Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Pro všechny, kteří chtějí volně diskutovat o svém autě
Odpovědět
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Opět malá aktualizace. Ze zinkovny se vrátily šrouby a jiné drobnosti, které jsem tam nechal pozinkovat termodifúzním zinkováním. Oproti klasickému galvanickému zinku se při sherardování nezalijou zinkem všechny otvory a závity, takže je to vhodné na šrouby a jiné drobné věci. Vzhledem to sice není moc pěkné, ale musím říct, že závity zůstaly všechny pěkně průchozí a hlavně, na zkušebním vzorku je to opravdu dost odolné otěru. Přikládám nějaké fotky.

Taky mi konečně v blízkém servise přelisovali akcelerační silentblok motoru, tak pánové, moc díky !
Přílohy
IMG_20170731_203331.jpg
IMG_20170731_211458.jpg
IMG_20170731_211527.jpg
IMG_20170801_211202.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Zdenek »

To je jenom tím, že neumí ten galvanický zinek udělat nebo to nahážou do studené lázně...

galvanický zinek a žádné zalití závitů se nekoná ;-)
Přílohy
20160502_170737.jpg
20160502_170737.jpg (93.15 KiB) Zobrazeno 6037 x
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Tady si dovolím oponovat. Galvanický zinek ti sice závity nezalije, to je pravda, protože na rozdíl od klasického žárového zinkování se neponořuje přímo do rozžhaveného zinku, ale do lázně, kde se následně elektrolýzou zinek vyloučí a naváže na zinkovaný předmět. Co jsem se ale tak dočetl na netu a v podstatě to samé mi řekli i v zinkovně, galvanický zinek má daleko menší účinnost při ochraně proti korozi. Viz. například zde http://www.eurometal.cz/magazin/rozdil- ... -detail-60 nebo http://www.alphaunion.cz/nabidka/sherardovani v sekci VZORKY PO 1500 h V SOLNÉ MLZE
Dle těchto základních srovnání vychází, že žárové zinkování je vynikající povrchová úprava pro venkovní použití, zatímco galvanický zinek je spíše o estetickém pohledu a nikoliv jako ochrana před rzí.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Zdenek »

Já se ale nehádám o tom, že sherardování je špatná povrchová úprava ;-) Jen jsem oponoval tu část o galvanickém zinkování. Ono hlavně do žároveho zinku Ti ani nikde spojovací materiál nepřevezmou, už jenom proto, že by to v té lázni utopili :m:
Jinak test v solné lázni je fajn, ale taky tomu moc nevěřím. On je rozdíl, jestli to nechají někde povalovat v roztoku, kde na to působí jen ta lázeň a né počasí jako takové, zima, horko, voda, sůl, kamení atd...
Jinak origo díly byly také v galvanickém zinku a vydržely dodnes, takže bych o životnost strach neměl :fran:
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Zdeňku, souhlasím. To co bylo na autě v galvanickém zinku opravdu nezrezlo, akorát všechno tak jakoby olezlo. Něco víc, něco míň. Uvidíme, jak se osvědčí tohle. Kromě nové pravé poloosy už mám asi všechno, takže příští týden asi začnu skládat. Tento týden to moc nejde, v garáži je 36 stupňů ve dne v noci :smich:
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Sehnat solidní pravou poloosu se ukázalo jako trošku obtížnější oříšek a v garáži je neustále 32 stupňů. Alespon se vrátila druhá sada kanáldeklů z lakovny. Barva sice není přesný originál, ale vypadají moc k světu.
Přílohy
IMG_20170807_173202.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Práce po víkendech pomalu ubíhají - dokončena výměna hadic vody, okruh naplněn chladící kapalinu, složena a nahozena přední náprava, vyměněny gufera diferenciálu, opraven konektor lambda sondy, připojeno řízení, vyměněny tyčky řazení, vyměněny čepy řízení, připojen okruh posilovače řízení. Ještě nás čeká nahození těhlic, brzd a kotoučů, naplnění oleje do převodovky a do motoru, doplnění a odvzdušnění brzdového okruhu atd. Ještě je toho dost :)
Přílohy
IMG_20170820_201342.jpg
IMG_20170903_101836.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Davo
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 552
Registrován: 03 kvě 2010 21:09
Skutečné jméno: David
Bydliště: Ostrava

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Davo »

:up:
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Zdenek »

Strašně se s tím sere :fran:
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Když už něco dělám, tak to musí být tip top. Nemíním to za rok zase rozebírat :fran:
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Zdenek »

Stejně to budeš rozebírat... motor 88kW, GTI náprava a podobně :fran:
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Náprava už GTI je a 88kW mě zatím neláká, jelikož to chci mít v originálu. Teda kromě té nápravy, že :m:
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Aloush
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 374
Registrován: 13 črc 2015 20:17
Rok narození: 1995
Skutečné jméno: Ales Dopita
tel.:: 735888182
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Aloush »

Máš to luxusní :up: ..vypadá to skoro hotově, tak snad to brzo projedeš :car:
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Takže tento víkend namontováno zpět olejové čerpadlo, nasazena olejová vana s novým těsněním, nasazeny poloosy, naplněn motorový olej, uchycen plechový kryt výfuku, namontován zpět airbox a váha vzduchu. Opískované těhlice jsem natřel bezbarvým lakem a v místním autoservise mi ně nalisovali nová SKF ložiska.
Přílohy
IMG_20170908_132945.jpg
IMG_20170908_132958.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Zdenek »

No vida, vypadá to k světu :up:

Ale ten zadní šroub ramene máš obráceně :fran: Měl by jít matkou ke stabilizátoru :m:
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Odpovědět