sa rozhodol ze ich konecne vymenim lenze ked som dal dole segerovku ktora bola totalne zahrdzavena tak po zatlaceni dvomi prstami vypadlo asi 8 guliciek z loziska a cele to bolo rozpadnute, som sa potesil ze nepotrebujem nic vylisovavat ale ked som to ocistil tak som zistil ze jedna cast loziska tam zostala a neda sa s nou ano pohnut , co teraz ?
je to zle vidiet fotil som to uz po tme v garazi , prva je ta cast co vypadla a taka ista ta aj zostala
vem flexu a nariznito. Hlavne moc nerizni do toho naboje. Nariznes a parkrat bouchnes sekacem s kladivem a je dole. Mam to odzkousene a funguje to.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
takze flexa pomohla a islo to v pohodicke , ale zistil som ze som vlastne dostal von len tie gulicky v tom venci + predek a zadek loziska , vonkajsi obal ci to je tam zostal asi a to uz nepojde ani vylisovat ze ? ono to povypadavalo prakticky samo pri vyvinuti minimalnej sily , muselo to byt uplne vybite , prosim o radu ci mam zhanat nove tehlice alebo sa s tym bude dat nieco urobit , dik
Chtelo by to fotku, takhle tezko radit, kdyz to clovek nevidi.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
Navar do puvodni drahy kulicek housenku, a nejaky kus zeleza napric, svar ti lozisko smrskne a pak ho vytluces kladivem... Na nove lozisko uz bude lis potreba...
Býlí Pežó "tů ou fajv, van pojnt najn, dží tý áj / ár ár" - PRODÁNO
BMW E46 328i sedan - budouci drift machine ;)