motorová el.

Vše co se týka problémů a zapojení elektriky, el. obvodů, vnitřní el. výbavy apod.
Figo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 18 říj 2010 15:28
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Jirka
tel.:: 604119275
Bydliště: Třebíč

motorová el.

Příspěvek od Figo »

Ahoj potřebuji pomoct při sundávání převodovky jsem porozpojoval konektory a po zpětný montáži mi 2 konektory zbyly a auto nechce startovat (podavací čerpadlo nevrčí a startér taky neotočí) ty 2 konektory jsou u LP světla hned pod pojistkama jsou oba 4 pinové a jeden je do série od modrého čidla na spínání sahar na chladiči. Prosím o radu nebo i foto jak má vypadat pozapojování konektorů kolem baterky a pod sáním. Moc díky.

Jo a je to 88kw motor
Figo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 18 říj 2010 15:28
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Jirka
tel.:: 604119275
Bydliště: Třebíč

Re: motorová el.

Příspěvek od Figo »

Mam tam tyto 2 konektory a nevím kam s nima , nevíte k čemu je ten ventil pod nádobkou serva
Přílohy
WP_20150802_001.jpg
A k čemu  já tento "ventil"?
A k čemu já tento "ventil"?
WP_20150802_009.jpg
WP_20150802_010.jpg
WP_20150802_011.jpg
WP_20150802_001.jpg
Uživatelský avatar
Sonny
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 393
Registrován: 03 pro 2007 22:25
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Ondrej
Bydliště: Chlumec n. Cidlinou

Re: motorová el.

Příspěvek od Sonny »

Pořádně si to už nepamatuji. Ale tyhle konektory jsem měl také prázdné. Pokud myslíš, ten ventil na hadičkách. Je to od aktivního uhlí. Odsávání benzínových par z nádrže. Jinak pokud ti neběží čerpadlo,jdi po kabelech od pojistek. Od té pojistkovky co je u nádobky na servo. Byli tam dva velký konektory, jeden je na napájení sahar a jeden na napájení jednotky. Pak ještě si zkus jestli ti jde proud do pojistkovky.
Peugeot 205 1.9 GTI
Peugeot 205 Dimma - Prodáno
Peugeot 205 1.8 GRD pracujicí kára - RIP
Peugeot 306 HDI
VW Passat Variant 125Kw Rodinné Vozítko
Peugeot 205 GTI - Vítej doma, po deseti letech
Figo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 18 říj 2010 15:28
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Jirka
tel.:: 604119275
Bydliště: Třebíč

Re: motorová el.

Příspěvek od Figo »

Sonny píše:Pořádně si to už nepamatuji. Ale tyhle konektory jsem měl také prázdné. Pokud myslíš, ten ventil na hadičkách. Je to od aktivního uhlí. Odsávání benzínových par z nádrže. Jinak pokud ti neběží čerpadlo,jdi po kabelech od pojistek. Od té pojistkovky co je u nádobky na servo. Byli tam dva velký konektory, jeden je na napájení sahar a jeden na napájení jednotky. Pak ještě si zkus jestli ti jde proud do pojistkovky.
Tak do pojistkovky mi proud de akorát jsem zjístil že chytám + všude na motoru (na sání na hlavě na převodovce
Uživatelský avatar
Sonny
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 393
Registrován: 03 pro 2007 22:25
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Ondrej
Bydliště: Chlumec n. Cidlinou

Re: motorová el.

Příspěvek od Sonny »

Tak si zkontroluj kostřící body. Jeden je na převodovce. Jsou tam i dvě kostřící očka pro el. svazek motoru. Je v místech kde je odblokování zpátečky. a pak pořádnou kostru na karoserii. Pokud můžu poradit. Udělej si kostru od baterky přímo na šroub co drží startér.
Peugeot 205 1.9 GTI
Peugeot 205 Dimma - Prodáno
Peugeot 205 1.8 GRD pracujicí kára - RIP
Peugeot 306 HDI
VW Passat Variant 125Kw Rodinné Vozítko
Peugeot 205 GTI - Vítej doma, po deseti letech
Figo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 18 říj 2010 15:28
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Jirka
tel.:: 604119275
Bydliště: Třebíč

Re: motorová el.

Příspěvek od Figo »

s tím startérem je to dobrý nápad jinak kostřící body očištěny a stříknutý kontaktsprejem
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: motorová el.

Příspěvek od draken »

Figo píše:Tak do pojistkovky mi proud de akorát jsem zjístil že chytám + všude na motoru (na sání na hlavě na převodovce
napadlo mě ještě jestli nemáš baterku zapojenou obráceně :myslim:
Figo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 18 říj 2010 15:28
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Jirka
tel.:: 604119275
Bydliště: Třebíč

Re: motorová el.

