Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Opět malá aktualizace. Ze zinkovny se vrátily šrouby a jiné drobnosti, které jsem tam nechal pozinkovat termodifúzním zinkováním. Oproti klasickému galvanickému zinku se při sherardování nezalijou zinkem všechny otvory a závity, takže je to vhodné na šrouby a jiné drobné věci. Vzhledem to sice není moc pěkné, ale musím říct, že závity zůstaly všechny pěkně průchozí a hlavně, na zkušebním vzorku je to opravdu dost odolné otěru. Přikládám nějaké fotky.
Taky mi konečně v blízkém servise přelisovali akcelerační silentblok motoru, tak pánové, moc díky !
Taky mi konečně v blízkém servise přelisovali akcelerační silentblok motoru, tak pánové, moc díky !
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
To je jenom tím, že neumí ten galvanický zinek udělat nebo to nahážou do studené lázně...
galvanický zinek a žádné zalití závitů se nekoná
galvanický zinek a žádné zalití závitů se nekoná
- Přílohy
-
- 20160502_170737.jpg (93.15 KiB) Zobrazeno 6037 x
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Tady si dovolím oponovat. Galvanický zinek ti sice závity nezalije, to je pravda, protože na rozdíl od klasického žárového zinkování se neponořuje přímo do rozžhaveného zinku, ale do lázně, kde se následně elektrolýzou zinek vyloučí a naváže na zinkovaný předmět. Co jsem se ale tak dočetl na netu a v podstatě to samé mi řekli i v zinkovně, galvanický zinek má daleko menší účinnost při ochraně proti korozi. Viz. například zde http://www.eurometal.cz/magazin/rozdil- ... -detail-60 nebo http://www.alphaunion.cz/nabidka/sherardovani v sekci VZORKY PO 1500 h V SOLNÉ MLZE
Dle těchto základních srovnání vychází, že žárové zinkování je vynikající povrchová úprava pro venkovní použití, zatímco galvanický zinek je spíše o estetickém pohledu a nikoliv jako ochrana před rzí.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Já se ale nehádám o tom, že sherardování je špatná povrchová úprava Jen jsem oponoval tu část o galvanickém zinkování. Ono hlavně do žároveho zinku Ti ani nikde spojovací materiál nepřevezmou, už jenom proto, že by to v té lázni utopili
Jinak test v solné lázni je fajn, ale taky tomu moc nevěřím. On je rozdíl, jestli to nechají někde povalovat v roztoku, kde na to působí jen ta lázeň a né počasí jako takové, zima, horko, voda, sůl, kamení atd...
Jinak origo díly byly také v galvanickém zinku a vydržely dodnes, takže bych o životnost strach neměl
Jinak test v solné lázni je fajn, ale taky tomu moc nevěřím. On je rozdíl, jestli to nechají někde povalovat v roztoku, kde na to působí jen ta lázeň a né počasí jako takové, zima, horko, voda, sůl, kamení atd...
Jinak origo díly byly také v galvanickém zinku a vydržely dodnes, takže bych o životnost strach neměl
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Zdeňku, souhlasím. To co bylo na autě v galvanickém zinku opravdu nezrezlo, akorát všechno tak jakoby olezlo. Něco víc, něco míň. Uvidíme, jak se osvědčí tohle. Kromě nové pravé poloosy už mám asi všechno, takže příští týden asi začnu skládat. Tento týden to moc nejde, v garáži je 36 stupňů ve dne v noci
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Sehnat solidní pravou poloosu se ukázalo jako trošku obtížnější oříšek a v garáži je neustále 32 stupňů. Alespon se vrátila druhá sada kanáldeklů z lakovny. Barva sice není přesný originál, ale vypadají moc k světu.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Práce po víkendech pomalu ubíhají - dokončena výměna hadic vody, okruh naplněn chladící kapalinu, složena a nahozena přední náprava, vyměněny gufera diferenciálu, opraven konektor lambda sondy, připojeno řízení, vyměněny tyčky řazení, vyměněny čepy řízení, připojen okruh posilovače řízení. Ještě nás čeká nahození těhlic, brzd a kotoučů, naplnění oleje do převodovky a do motoru, doplnění a odvzdušnění brzdového okruhu atd. Ještě je toho dost :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Davo
- 205 its my life
- Příspěvky: 552
- Registrován: 03 kvě 2010 21:09
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Ostrava
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Strašně se s tím sere
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Když už něco dělám, tak to musí být tip top. Nemíním to za rok zase rozebírat
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Stejně to budeš rozebírat... motor 88kW, GTI náprava a podobně
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Náprava už GTI je a 88kW mě zatím neláká, jelikož to chci mít v originálu. Teda kromě té nápravy, že
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Máš to luxusní ..vypadá to skoro hotově, tak snad to brzo projedeš
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Takže tento víkend namontováno zpět olejové čerpadlo, nasazena olejová vana s novým těsněním, nasazeny poloosy, naplněn motorový olej, uchycen plechový kryt výfuku, namontován zpět airbox a váha vzduchu. Opískované těhlice jsem natřel bezbarvým lakem a v místním autoservise mi ně nalisovali nová SKF ložiska.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
No vida, vypadá to k světu
Ale ten zadní šroub ramene máš obráceně Měl by jít matkou ke stabilizátoru
Ale ten zadní šroub ramene máš obráceně Měl by jít matkou ke stabilizátoru
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001