Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
ten de vyndat jedině celej, od pedálů tam jsou 4 matičky, ale jsou super přístupný
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
jde to, zkus to u 806
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Dneska dorazil vánoční dárek pro peugeotka :) Cibie Airport 35 made in France Před Vánocema jsem ještě koupil nové víčko na nádobu ostřikovače a nové špunty držící tapecírung.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- borec616
- 205 its my life
- Příspěvky: 525
- Registrován: 12 dub 2010 16:23
- Rok narození: 1993
- Skutečné jméno: Marek
- tel.:: 0
- Bydliště: Luka nad Jihlavou (Jihlava)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
106 1.4 55 Kw -daily car
205 Open 75Kw -započatá rekonstrukce a upgrade na 94 KW
205 Look 1.1 44KW -odešel do věcných lovišt
205 Open 75Kw -započatá rekonstrukce a upgrade na 94 KW
205 Look 1.1 44KW -odešel do věcných lovišt
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Kluci, opravovali jste někdy centrál ? Ten můj nefunguje, tak jsem dneska ten motorek u řidiče vytáhnul. Ve svěráku jsem ho rozebral a vypadal ok, ale pak jsem si všimnul, že ten třipinový mikrospínač, který má pravděpodobně spojit obvod a vyslat signál jakmile se otočí klíčem, je očividně rozbitý. To zelené tlačítko na něm je neustále zapadlé, což by být nemělo. Nemáte někdo celý ten řídící motorek na prodej ? Než začnu složitě hledat a vyměňovat ten mikrospínač. Motorek je funkční, po připojení 12V se otáčí jako o život :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Nevyjde ťa lacnejšie dať pár korún za nový spínač a jednoducho ho preletovať? Spínač kúpiš hoc aj v rádioamatérovi..
Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku
Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Mno, je otázka jak lehce ten mikrospínač jde koupit. Díval jsem se na net, v ges.cz ani gme.cz odpovídající spínač nemají, nejblíže na ebayi v Německu nebo Británii. Měl by to být Cherry DB3, revizi nevím. Přeci jen, kdyby měl někdo na prodej celý motorek za pár korun, asi bych volil tuto cestu.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
úplně v pohodě tam jde naroubovat univerzální pětikáblovej motorek centrálu, kterej koupíš za 120 kč
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Univerzál nechám až jako poslední možnost. Zatím jsem objednal nový spínač, takže uvidíme.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Tak mikrospínač jsem vyměnil. Po zapojení jsem ale docílil jen toho, že to luplo a spálila se pojistka. Úplně si nejsem jistý zapojením toho řídícího zámku, je tam standardní vstup na motorek jako u spolujezdce a v kufru. Do toho předpokládám přijde po sepnutí zámku u řidiče 12V. Vrtá mi ale hlavou ten vstup na mikrospínač - do toho třípinu přichází zem a 12V po hnědém kabelu. Mikrospínač udělá jen to, že tyhle dva dráty spojí. Jak se ale dostane proud na ty motorky, když to není nijak přemostěné ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
kolik kabelů ti vede ve dveřích do tohodle motoru?
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Dva do třípinu a dva do dvoupinu.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
no takže tenhle motorek zahoď, je ti k ničemu. sem patří pouze jakoby hlavní spínač centrálu se 4ma vývodama ne s 5ti
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Teď jsem zmatený jak lesní včela Service box říká, že od roku 11/92 jsou motorky na straně řidiče i spolujezdce stejné a to 6615.03. Podle obrázků z netu ale mají taky 3+2 piny. Do roku 11/92 se dával ke spolujezdci 6615.01 a řidičovi 6620.01, tak to mám asi já. Tak jako tak mají verze před rokem 92 i po něm vždy 3+2 piny. Máš nějaký odkaz na ten 2+2 pinový, co říkáš ty ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
co jsem měl ve starý 205ce centrál tak tam to bylo jak píše Honza, u řidiče 4 dráty a v podstatě jenom ten motorek od řidiče posílal impulz do dalčích motorků, u griffe je už centrál jako u moderních aut, to znamená jednotka a oba přední motorky jsou řídící.... a griffe je 91 rok....