Příspěvek od Figo »

draken píše:
Figo píše:Tak do pojistkovky mi proud de akorát jsem zjístil že chytám + všude na motoru (na sání na hlavě na převodovce
napadlo mě ještě jestli nemáš baterku zapojenou obráceně :myslim:

:smich: :smich: :smich: to se snad nedá :smich: :smich: :smich:
Uživatelský avatar
Sonny
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 393
Registrován: 03 pro 2007 22:25
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Ondrej
Bydliště: Chlumec n. Cidlinou

Re: motorová el.

Příspěvek od Sonny »

Pokud sis tam nedal z Japonce :smich:
Hele, pokud je dobrá kostra, musí být na motoru kostra. Pokud není, bude problém buď v bateriové svorce a nebo v kabelu. Prostě kostra na kostře. Jinak přes to vlak nejede.
A ještě jedna blbá otázka. Třeba světla ti svítí?
Peugeot 205 1.9 GTI
Peugeot 205 Dimma - Prodáno
Peugeot 205 1.8 GRD pracujicí kára - RIP
Peugeot 306 HDI
VW Passat Variant 125Kw Rodinné Vozítko
Peugeot 205 GTI - Vítej doma, po deseti letech
Figo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 18 říj 2010 15:28
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Jirka
tel.:: 604119275
Bydliště: Třebíč

Re: motorová el.

Příspěvek od Figo »

hele všechno svítí troubí (až na pravý blinkr ten bliká rychle asi spálená žárovka) akorát v poloze klíčku pro start všechno zhasne a mrtvo, nic, ende, šlus, totál mrtvý
Uživatelský avatar
Sonny
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 393
Registrován: 03 pro 2007 22:25
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Ondrej
Bydliště: Chlumec n. Cidlinou

Re: motorová el.

Příspěvek od Sonny »

Figo píše:hele všechno svítí troubí (až na pravý blinkr ten bliká rychle asi spálená žárovka) akorát v poloze klíčku pro start všechno zhasne a mrtvo, nic, ende, šlus, totál mrtvý
Spínačka?... A čerpadlo nejde,proto že to pustí až jednotka při startu. Tak že auto nestartuje, nejde čerpadlo. A pokud je to 88kw tak by vždy po zapnutí klíčku do druhé polohy před startem. Mělo na okamžik sepnout čerpadlo.
Peugeot 205 1.9 GTI
Peugeot 205 Dimma - Prodáno
Peugeot 205 1.8 GRD pracujicí kára - RIP
Peugeot 306 HDI
VW Passat Variant 125Kw Rodinné Vozítko
Peugeot 205 GTI - Vítej doma, po deseti letech
Figo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 18 říj 2010 15:28
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Jirka
tel.:: 604119275
Bydliště: Třebíč

Re: motorová el.

Příspěvek od Figo »

Hele ani ťuk taky sem se divil že nic neslyším a že by odešla spínačka se mi moc nezdá protože se jen sundávala převodovka a chladičovka. Raději projdu ještě ty ukostření, protože jinak už sám nevím kde se to mohlo vy*rat. :myslim:
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: motorová el.

Příspěvek od vinorak »

právě že motronic neumí dávat palivo bez točícího motoru.... tam relé sepne až opravdu při točícím se motoru ;-) proto gti se starym startérem po delšim stání startuje trochu dýl....
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Sonny
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 393
Registrován: 03 pro 2007 22:25
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Ondrej
Bydliště: Chlumec n. Cidlinou

Re: motorová el.

Příspěvek od Sonny »

Hele ještě mě tak napadlo. Teda mě už napadají různý voloviny. Zkus jestli jde proud ke startéru.Když ti někdo za startuje. Mě ještě napadlo jestli jsi třeba neprohodil altík se startérem. Ale to jsi rozdělané snad neměl.
Peugeot 205 1.9 GTI
Peugeot 205 Dimma - Prodáno
Peugeot 205 1.8 GRD pracujicí kára - RIP
Peugeot 306 HDI
VW Passat Variant 125Kw Rodinné Vozítko
Peugeot 205 GTI - Vítej doma, po deseti letech
Figo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 18 říj 2010 15:28
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Jirka
tel.:: 604119275
Bydliště: Třebíč

Re: motorová el.

Příspěvek od Figo »

Tak auto už startuje ale objevil jsem další 2 chyby-problémy.

1.) Auto nedrží volnoběh. Resp. občas za studena drží tak 800-900 ot. a po přidání na 3 si zpětně neudrží volnoběh a otáčky padnou až pod 500.

2.) Zdá se mi že motor na volnoběh má nepravidelný chod. Je možný že jsem přehodil kabely na vstřikách - dá se něják zjístit správné pořadí zapojení?
Odpovědět