PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Odpovědět
Ivoš
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 dub 2016 14:48

PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM

Příspěvek od Ivoš »

Dobrý den, prosím o radu. Mám Peugeot 205 1,1 benzín asi stříkačka. Po startu mám vysoké otáčky motoru 2500 ot./ min. po ohřátí spadnou na 950 ot. Karburátor jsem měl sundaný vyčistil a opět vložil, vyměnil vzduchový filtr, olej, svíčy i čidlo teploty motoru. Nic se nezměnilo. Otáčky po startu stále vysoké. Na STK EMISE mi řekli, že mám moc bohatou směs a že mi to žere, což mají pravdu. Prosím o radu co s tím, nebo i někam přijedu (Rokycany, Plzeňsko). Přikládám foto techničku a karburátoru pro identifikaci. Moc díky za každou radu.
Přílohy
dotaz.jpg
dotaz.jpg (91.73 KiB) Zobrazeno 5108 x
2016-03-15 20.03.14.jpg
KARBUR.JPG
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM

Příspěvek od vinorak »

většinou bývá na problém ve vydřeném potenciometru ( černá plastová věc na druhé straně škrtící klapky ;-) a je to jednobodový vstřik mono jetronic :up: aspoň že otáčky spadnou, já je tenkrát teplý volnoběh od 1500 do 2000 :smich:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Ivoš
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 dub 2016 14:48

Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM

Příspěvek od Ivoš »

Děkuji za odpověď. Jestli je to tedy potenciometr, černá věc na konci klapky v ose kde je číslo 1131. Jde potenciometr nějak změřit jestli je vadný, eventuelně jestli se dá samotný koupit. Pak ještě zbývá otázka proč je tak bohatá směs co naměřili na emisích. Dá se vůbec něco na jednobodovém střiku opravit, nebo zkontrolovat. Děkuji.
Uživatelský avatar
Aloush
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 374
Registrován: 13 črc 2015 20:17
Rok narození: 1995
Skutečné jméno: Ales Dopita
tel.:: 735888182
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM

Příspěvek od Aloush »

Směs by mohla být kvůli lambdě, která špatně "čuchá" :myslim:
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM

Příspěvek od vinorak »

nebo taky právě kvůli tomu potenciometru, ten tam je vlastně aby to vědělo kolik to nasálo vzduchu :urg: označit jeho polohu vůči tělesu, sundat ho a podívat se jestli neni vydřenej.... Dají se tam měřit i odpory, někde to tu je, kolik tam má být na kterym pinu.. :myslim:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Ivoš
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 dub 2016 14:48

Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM

Příspěvek od Ivoš »

Dík, odpor a potenciometr určitě překontroluji. Co tedy s tou lambda sondou, dá se tam něco vyzkoušet, odpojit, změřit. Směs je bohatá. Výfuk černý. Po sešlápnutí plynu klepou ventily.
Uživatelský avatar
chobot
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 říj 2008 21:43
Bydliště: Krkonoše | Praha

Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM

Příspěvek od chobot »

Ohledne testovani lambdy je to hezky popsany tady http://www.mjauto.cz/testovani-lambda-sondy Protoze u takhle stary ECU jeste neni mozny se dostat pres diagnostiku k zivejm datum (sledovat pres diagnostiku jak kmita), tak jedina moznost je promerit ji osciloscopem.
Ivoš
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 dub 2016 14:48

Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM

Příspěvek od Ivoš »

Perfekt tip děkuji. určitě proměřím a dám vědět co se tam děje.
Odpovědět