![Mr. Green :m:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:fran: :fran:](./images/smilies/fran.gif)
![:urg: :urg:](./images/smilies/urge.gif)
Nejdřív musíme sudat kapličku a vyndat budíky. Potom rozebrat plasty okolo volantu a sundat plast který je okolo pojistek.
Naštěstí jsou francouzi celkem chytrý a věčina drátů už je připravená, akorát končí ve svorkovnicích a nikam nepokračuje. Musíme natáhnout drát na teplotu vody, signál otáčkoměru, a blinkry vpravo a vlevo. A ty právě končí v konektorech, které oběvímě, když sundáme ten plast okolo pojistek. Pokud máme budíky z gti a chceme funkční budíky na teplotu a tlak oleje, tak musíme sehnat ještě čidla a vymyslet jejich umístění na motoru. Tyhle dva dráty ale nemají nikde přípravu, takže ty se musí natáhnout komplet v celé délce.
No a ještě se musí změnit umístění náhonu rychloměru. Prostě se jenom zatlačí zpátky a vytáhne tou dírou nalevo.
A nakonec následuje už jenom uštípání origo konektorů a letování nových
![:blbl: :blbl:](./images/smilies/blbl2.gif)
Pište dotazy a já rád odpovím
![:urg: :urg:](./images/smilies/urge.gif)
![:fran: :fran:](./images/smilies/fran.gif)