Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Pro všechny, kteří chtějí volně diskutovat o svém autě
Odpovědět
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

ten de vyndat jedině celej, od pedálů tam jsou 4 matičky, ale jsou super přístupný :fran:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od draken »

jde to, zkus to u 806
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Dneska dorazil vánoční dárek pro peugeotka :) Cibie Airport 35 made in France :fran: Před Vánocema jsem ještě koupil nové víčko na nádobu ostřikovače a nové špunty držící tapecírung.
Přílohy
WP_20160111_001.jpg
WP_20151221_001.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
borec616
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 525
Registrován: 12 dub 2010 16:23
Rok narození: 1993
Skutečné jméno: Marek
tel.:: 0
Bydliště: Luka nad Jihlavou (Jihlava)

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od borec616 »

:up: :up:
106 1.4 55 Kw -daily car
205 Open 75Kw -započatá rekonstrukce a upgrade na 94 KW
205 Look 1.1 44KW -odešel do věcných lovišt
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Kluci, opravovali jste někdy centrál ? Ten můj nefunguje, tak jsem dneska ten motorek u řidiče vytáhnul. Ve svěráku jsem ho rozebral a vypadal ok, ale pak jsem si všimnul, že ten třipinový mikrospínač, který má pravděpodobně spojit obvod a vyslat signál jakmile se otočí klíčem, je očividně rozbitý. To zelené tlačítko na něm je neustále zapadlé, což by být nemělo. Nemáte někdo celý ten řídící motorek na prodej ? Než začnu složitě hledat a vyměňovat ten mikrospínač. Motorek je funkční, po připojení 12V se otáčí jako o život :)
Přílohy
WP_20160116_012.jpg
WP_20160116_013.jpg
WP_20160116_014.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 345
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Tokagero314 »

Nevyjde ťa lacnejšie dať pár korún za nový spínač a jednoducho ho preletovať? Spínač kúpiš hoc aj v rádioamatérovi..

Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Mno, je otázka jak lehce ten mikrospínač jde koupit. Díval jsem se na net, v ges.cz ani gme.cz odpovídající spínač nemají, nejblíže na ebayi v Německu nebo Británii. Měl by to být Cherry DB3, revizi nevím. Přeci jen, kdyby měl někdo na prodej celý motorek za pár korun, asi bych volil tuto cestu.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od draken »

úplně v pohodě tam jde naroubovat univerzální pětikáblovej motorek centrálu, kterej koupíš za 120 kč
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Univerzál nechám až jako poslední možnost. Zatím jsem objednal nový spínač, takže uvidíme.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Tak mikrospínač jsem vyměnil. Po zapojení jsem ale docílil jen toho, že to luplo a spálila se pojistka. Úplně si nejsem jistý zapojením toho řídícího zámku, je tam standardní vstup na motorek jako u spolujezdce a v kufru. Do toho předpokládám přijde po sepnutí zámku u řidiče 12V. Vrtá mi ale hlavou ten vstup na mikrospínač - do toho třípinu přichází zem a 12V po hnědém kabelu. Mikrospínač udělá jen to, že tyhle dva dráty spojí. Jak se ale dostane proud na ty motorky, když to není nijak přemostěné ?
Přílohy
WP_20160120_002.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od draken »

kolik kabelů ti vede ve dveřích do tohodle motoru?
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Dva do třípinu a dva do dvoupinu.
Přílohy
WP_20160116_010.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od draken »

no takže tenhle motorek zahoď, je ti k ničemu. sem patří pouze jakoby hlavní spínač centrálu se 4ma vývodama ne s 5ti
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Teď jsem zmatený jak lesní včela :myslim: Service box říká, že od roku 11/92 jsou motorky na straně řidiče i spolujezdce stejné a to 6615.03. Podle obrázků z netu ale mají taky 3+2 piny. Do roku 11/92 se dával ke spolujezdci 6615.01 a řidičovi 6620.01, tak to mám asi já. Tak jako tak mají verze před rokem 92 i po něm vždy 3+2 piny. Máš nějaký odkaz na ten 2+2 pinový, co říkáš ty ?
Přílohy
zamykani.png
obrazok_zobrazenie.php.png
obrazok_zobrazenie.php.png (547.46 KiB) Zobrazeno 6264 x
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

co jsem měl ve starý 205ce centrál tak tam to bylo jak píše Honza, u řidiče 4 dráty a v podstatě jenom ten motorek od řidiče posílal impulz do dalčích motorků, u griffe je už centrál jako u moderních aut, to znamená jednotka a oba přední motorky jsou řídící.... a griffe je 91 rok....
Přílohy
Bez názvu.JPG
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Odpovědět